نظرات هتل کوثر
تهران - میدان ولی عصر - کوچه شهید ملائی
3.6
/5خوب
از 219 نظر
3.3
ارزش هتل نسبت به قیمت
3.5
آرامش و راحتی
3.8
عملکرد کارکنان
3.4
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (219)
- کیفیت غذا (6)
- صبحانه (31)
- موقعیت هتل (5)
- امکانات (23)
- پذیرش (10)
- رستوران (19)
- کافی شاپ (3)
- آسانسور (2)
- پارکینگ (2)
- لاندری (2)
- خانه داری (4)
- رفتار کارکنان (6)
- پرسنل (40)
- سرویس (26)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۲/۱ |1 شب اقامت
سیده فاطمه قدم نژاد
متوسط
هتل خیلی قدیمی . در ابتدا اتاقی که به ما دادن بوی رطوبت می داد . از پذیرش خواستیم که اتاق رو عوض کنند و کارکنان با رفتاری مودبانه اتاق رو عوض نمودن ... صبحانه هم خوب بود.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۱ |1 شب اقامت
طاها نجمی 408
هتل معمولی
ساختمان و تاسیسات هتل قدیمی میباشد
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۶ |1 شب اقامت
محمد رحمانشناس
خیلی بد
خیلی بد
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱ |1 شب اقامت
وحید رضا امیری
خوب
هتل از لحاظ موقعیتی خوب دسترسی ها خوب صبحانه معمولی حس نوستالژیک نیاز به رسیدگی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۴ |1 شب اقامت
محمدطاهر منصوری
متوسط
قیمت بالا کیفیت پایین
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۱۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۱۴ |2 شب اقامت
سمیرا شاه بابایی
بشدددت ناراضی
بوی بد هتل رفتار غیرحرفهای
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۱۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۶ |1 شب اقامت
علیرضا نیک نهاد
قدیمی
با بازسازی اتاق ها و سرویس بهداشتی خیلی عالی میشه
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۱۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۶ |1 شب اقامت
هدایت صالح نیا
ضعیف
رستورانش بد بود/ از برخورد پرسنل و کیفیت پرسنلش تجربە خوبی نبود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۱ |1 شب اقامت
محمد هادی خباز
انتقاد
یک اتاق بدون پنجره بسیار دلگیر و نامناسب برای من تدارک دیده بودن که واقعا از رفتنم به این هتل پیشمان شدم و اصلا نتونستم تا صبح بخوابم.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۱۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۶ |1 شب اقامت
راضیه زارعی
بسیار بد
بسیار اتاق بد و تهویه هوا درست نداشت و بوی بد فضا گرفته بود و صدای کولر هم که خراب بود باعث آزار و اذیت میشد
- قبلی
- 1
- 2
- 3
- ...
- 10
- بعدی

