نظرات هتل گرگر

استان خوزستان - شوشتر - بلوار دانشگاه آزاد اسلامی - داخل محوطه دانشگاه

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

3.2

/5

خوب

از 25 نظر

3.3

ارزش هتل نسبت به قیمت

3.8

آرامش و راحتی

3.8

عملکرد کارکنان

2.8

کیفیت غذا

امکانات هتل

2.7

موقعیت مکانی

3.4

پاکیزگی هتل و اتاق ها

3.3

برای کسب و کارها

0

برای دوستان

0

برای خانواده ها

2.9

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (25)
  • صبحانه (6)
  • موقعیت هتل (1)
  • تمیزی اتاق (1)
  • امکانات (7)
  • رستوران (1)
  • پارکینگ (1)
  • پرسنل (6)
4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۱۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۲/۴ |1 شب اقامت

رازميك ميناسيان

نظر در مورد اقامت

دسترسی و آدرس هتل بسیار بد بود و برای کسی که به آدرس و شهر آشنا باشه اذیت میشه

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۴ |1 شب اقامت

ژیلبرت گریگوریان

هتل خوب

هتل خوبی بود آرامش بسیار خوبی در محیط داشت

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۱۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۱۱ |1 شب اقامت

سمیرا حسینی

هتل گرگرشوشتر

با سلام و خسته نباشید و ممنون .. دیوارهای اتاق و داخل کمد ریزش گچ زیاد داشتن و کف اتاق و فرش ها تقریبا چرک بود .. صبحانه هم تقرییا ضعیف و چایی سرد بود

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۱۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۸ |1 شب اقامت

مهرداد بابائی 380

هتل خوبی بود

همه چيز عالي بود فقط چند تا بچه بودن سرو صدا ميكردن كه بايد پیگیری میکردن

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۱ |2 شب اقامت

هادی یحیایی 402

مسافرخانه

با توجه به ایام نوروز و پر شدن ظرفیت هتل های دیگه مجبور به انتخاب این مسافرخانه شدیم ، در ابتدا شما فکر میکنید با توجه به عنوان هتل و داشتن ۳ ستاره با یک هتل ۳ ستاره مواجه شدید که اصلا اینطور نیست و دقیقا مسافرخانه است . شما با اسم هتل یک اتاق در مسافرخانه رو رزرو کردید. امکانات خاصی وجود نداره و دقیقا تابلو های داخل اتاق عنوان شده اقامتگاه استادان . هیچ گونه علائم و راهنمایی وجود نداره مبنی بر وجود هتل و در محوطه داخل دانشگاه قرار داره

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۲ |1 شب اقامت

مهدی شمس الدینی

سلام بهتر است بگویید مسافرخانه نه هتل

امکانات که نداشت حوله نداشت کمد ابتدایی صدای افراد زیاد صبحانه بسیار ضعیف برخورد پرسنل بسیار بد

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۲/۲۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۲/۲۶ |1 شب اقامت

نبی آزادی

مهمانسراست نه هتل

مهمانسرای گرگر، محل اقامت کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد است. در اتاق ها نیز نوشته که مهمانسراست. در حد هتل یک ستاره است. علیرغم این نکات منفی نکات مثبتی نیز دارد از جمله برخورد کارکنان خوب و محترمانه بود. فضای مجموعه در فصل بهار زیبا و آرامش بخش است.

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۲/۲۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۱/۲۰ |1 شب اقامت

مهدی نامداری

اقامت در هتل گرگر شوشتر

به نظر می‌رسد که این هتل ابتدا با هدف اولیه ارائه خدمات به اساتید و پرسنل مرتبط با دانشگاه آزاد و استفاده از ظرفیت مازاد برای سایر افراد، در محوطه دانشگاه آزاد شوشتر تاسیس شده است. پارکینگ دارای شلتر (سایبان) بوده و در داخل محوطه دانشگاه قرار دارد و با توجه به هوای گرم شوشتر در تابستان، بهتر از پارکینگ بدون شلتر می باشد. با توجه به شرایط موجود (با کمی اغماض) بعنوان هتل سه ستاره برای اقامت کوتاه، قابل قبول می باشد. مزایا: برخورد خوب کارکنان از جمله مدیر هتل، دسترسی مناسب، پارکینگ داخل محوطه پیشنهاد: افزایش موارد بهداشتی و تمیزی اتاقها

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۲/۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۱/۲۴ |1 شب اقامت

محمد واهبی

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱/۲۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱/۲۵ |1 شب اقامت

مهلا مجرد

نظر در مورد هتل گرگر

از نظر آرامش و امنیت و نظافت خوب است ، داخل فضای دانشگاه بود و ماشین هم داخل دانشگاه رو به روی هتل پارک کردیم.

  • 1
  • 2