نظرات هتل ساران
سمنان - شهمیرزاد - خیابان سرچشمه
4
/5بسیار خوب
از 72 نظر
3.8
ارزش هتل نسبت به قیمت
4.2
آرامش و راحتی
4.1
عملکرد کارکنان
3.8
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (72)
- صبحانه (24)
- موقعیت هتل (3)
- تمیزی اتاق (1)
- امکانات (13)
- پذیرش (4)
- رستوران (4)
- کافی شاپ (1)
- آسانسور (3)
- پارکینگ (15)
- ویو (3)
- رفتار کارکنان (1)
- پرسنل (26)
- سرویس (7)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۶ |2 شب اقامت
مریم رئوف
بسیارخوب
هتل خوب و تمیزی است و قابل توصیه . بهتر است از قبل اطلاع رسانی شود که اتاق های بدونتراس پارکینگ ندارند.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۱۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۲/۶ |1 شب اقامت
رامین فتاحی
ساران شهمیرزاد
در کل خوب بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۱۰ |4 شب اقامت
آرمان اصغری
متوسط
سرویس دهی صبحانه بسیار ضعیف بوی نامطبوع فاضلاب در تمامی نقاط هتل حوله حمام کثیف
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۲۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۲۲ |1 شب اقامت
فرانک رهبر
میزان رضایتمندی
همه چیز عالی بود فقط کاناپه ها پارچه هاشون خیلی تمیز نبود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۱۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۸ |1 شب اقامت
پوریا مهجور
بسیار خوب
در کل هتل نمره قبولی می گیره. بدون تردید می تونست خیلی بهتر باشه ولی از انتخاب هتل پشیمون نیستم و اونو توصیه می کنم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۱۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۱۰ |1 شب اقامت
بابک شاهنده
اقامت در هتل
هتل خیلی خوب بود صبحانه عالی داشت فقط،پارگینک نداشت
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۱۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۴ |1 شب اقامت
حسین روشنایی
.
.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۳۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۹ |4 شب اقامت
علی رجبی
هتلی خوب
نکات مثبت : از نظر موقعیت مکانی بسیار عالی، صبحانه متنوع، لوازم مصرفی استاندارد، کادر بسیار با ادب و خوش اخلاق. نکات منفی : نصب زنگ ورودی اتاقها، نبود قفل پشت در اتاق، پارکینگ داخل ساختمان فقط برای اتاقهای تراس دار موجود هست و مهمترین مسئله این هست که در شبهای برگزاری مراسم عروسی تا ساعت 12:30 شب خدمات دارن و صدای بلند آهنگ وجود داره و مهمانی بعد شام هم برگزار می کنند
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۳۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۲۶ |2 شب اقامت
احمد کوهی نزاد
هتل
امکانات خوب برخورد خوب کارکنان ویو فوق العاده غذای فوق العاده با طعم خونگی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۲۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۷ |2 شب اقامت
سید علی میرحیدری
هتل تمیز و خوب
دسترسی به هتل سخت است، پارکینگ کوچک دارد. در کل هتل خوب در منطقه استان سمنان
- قبلی
- 1
- 2
- 3
- بعدی

