نظرات هتل آپارتمان استقبال

تبریز - مجموعه تاریخی فرهنگی مقبره الشعرا

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4

/5

بسیار خوب

از 75 نظر

3.5

ارزش هتل نسبت به قیمت

3.6

آرامش و راحتی

4

عملکرد کارکنان

3.3

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.5

موقعیت مکانی

3.9

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4

برای کسب و کارها

4.2

برای دوستان

5

برای خانواده ها

4.2

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (75)
  • کیفیت غذا (4)
  • صبحانه (25)
  • موقعیت هتل (4)
  • تمیزی اتاق (1)
  • امکانات (9)
  • پذیرش (4)
  • رستوران (6)
  • آسانسور (1)
  • پارکینگ (11)
  • لاندری (1)
  • ویو (1)
  • خانه داری (1)
  • رفتار کارکنان (5)
  • پرسنل (10)
  • خانوادگی (1)
  • سرویس (8)
3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۱۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۱۴ |2 شب اقامت

حسن فراهانی

متوسط

سیستم سرمایش خاموش بود فرزندانم سرما خوردن

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۳۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۲۶ |4 شب اقامت

مهدی امین زاده

عالی

عالی بود

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۵/۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۲۱ |2 شب اقامت

شهرام سلماسی

عالی

برخورد خوب کارکنان. موقعیت مکانی خوب. اتاقهای بزرگ. صبحانه خوب. متناسب باقیمت

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۲۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۲۲ |1 شب اقامت

علی رمضانی

هتل استقبال

تمیز بود مکان هتل خوب بود جاهای دیدنی نزدیک بود .صبحانه خیلی محدود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۲/۲ |3 شب اقامت

سيدفريد نقيبي

نظرسنجی

بنظرم مثل هتل های ٣ ستاره ديگه خوب بود ممنونم

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۰/۲۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۰/۲۰ |5 شب اقامت

امیر جاوید

متوسط رو‌به ضعیف

صبحانه اسمش سلف سرویس بود ولی هیچی نداشت میگفتن شما چی میخورین بگین ما درست کنیم بیاریم همه ظرف های صبحانه گرم کلا خالی بود شوفاژ اتاقم نسبت به هوای تبریز سرد بود و اتاق گرم نمیشد.

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۷/۱۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۷/۵ |2 شب اقامت

فرزاد فرامرزی (354)

پارکینگ و نظافت

برخوردخوب کارکنان و موقعیت مکانی خوب و پارکینگ خوب

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۶/۲۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۹ |7 شب اقامت

محمد علی آریان مهر

برخورد عوامل هتل

متاسفانه برخورد عوامل هتل استقبال در برخی موارد توهین آمیز بود.

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۶/۲۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۱۴ |1 شب اقامت

جعفر رحیمی

بسیار تمیز و عالی

عالی

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۶/۱۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۸ |3 شب اقامت

جعفر رحیمی

داشتن آسایش و رفاه

به طور کلی رضایت مطلوب و خوبی از هتل داشتیم. ما در طبقه هشتم بودیم و سرو صدایی شنیده نمی شد، تمیزی اتاق عالی بود، سرویس دهی هم عالی، تنها مشکل اش مناسب نبودن کولر با فضای بزرگ سوئیت بود که در هوای گرم تبریز کولر خیلی خنک نمی کرد.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4