نظرات هتل سنتی خانه سرابی

استان خوزستان - شوشتر - خیابان عبدالله بانو - جنب بقعه عبدالله بانو

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4.1

/5

بسیار خوب

از 16 نظر

4

ارزش هتل نسبت به قیمت

4.2

آرامش و راحتی

4.4

عملکرد کارکنان

3.6

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.4

موقعیت مکانی

4.3

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.2

برای کسب و کارها

4

برای دوستان

4

برای خانواده ها

4.3

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (16)
  • صبحانه (5)
  • موقعیت هتل (1)
  • تمیزی اتاق (1)
  • امکانات (2)
  • پذیرش (1)
  • پارکینگ (3)
  • رفتار کارکنان (1)
  • پرسنل (2)
  • سرویس (3)
5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۶ |1 شب اقامت

مهرداد کیمیاقلم

هتل خوب و تمیز

برخورد کارکنان بی نهایت محترم و عالی

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۵ |2 شب اقامت

حسن شیرمحمدی 477

هتل نسبتأ خوب

موقعیت مکانی هتل بسیار بد و نبود پارکینگ و شلوغی بیش از حد مانع آرامش میهمان است ولی مسئول پذیرش هتل با اخلاق فوق‌العاده خوب و راهنمایی کردن بی نظیر خود به ما احساس خوبی داد ،

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۰/۱۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۰/۶ |2 شب اقامت

مژگان بهرامی

فضای عالی وجالب

من چون سفرهای زیادی میرم واقعا درحد هتلهای سه ستاره به بالا بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۴/۲۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۱/۵ |2 شب اقامت

amin ebrahimi

بسیار عالی

من با خانواده و بچه کوچک اینجا ۲ شب در تعطیلات نوروز اقامت داشتم اتاقهای همکف طراحی سنتی تر نسبت به طبقه بالا رفتار پرسنل و مدیریت و پذیرایی فوق العاده عالی و خونگرم مکان اقامتگاه عالی تشکر از سایت و مدیریت اقامتگاه

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۰/۹/۲۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۰/۷/۳۰ |1 شب اقامت

سعيد جوانفكر

اقامتگاه سرابی شوشتر

- جای پارکینگ ندارد و با توجه به اینکه هتل در انتهای کوچه باریک قرار دارد و دسترسی مناسبی ندارد. - اتاق دارای فضای کافی نبود. - نور اتاقی که رزرو شده بود، کم بود. - پذیرایی بوفه صبحانه نسبت به ستاره هتل خوب بود. - برخورد کارکنان مناسب بود. - فضای حیاط هتل و چیدمان اقلام قدیمی هتل مناسب بود.

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۹/۱۱/۲۷

تاریخ ورود: ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ |3 شب اقامت

عادله صفري امين

هتل سرابي

در كل اتاقها تميز بود ولي امادگي براي تعداد بالا مهمانها كفايت نميكرد،چون اب گرم در روز دوم اقامت كه اتاقها پربود به مشكل خورده بود ،و هماهنگي كاركنان براي سرو صبحانه در ساعت مقرر ضعيف بود ،هر چند از نظر اخلاقي بسيار خوشرو و مهربان بودند ،البته ازينكه خانه هاي قديمي به اين صورت استفاده ميشود جاي قدرداني دارد

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۸/۱/۳

تاریخ ورود: ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ |2 شب اقامت

رامبد محمدی یار

خوب

خوب

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۷/۱۲/۲۲

تاریخ ورود: ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ |1 شب اقامت

بهزاد هاشمی

هتل خوب در بهترین نقطه شوشتر

فضای داخل هتل فوق العاده است و رفتار کارکنان بسیار حرفه ای ، مودبانه است. برای هماهنگی در تورهای شوشتر ، (کارون ، چغازنبیل و‌شوش )بسیار کمک رسان هستند. بنظرم کیفیت و تنوع صبحانه باید ارتقا پیدا کند و داخل اتاق ها نیز تلفن ندارد،در کل توصیه میشود .

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۷/۱۰/۳۰

تاریخ ورود: ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ |1 شب اقامت

علیرضا ترابی

هتل سنتی شوشتر

اول از همه باید قدردان بود که این خونه های قدیمی رو به جای اینکه به حال خود رها کنند و شاهد تخریب اونا باشند مرمت کردند و فضایی سنتی با انرژی های مثبت اون محل رو برای مسافرین فراهم کردند. ولی در راستای ارتقا کیفیت هتل داری و امکانات و سرویس هایی که به مسافران میدهند بسیار با استاندارد های جهانی فاصله دارد و امید است هر روز شاهد این پیشرفت ها باشیم

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۳۹۷/۷/۲۹

تاریخ ورود: ۱۳۹۷/۷/۲۳ |1 شب اقامت

فرهاد ابوالقاسمی

کلا هتل خوبی است

هتل خوب با فضای دلنشین

  • 1