نظرات هتل پارسیان آزادی

یاسوج - بلوار نماز - رو به روی تپه پارک ساحلی

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

3.6

/5

خوب

از 107 نظر

3.5

ارزش هتل نسبت به قیمت

3.9

آرامش و راحتی

3.8

عملکرد کارکنان

3.1

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.2

موقعیت مکانی

4.2

پاکیزگی هتل و اتاق ها

3.9

برای کسب و کارها

3.6

برای دوستان

3.7

برای خانواده ها

3.8

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (107)
  • کیفیت غذا (4)
  • صبحانه (24)
  • موقعیت هتل (2)
  • تمیزی اتاق (1)
  • امکانات (14)
  • پذیرش (4)
  • رستوران (13)
  • کافی شاپ (2)
  • آسانسور (1)
  • پارکینگ (3)
  • استخر (1)
  • ویو (4)
  • رفتار کارکنان (3)
  • پرسنل (20)
  • سرویس (5)
4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۱۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۳ |1 شب اقامت

فرید شهریور

خوب

خوب

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۱۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۴ |2 شب اقامت

حجت اله دهقان

در کل بهترین هتل یاسوج هست.

با توجه به محدودیت هتل در شهر یاسوج، میشه گفت بهترین هتل موجود هست، کهنه بودن و پوسیدگی برخی وسایل مثل موکت، ملحفه و درب های سرویس بهداشتی یکم توی ذوق میزنه ولی بازم میگم بهتر از این هتل دیگه ای در یاسوج وجود نداره. اینم بگم که کلیه پرسنل بسیار خونگرم، مهربان بودن و خیلی با احترام کامل با مهمانها رفتار میکنن و از این موضوع خیلی خوشم اومد، ما هر درخواستی داشتیم با نهایت احترام و ادب انجام میدادن

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۰ |1 شب اقامت

مریم دهقان

خوب

معمولی

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۳ |1 شب اقامت

ولی محتاج اله

بد بود

بوی فاضلاب خیلی آزاردهنده بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۲۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۲۷ |1 شب اقامت

حسین صفری

خوب

اتاق خوب بود ولی پذیرایی نه

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۱ |1 شب اقامت

مریم جمعی

هتل پارسیان یاسوج

تمام وسایل اتاق کهنه بود روتختی و ملحفه لک داشت و موی بدن روشون بود، موکت اتاق کهنه و پر لکه بود فضای خارجی هتل خوب بود و صبحانه بسیار بسیار خوبی داشت و پرسنل رستوران عالی بودند

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۲۳ |1 شب اقامت

ماندانا عنبری343

از اقامتم راضی بودم

عالی بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۳۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۹ |1 شب اقامت

کامبیز ترابی زاده 564

بسیار خوب

خدمات هتل و concierge، برخورد پرسنل، تمیزی اتاق ها و سرویس ها بسیار عالی بود. ایرادات و پیشنهادات؛ تنوع میز اردو و غذای موجود رستوران بسیار محدود بود،. قهوه فوری صبحانه در ظرف نامناسب، بدون مارک، و فله ای بود. کافه هتل هم که بر اساس توضیح reception بایستی از ساعت ۱۰ صبح باز می شد، تا ساعت ۱۰ و نیم و زمان Checkout هم بسته بود. در حقیقت برای صبحانه دسترسی به قهوه قابل استفاده وجود نداشت.

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۲۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۲۵ |2 شب اقامت

علیرضا قاسمی

هتل ۲ ستاره ،نه هتل ۴ ستاره

حمام و سرویس بهداشتی بسیار کهنه و کثیف. کاش میشد که عکس بگزارم. توالت کثیف و از جرم سیاه رنگ شده بود. ۲ بار شکایت کردیم و هیچ اهمیتی مدیریت نداد. حمام با کاشی های شکسته و شیر های اب زنگ زده. صدای موزیک محلی بلند تا ۲ صبح از طرف باغ رستوران هتل. صبحانه خیلی معمولی و کم انتخاب. این یک هتل ۲ ستاره هست نه ۴ ستاره. هتل های بهتری میتونید با این قیمت بگیرید.

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۱۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۲ |2 شب اقامت

عبدالعباس کاظمی نژاد

جالب نبود

زیاد جالب نبود

  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 5