نظرات هتل رکسان (نووتل سابق)
تهران - کیلومتر 30 اتوبان خلیج فارس(تهران-قم) - ضلع جنوبی اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) - مقابل ترمینال مسافربری شماره یک
4.1
/5بسیار خوب
از 129 نظر
3.8
ارزش هتل نسبت به قیمت
4.2
آرامش و راحتی
4
عملکرد کارکنان
3.8
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (129)
- کیفیت غذا (6)
- صبحانه (15)
- امکانات (9)
- پذیرش (9)
- رستوران (8)
- پارکینگ (3)
- ویو (1)
- رفتار کارکنان (1)
- پرسنل (12)
- خانوادگی (1)
- سرویس (9)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۲۵ |1 شب اقامت
امین اشرافی 420
خوب
خوب
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۹ |1 شب اقامت
dilmurod ubaydullaev343
بد نیست
بد نیست
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۲۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۱۳ |1 شب اقامت
سالومه مقصودلو
عالی
عالي
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۱۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۶ |1 شب اقامت
مریم شرفی
خوب
بخصوص موقعیت مکانی عالی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۲ |1 شب اقامت
سعیده مقصودلو
عالی بود
عالی بود تمییز. شیک ، تهویه خوب، صبحونه عالی و برخورد مناسب راضی بودیم !
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۳۰ |1 شب اقامت
عباس موسوی
عالی
عالی بود رفتار پرسنل عالی با اینکه مسئول ترالی حضور نداشت رزروشن محترم خودشون وسایل مارا تا اتاقمون آوردن هم پذیرش هم چکاوت سریع انجام شد صبحانه خوب بود ولی برای حمل سینی نمیدادن در نتیجه باید چندین نوبت برای بردن چای و خوراک و .... تردد کرد در کل هتل عالی بود اتاق راحت و عالی بود صبحانه کامل ،متنوع و عالی بود رفتار پرسنل رستوران نسبتا خوب تا خوب بود با سپاس فراوان از ایران هتل
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۲۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۲۸ |1 شب اقامت
عامر منیری
همه چیز عالی بود
همه چیز عالی بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۲۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۲۰ |1 شب اقامت
حسین دیوسالار
حسین
بسیارعالی باتوجه به قیمت هاشون وبرخوردشون وتمیزی بسیار راضی بودم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۱۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۳ |1 شب اقامت
مهرداد گیتی پیما
پیشنهاد هتل رکسان
همه امکانات عالی بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۱۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۳ |1 شب اقامت
سعید رجایی بهبهانی
؟
پذیرایی صبحانه در حد ۵ ستاره نبود
- قبلی
- 1
- 2
- 3
- ...
- 6
- بعدی

