نظرات هتل ساران

سمنان - شهمیرزاد - خیابان سرچشمه

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4

/5

بسیار خوب

از 72 نظر

3.8

ارزش هتل نسبت به قیمت

4.2

آرامش و راحتی

4.1

عملکرد کارکنان

3.8

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.9

موقعیت مکانی

4.1

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.2

برای کسب و کارها

3.8

برای دوستان

5

برای خانواده ها

4

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (72)
  • صبحانه (24)
  • موقعیت هتل (3)
  • تمیزی اتاق (1)
  • امکانات (13)
  • پذیرش (4)
  • رستوران (4)
  • کافی شاپ (1)
  • آسانسور (3)
  • پارکینگ (15)
  • ویو (3)
  • رفتار کارکنان (1)
  • پرسنل (26)
  • سرویس (7)
4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۶ |2 شب اقامت

مریم رئوف

بسیارخوب

هتل خوب و تمیزی است و قابل توصیه . بهتر است از قبل اطلاع رسانی شود که اتاق های بدون‌تراس پارکینگ ندارند.

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۱۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۲/۶ |1 شب اقامت

رامین فتاحی

ساران شهمیرزاد

در کل خوب بود

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۱۰ |4 شب اقامت

آرمان اصغری

متوسط

سرویس دهی صبحانه بسیار ضعیف بوی نامطبوع فاضلاب در تمامی نقاط هتل حوله حمام کثیف

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۲۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۲۲ |1 شب اقامت

فرانک رهبر

میزان رضایتمندی

همه چیز عالی بود فقط کاناپه ها پارچه هاشون خیلی تمیز نبود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۱۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۸ |1 شب اقامت

پوریا مهجور

بسیار خوب

در کل هتل نمره قبولی می گیره. بدون تردید می تونست خیلی بهتر باشه ولی از انتخاب هتل پشیمون نیستم و اونو توصیه می کنم

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۱۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۱۰ |1 شب اقامت

بابک شاهنده

اقامت در هتل

هتل خیلی خوب بود صبحانه عالی داشت فقط،پارگینک نداشت

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۱۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۴ |1 شب اقامت

حسین روشنایی

.

.

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۳۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۹ |4 شب اقامت

علی رجبی

هتلی خوب

نکات مثبت : از نظر موقعیت مکانی بسیار عالی، صبحانه متنوع، لوازم مصرفی استاندارد، کادر بسیار با ادب و خوش اخلاق. نکات منفی : نصب زنگ ورودی اتاقها، نبود قفل پشت در اتاق، پارکینگ داخل ساختمان فقط برای اتاقهای تراس دار موجود هست و مهمترین مسئله این هست که در شبهای برگزاری مراسم عروسی تا ساعت 12:30 شب خدمات دارن و صدای بلند آهنگ وجود داره و مهمانی بعد شام هم برگزار می کنند

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۳۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۲۶ |2 شب اقامت

احمد کوهی نزاد

هتل

امکانات خوب برخورد خوب کارکنان ویو فوق العاده غذای فوق العاده با طعم خونگی

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۲۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۷ |2 شب اقامت

سید علی میرحیدری

هتل تمیز و خوب

دسترسی به هتل سخت است، پارکینگ کوچک دارد. در کل هتل خوب در منطقه استان سمنان

  • 1
  • 2
  • 3