نظرات هتل ژین پالاس

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4.3

/5

بسیار خوب

از 12 نظر

4.9

ارزش هتل نسبت به قیمت

4.2

آرامش و راحتی

4.7

عملکرد کارکنان

4.1

کیفیت غذا

امکانات هتل

4.4

موقعیت مکانی

4.7

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.2

برای کسب و کارها

5

برای دوستان

4

برای خانواده ها

5

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (12)
  • صبحانه (7)
  • امکانات (3)
  • پذیرش (1)
  • رستوران (2)
  • کافی شاپ (1)
  • ویو (1)
  • پرسنل (8)
  • سرویس (3)
5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۱۸ |3 شب اقامت

چه گور فرکیش

اقامت بسیار لذت بخش در هتل ژین پالاس

با سلام خدمت خوانندگان گرامی نظرات هتل ژین پالاس ما به مدت سه شب در این هتل اقامت داشتیم و چون این هتل در حال حاضر بهترین هتل شهر سنندج است تجربه اقامت در این هتل را به اشتراک می گذارم ما در اردیبهشت ماه به این شهر بسیار زیبا با مردمانی خونگرم سفر کردیم اردیبهشت بهترین ماه برای سفر به این شهر زیباست و برای اولین بار این در هتل اقامت داشتیم این هتل بسیار بسیار زیباست لابی آن طراحی بسیار هنرمندانه ای دارد و معماری داخلی ان فوق العاده چشم نواز و زیباست کافی شاپ هتل بسیار جای دلنشینی است و لحظات بسیار لذت بخشی را می توانید در آن جا تجربه کنید برای ما در طبقه ششم یک اتاق سه تخته در نظر گرفته بودند اتاق بسیار تمیز و بزرگ و عالی بود طراحی داخلی آن بسیار قشنگ بود سرویس حمام و دستشویی فوق العاده تمیز بود اتاق کمدهای بزرگی داشت و روتختی ها و ملحفه ها خیلی خیلی تمیز بودند اتاق یک بالکن بزرگ داشت که رو به منظره کوه و خیابان اصلی بود و شب ها بقدری زیبا بود و هوا لذت بخش بود که در نوع خود باعث شد اقامت در این هتل یکی از بهترین تجربیات سفر ما شود طبقات و راهرو ها بسیار تمیز و مرتب بودند و یکی از مزایای هتل داشتن راهرو های وسیع بود که باعث می شد صدا از اتاق های مجاور منتقل نشود از مهمترین و عالی ترین نقاط مثبت این هتل پرسنل بسیار عالی و مهمان نواز آن بودند آنها بسیار مسئولیت پذیر و پاسخ گو و مودب بودند و بسیار محترمانه برخورد می کردند مخصوصا پرسنل پذیرش و خصوصاخانم دلاوری که واقعا خوش برخورد بودند و به بهترین نحو پاسخگو بودند و ما کوچکترین مشکلی از این نظر نداشتیم که جا دارد از همین جا از خانم دلاوری و بقیه پرسنل تشکر کنم نقطه مثبت دیگر صبحانه هتل بود که بسیار عالی بود و همه مواد مصرفی تازه و با بالاترین کیفیت بود مخصوصا آقایی که هر روز نان تازه پخت می کردند و همین لذت خوردن صبحانه را چندین برابر می کرد تنها موردی که من با آن مواجه شدم نبود صندوق امانات در اتاق بود که امیدوارم بزودی رفع گردد البته هتل هنوز تکمیل نشده و محوطه آن در دست احداث است با تکمیل هتل و چشم انداز زیبایی که دارد مطمئنا می تواند گزینه خوبی برای اقامت باشد ما تجربه مسافرت های زیادی داشتیم و حقیقتااین سفر و اقامت در این هتل یکی از بهترین تجربیات سفر ما بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۶ |1 شب اقامت

خوشناو سیدنژادیان

هتل بسیار خوب با توجه به قیمت

هتلی زیبا و نوساز با تناسب خوب قیمت نسبت به امکانات و پرسنل خوش اخلاق

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۱ |1 شب اقامت

ساسان بالاخانی

خوب

امکانات و تمیزی خوب و برخورد برخی از پرسنل ضعیف

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۲ |2 شب اقامت

حامد خانی

هتل خوبی بود

هتل به نسبت خوبی بود مدرن و تازه تاسیس بود ویو خوبی داشت فقط ای کاش اتاق وان داشت

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۱ |2 شب اقامت

حسین نمازی

هتل خوبیه و ارزش استفاده رو داره

مجموعه خوبی هست امکانات کامل،صبحانه میتونه تنوع بیشتری داشته باشه. در کل راضی بودم.

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۶ |2 شب اقامت

فریبا رشیدی

پرسنل بسیا ر کارآمد و مودب هستند.

همه چیز خیلی خوب بود. غذای پخته شده صبحانه کمی چرب بود. به طور کلی ارزیابی عالی بود‌.

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۵ |3 شب اقامت

آرزو پیروزنیا

هتل ژین

بسیار راضی بودم پرسنل مودب و‌متشخص صبحانه عالی از اتاق گرفته تا تخت خواب خیلی خیلی تمیز بود تجربه خوبی بود خداروشکر

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۲۷ |1 شب اقامت

هیرش سلطانیان

تمیز و با کیفیت

هتل بسیار تمیز پرسنل بسیار مودب و حرفه ای بار صبحانه تازه و کامل

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۲۴ |1 شب اقامت

هادی امیدی 408

نظرسنجی

بهترین امتیاز هتل پرسنل عالی صبحانه خوب و نوساز بودن می باشد اما باوجود نوساز بودن زنگ اتاق و درب سرویس بهداشتی خراب بودند وتهویه نامناسب سرویس بهداشتی و خروجی آب حمام به خوبی کارنمیکرد که باعث ورود آب به داخل راهرو میشد اما مهم ترین ضعف غذای بی کیفیت رستوران با قیمت حداکثری بود .

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۲۳ |1 شب اقامت

هادی امیدی

انتقاد و پیشنهاد

نقطه قوت هتل پرسنل بسیار عالی ،سرو صبحانه عالی هتل و نوساز بودن آن بود اما با وجود نوساز بودن زنگ اتاق و،درب سرویس بهداشتی ؛تهویه سرویس بهداشتی و سیستم تخلیه فاضلاب سرویس بهداشتی خراب بودند .امامهم ترین ضعف هتل غذای رستوران با کیفیت بسیار پایین وقیمت حداکثری بود.

  • 1