نظرات هتل سنتی خانه تاریخی طبیب

استان خوزستان - شوشتر - چهارراه امام - کوچه سنگفرش

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4.1

/5

بسیار خوب

از 30 نظر

3.7

ارزش هتل نسبت به قیمت

3.9

آرامش و راحتی

4.3

عملکرد کارکنان

3.4

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.6

موقعیت مکانی

3.9

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.1

برای کسب و کارها

5

برای دوستان

3

برای خانواده ها

4.6

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (30)
  • صبحانه (11)
  • تمیزی اتاق (1)
  • امکانات (5)
  • پذیرش (2)
  • رستوران (1)
  • پارکینگ (10)
  • پرسنل (9)
  • سرویس (5)
4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۲۹ |1 شب اقامت

محمد پورمحمدی

اقامت در محیط آرام

بصورت کلی خوب بود

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۱۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۳ |1 شب اقامت

امید رحیمی

واقعا عالی بود

هتل فوق‌العاده تمیز. امکانات کامل. رفتار پرسنل خیلی محترمانه و متین. فضاش هم فوق‌العاده قشنگ و باروحیه بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱/۱۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱/۱۰ |1 شب اقامت

زهرا شهریار

هتل نقلی و سنتی زیبا

برخورد پرسنل خوب بود امکانات و نظافت هم خوب بود

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱/۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ |2 شب اقامت

جمیله گرجی زاده

کیفیت هتل طبیب متوسط بود

خوب بازسازی نشده بود (کیفیت ساخت خوب نبود) صبحانه جالب نبود - پارکینگ از هتل دور بود-وسایل مصرفی مثل مسواک و خمیر دندون ... نداشت - پول یه دونه آب معدنی کوچک رو که اشتباها باز کرده بودیم ۸۰ هزار تومن پامون حساب کردن

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۱/۱۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۲/۱۵ |1 شب اقامت

شهریار جعفری

سنتی

هتل سنتی و با مدیریت خوب و پرسنل خونگرم

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۳/۱۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۳/۴ |2 شب اقامت

khashayar amrahmad

عالی

بسیار خونگرم و مهمان نواز ، اتاق ها کوچیکه اما محیط هتل دلنوازه ، مشکل جای پارک داره ، صبحانه معمولی ببینید مثل هتل های لوکس نیست ، اما تجربه جالبی بود

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۳/۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۱۲/۶ |2 شب اقامت

امین امینی

بهترین اقامت در استان خوزستان

اتاق ها در اندازه های مختلف با کیفیت بالا و برخورد مناسب کارکنان. من حتی برای سفرهای کاری تو استان هم به جای اهواز در هتل طبیب اقامت میکنم. فضای دلپذیر و تمیزی فراتر از ۱۰۰ درصد

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۲/۱۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ |3 شب اقامت

مینا امیری

خوب بود

کارکنان برخورد بسیار خوبی داشتند

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۱۱/۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ |1 شب اقامت

بابک سعیدی

پیشنهاد نمی شود

ما اتاق تالار که برای ۳ نفر هست را رزرو کردیم، اتاق ک.چیک بود و کمد یا جایی برای قرار دادن وسایل در نظر گرفته نشده بود. اتاق قشنگ بود، حیاط هتل خیلی قشنگ بود با صدای آب که در حوض می ریخت. سرویس بهداشتی پله های خیلی بلند و سختی داشت. هتل در یک محله ی خیلی شلوغ بود و در یک کوچه ی خیلی باریک، پارکینگ نداره و یه پارکینگ با فاصله ی زیاد و معرفی می کنن، حداقل یک نفر برای کمک در وسایل باید میومد. کلا برای کسانی که ماشین خودشون می رن اصلا پیشنهاد نمیشه. صبحانه در حد ۳ ستاره اصلا نبود، خیلی معمولی. چند بار به صورت زننده به ما تاکید کردن که قبل ۱۲ اتاق را خالی کنید، ما گفتیم اوکی ۱۲ خالیه، می گفتن نه، چون نفر بعدی اومده زودتر از ۱۲ باید تخلیه کنید!!

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۸/۲۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۷/۲۸ |1 شب اقامت

اکبر رحیمی

تجربه سکونت

کارکنان رفتار مناسبی داشتند ولی امکانات، پاکیزگی و کیفیت خدمات ضعیف بود.

  • 1
  • 2