نظرات هتل کوثر

تهران - میدان ولی عصر - کوچه شهید ملائی

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

3.6

/5

خوب

از 219 نظر

3.3

ارزش هتل نسبت به قیمت

3.5

آرامش و راحتی

3.8

عملکرد کارکنان

3.4

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.3

موقعیت مکانی

4.2

پاکیزگی هتل و اتاق ها

3.7

برای کسب و کارها

3.3

برای دوستان

3.8

برای خانواده ها

3.4

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (219)
  • کیفیت غذا (6)
  • صبحانه (31)
  • موقعیت هتل (5)
  • امکانات (23)
  • پذیرش (10)
  • رستوران (19)
  • کافی شاپ (3)
  • آسانسور (2)
  • پارکینگ (2)
  • لاندری (2)
  • خانه داری (4)
  • رفتار کارکنان (6)
  • پرسنل (40)
  • سرویس (26)
3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۲/۱ |1 شب اقامت

سیده فاطمه قدم نژاد

متوسط

هتل خیلی قدیمی . در ابتدا اتاقی که به ما دادن بوی رطوبت می داد . از پذیرش خواستیم که اتاق رو عوض کنند و کارکنان با رفتاری مودبانه اتاق رو عوض نمودن ... صبحانه هم خوب بود.

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۱ |1 شب اقامت

طاها نجمی 408

هتل معمولی

ساختمان و تاسیسات هتل قدیمی میباشد

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۶ |1 شب اقامت

محمد رحمانشناس

خیلی بد

خیلی بد

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱ |1 شب اقامت

وحید رضا امیری

خوب

هتل از لحاظ موقعیتی خوب دسترسی ها خوب صبحانه معمولی حس نوستالژیک نیاز به رسیدگی

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۴ |1 شب اقامت

محمدطاهر منصوری

متوسط

قیمت بالا کیفیت پایین

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۱۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۱۴ |2 شب اقامت

سمیرا شاه بابایی

بشدددت ناراضی

بوی بد هتل رفتار غیرحرفه‌ای

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۱۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۶ |1 شب اقامت

علیرضا نیک نهاد

قدیمی

با بازسازی اتاق ها و سرویس بهداشتی خیلی عالی میشه

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۱۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۶ |1 شب اقامت

هدایت صالح نیا

ضعیف

رستورانش بد بود/ از برخورد پرسنل و کیفیت پرسنلش تجربە خوبی نبود

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۱ |1 شب اقامت

محمد هادی خباز

انتقاد

یک اتاق بدون پنجره بسیار دلگیر و نامناسب برای من تدارک دیده بودن که واقعا از رفتنم به این هتل پیشمان شدم و اصلا نتونستم تا صبح بخوابم.

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۱۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۶ |1 شب اقامت

راضیه زارعی

بسیار بد

بسیار اتاق بد و تهویه هوا درست نداشت و بوی بد فضا گرفته بود و صدای کولر هم که خراب بود باعث آزار و اذیت میشد

  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 10