نظرات هتل پارس
شیراز - خیابان زند
4
/5بسیار خوب
از 417 نظر
3.6
ارزش هتل نسبت به قیمت
3.9
آرامش و راحتی
4
عملکرد کارکنان
3.7
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (417)
- کیفیت غذا (8)
- صبحانه (79)
- موقعیت هتل (4)
- تمیزی اتاق (3)
- امکانات (37)
- پذیرش (23)
- رستوران (29)
- کافی شاپ (3)
- آسانسور (3)
- پارکینگ (30)
- لاندری (1)
- استخر (12)
- ویو (3)
- خانه داری (5)
- رفتار کارکنان (8)
- پرسنل (76)
- خانوادگی (2)
- سرویس (40)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۱۷ |2 شب اقامت
سمیه پرورش
هتل پارس شیراز
همه چی بسیار عالی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۹ |4 شب اقامت
بابک طبرسی
هتلی همه چیز کامل
هتلی است که همه چیز را به صورتی فکر شده و حرفهای انجام میدهد. نکته اصلی در مورد این هتل کارکنان آنها هستند که همه آموزش دیده با رفتاری حرفهای عمل میکنند فضای لابی هتل بسیار زیبا و آرامش دهنده است به خصوص من از آبنمای آن بسیار لذت میبردم فضای اتاقها هم خوب و برای اقامت دلپذیر بوده است. در کل از همه چی راضی بودم اما از آنجایی که همیشه جایی برای بهتر شدن هست ، من موارد زیر را پیشنهاد میکنم. ۱.حتماً قبل از اینکه به فرد اتاق را بدهید اجازه دهید یک بار اتاق انتخاب شده را بازدید کنند .در کل این به نفع شماست من خودم در این مرتبه اتاقی به من داده شد که وان داشت ، من کلاً از اینکه دوش در وان باشد خوشم نمی آید و در نظرم چون حق انتخاب به من داده نشد در ذهنم امتیاز هتل پایین میآید. ۲. صبحانه هتل بسیار خوب بوده است ولی بهتر است در روزهای مختلف اندکی تفاوت ایجاد شود تا از یکنواختی خارج شود برای من که چهار شب در اونجا بودم یکنواخت شده بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۵ |3 شب اقامت
منصور پورمحی آبادی
از همه نظر عالی بود
از نظر تمیزی برخورد تمامی کارکنان
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۵ |2 شب اقامت
ساناز عباسی
خیلی عالی بود همه چیز
در حد هتل ۵ ستاره های داخل ایران بود بنظرم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۳۱ |1 شب اقامت
محمدحسین افضلی
راضیم
در کل هتل خوبیه. نظافت و برخورد کارکنان عالی. پارکینگ هم داره. صبحانه اش هم رضایت بخشه ولی میتونه بهتر باشه
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۲۷ |1 شب اقامت
بابک برومند زرندی
همه چیز عالی
رفتار پرسنل مودبانه و حرفه ای . ملحفه ها و لوازم تمیز . امکانات کامل . صبحانه عالی . در کل سرویس دهی قابل قبولی دارد
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۱۷ |2 شب اقامت
شیوا مطبوخی
نظافت خوب، تنوع کافی صبحانه، ظرفیت کم پارکینگ
با سلام و عرض ادب. ما دو شب در هتل پارس اقامت داشتیم، اتاق، ملحفه ها و سرویس بهداشتی کاملا تمیز بود. تنوع صبحانه راضی کننده بود. فقط اتاق های به سمت خیابون اصلی برای افرادی که به سر و صدا حساس هستن ممکنه کمی اذیت کننده باشه و اینکه ظرفیت پارکینگ هتل محدود بود که در صورت پر بودن پارکینگ شبانه روزی نزدیک هتل هست. بطور کل ما از اقامتمون رضایت داشتیم. با تشکر
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۱۲ |3 شب اقامت
ولید شوقی
همه چی خوب بود ولی مشکل پارکینگ داشتیم
همه چی خوب بود ولی مشکل پارکینگ داشتیم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۱۹ |1 شب اقامت
مرجان میرنامی
بسیارخوب
هتل خوب و تمیزی بود فکر میکنم قبلا ۵ستاره بوده چون در هتل چندجا ۵ ستاره رو دیدم. صبحانه در حد ۴ ستاره خوب بود از ناهار و شام استفاده نکردم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۱۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۱۵ |1 شب اقامت
محمدحسین احمدپور
تمیزی اتاقها
رفتار پرسنل خوب بود
- قبلی
- 1
- 2
- 3
- ...
- 18
- بعدی

