نظرات هتل الیزه
شیراز - معالی آباد - کوی پزشکان
4.6
/5عالی
از 297 نظر
4.3
ارزش هتل نسبت به قیمت
4.5
آرامش و راحتی
4.6
عملکرد کارکنان
4.2
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (297)
- کیفیت غذا (6)
- صبحانه (60)
- موقعیت هتل (2)
- تمیزی اتاق (5)
- امکانات (20)
- پذیرش (6)
- رستوران (28)
- کافی شاپ (6)
- آسانسور (1)
- پارکینگ (19)
- استخر (7)
- ویو (3)
- رفتار کارکنان (2)
- پرسنل (68)
- خانوادگی (2)
- سرویس (24)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۷ |1 شب اقامت
امین افسری
عالی
همه چی عالیه.در حد یک هتل ۵ستاره
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۶ |2 شب اقامت
وجیهه اعتدالی فر
عالی
واقعا هتل از همه لحاظ عالی بود به جزئیات زیادی توجه کرده بودند جز بهترین و دلنشین ترین هتلهایی بود که تا الان رفته بودم تنها ایرادی که داشت محدود بودن فضای پارکینگ بود و مجبور شدیم ماشینو داخل کوچه پارک کنیم ولی بقیه موارد عالی بود.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۲۷ |3 شب اقامت
ایرج جعفرزاده
بسیار عالی
سلام ما سه شب آنجا بودیم بسیار عالی ملافه ها بسیار تمیز سرویس فرنگی ضد عفونی شده و تمیز پرسنل مودب و صبحانه موجه و قابل قبول بخصوص یک آشی که برای خود شیراز بود خوشمزه در ضمن از ایران هتل بابت معرفی الیزه تشکر میکنم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۲۳ |2 شب اقامت
محمدصدرا خواجوئی
همه چی خوب
فقط رفتار یکی از مهماندارا که شماره اتاقو پرسید دوبار ناراحتم کرد
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۱۵ |2 شب اقامت
محمود عطائی عطاابادی
کیفیت هتل
در کل خوب بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۱ |1 شب اقامت
منصور کربولیان(تمدید)343
تمیز و عالی
برخورد پرسنل عالی بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۱۲ |1 شب اقامت
امیر حاجی محمدی
خیلی منظم بودند
همه چیز برنامه ریزی شده پرسنل هر قسمت مشخص بود آموزش دیده اند
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۰ |1 شب اقامت
منصور کربولیان472تمدید
بسیار عالی
هتل بسیار تمیز برخورد پرسنل عالی قطعا پیشنهاد میشه
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۱۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۱۴ |1 شب اقامت
عبدالهادی عالی زاده
کیفیت عالی
در مجموع عالی بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۲ |1 شب اقامت
منوچهر مرادی
عالی
بسیار خوب بود و کارکنان حرفه ای و مهربان.. از پارکینگ همراهی کردن و ارتباط خوبی با مهمان داشتن... اتاق خوب بود مخصوصا سرویس خواب که بسیار تمیز بود... من نتونستم ایرادی پیدا کنم... حتما دفعه بعدی اولین انتخاب من خواهد بود...
- قبلی
- 1
- 2
- 3
- ...
- 13
- بعدی

