نظرات هتل بزرگ (گوت که مال سابق)

سمنان - بلوار قائم - خیابان دانشگاه

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

3.3

/5

خوب

از 113 نظر

3.2

ارزش هتل نسبت به قیمت

3.4

آرامش و راحتی

3.6

عملکرد کارکنان

3

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.2

موقعیت مکانی

3.9

پاکیزگی هتل و اتاق ها

3.8

برای کسب و کارها

3.5

برای دوستان

3.7

برای خانواده ها

3.3

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (113)
  • کیفیت غذا (4)
  • صبحانه (24)
  • تمیزی اتاق (1)
  • امکانات (9)
  • پذیرش (4)
  • رستوران (8)
  • آسانسور (1)
  • پارکینگ (8)
  • استخر (4)
  • ویو (2)
  • خانه داری (2)
  • پرسنل (15)
  • سرویس (8)
4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۱۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۲ |2 شب اقامت

سارا یونسی

آب گرم

همه چی خوب بود جز آب حمام گرم نبود چندبار هم تماس گرفتیم کاری نکردن

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۱ |1 شب اقامت

محمد سلطانى 354

متوسط

صبحانه ضعیف وجود سوسک در اتاق رفتار پرسنل بسیار مطلوب

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۲ |1 شب اقامت

محمد جاه جو

هتل

اتاق ها تمیز بودند اما از دستشوئی بوی بد میامد هنگام ورود نیز آب سرويس بهداشتی قطع بود که درستش کردند.

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۵/۲۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۲۲ |1 شب اقامت

فرخ مسعودنیا

متوسط

با توجه به قیمت خوب بود

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۵/۲۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۴/۲۲ |1 شب اقامت

نادر پارسااصل

خرابی تهویه اتاق

تهویه اتاق خراب بود و تا صبح از گرما نشد بخوابیم

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۲۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۲۲ |1 شب اقامت

سعیده اکرامی

خوب

کادر بسیار مودب و مهربان داشتن ممنونم از مهمان نوازی شما

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۱۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۱۷ |1 شب اقامت

عبدالرضا مستشاری

بی کیفیت

با سلام من طی یک هفته دو بار از این هتل استفاده کردم که دفعه اول به دلیل عدم تمیزی نظر خوب به هتل دادم ولی دفعه دوم که یک هفته بعد دوباره به هتل رفتم متاسفانه علاوه بر عدم تمیزی به دلیل مراسم عروسی که در هتل برگزار میشد متاسفانه نه جای پارک برای ماشین بود و بعد از پایان مراسم به دلیل جابجایی و تمیز کردن سالت تا ساعت 1.5 شب سرو صدا بود و امکان استراحت وجود نداشت که متاسفانه مدیریت هم برایش مهم نبود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۱۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۱۰ |1 شب اقامت

عبدالرضا مستشاری

هتل خوب

هتل خوبیه فقط متاسفانه سنگ فرش اتاق ها مناسب نبود و در نگاه اول احساس کثیفی میکردین

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۳۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۲/۲۸ |1 شب اقامت

محمدصادق فرج وند

ضعیف، در حد 2 ستاره

اینترنت فاقد کارایی اتاق با کاغذ دیواری تبله کرده و کنده شده صبحانه ضعیف حتی پول یه نسکافه داخل اتاق رو از شما می‌گیرند!

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۳۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۲/۲۸ |1 شب اقامت

پریسا بیدختی نژاد

عدم امنیت

من یکی از وسایلم داخل هتل جاماند پس از تحویل اتاق و در راه برگشت تماس گرفتم که لطفا برام کنار بزارید ادرس دقیق هم دادم ولی گفتند که در اتاق نیست متاسفانه خیلی ناراحت کننده بود چون این عدم امنیت هتل را میرساند و اصلا توصیه نمیکنم

  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 5