یزد

1403/01/09 تا 1403/01/10

هتل های یزد

70 واحد اقامتی

بهترین هتل 5 ستاره در یزد از لحاظ رتبه بندی کلی مهمانان در سال 1401
5 ستاره
یزد - خيابان تيمسار فلاحی

4.3 بسیار خوب

403 نظر
1 شب2,500,000تومان
4 ستاره
یزد - بلوار شهیدان اشرف

4.5 عالی

54 نظر
2,823,000
19%
1 شب2,300,000تومان
بهترین هتل 4 ستاره در یزد از لحاظ رتبه بندی کلی مهمانان در سال 1401
4 ستاره
یزد - خيابان دهم فروردين

4.5 عالی

378 نظر
3,300,000
14%
1 شب2,848,000تومان
هتل بازسازی شدهاتاق ساعتی
4 ستاره
یزد - خيابان انقلاب _

4.3 بسیار خوب

184 نظر
1 شب3,250,000تومان
4 ستاره
یزد - صفائیه

4 بسیار خوب

29 نظر
1 شب1,820,000تومان
4 ستاره
یزد - میدان ابوالفضل (ع)

2.5 متوسط

26 نظر
1 شب1,925,000تومان
3 ستاره
یزد - چهارراه مسجد جامع

4.2 بسیار خوب

46 نظر
1 شب1,450,000تومان
3 ستاره
یزد - خیابان مسجد جامع

4 بسیار خوب

81 نظر
2,000,000
18%
1 شب1,650,000تومان
  • قیمت هتل در یزد چقدر است؟

    اگر به دنبال رزرو هتل های یزد هستید، قیمت هتل های یزد با توجه به عوامل مختلفی همانند قدمت بنا و سطح کیفی خدمات ارائه شده در آن ها از تنوع بالایی برخورداراست. بهترین هتل های یزد، که در ردیف هتل های پنج ستاره قرار می گیرند، امکاناتی در سطح استانداردهای جهانی با سبک مهمان نوازی ایرانی را ارائه می دهند. هتل های ارزان یزد نیز از سطح کیفی خوبی برخوردار بوده و توانسته اند نظر مسافرین این شهر را جلب کنند. قیمت یک شب اقامت در این شهر از شبی 300 هزار تومان آغازشده و به شبی یک میلیون و 900 هزار تومان می رسد، بنابراین به راحتی می توانید یک هتل در یزد با قیمت مناسب و متناسب با بودجه خود را بیابید و فرایند رزرو هتل را انجام دهید.
  • بهترین هتل های یزد کدام هتل ها می باشد؟

    بهترین هتل های یزد با میزان رضایت مندی مسافرین از اقامت در این هتل ها و سطح کیفی خدمات ارائه شده در کنار موقعیت ممتاز، چشم اندا زیبا و عوامل متعدد دیگر برگزیده می شوند. هتل داد یزد به عنوان مشهورترین هتل سنتی یزد، هتل صفائیه، هتل باغ مشیرالممالک، هتل ارگ جدید یزد، هتل فاضلی یزد، هتل الزهرا یزد در زمره محبوب ترین هتل های این شهر تاریخی قرار دارند. با رزرو آنلاین هتل قبل از اقامت در این شهر می توانید با خیالی آسوده از سطح کیفی هتل، محل قرارگیری آن و انتخاب نوع اقامتگاه اعم از تاریخی و مدرن تصمیم گرفته و با رضایت بیشتری از سفر و اقامت خود لذت ببرید. انتخاب بهترین هتل هر شب کاملا به نظر شخصی میهمانان و پارامترهای آنان و همچنین هدف آنان از سفر بستگی دارد.
  • جاهای دیدنی یزد کجاست و سوغات یزد چیست؟

    اماکن دیدنی یزد شما را با تاریخ این سرزمین به خوبی آشنا خواهند کرد. زمانی که سخن از مکانهای دیدنی یزد به میان می آید، بادگیر یزد، بازار یزد، موزه آب یزد در کنار مسجد جامع یزد، مجموعه امیرچخماق، کاروانسرای زین‌الدین، باغ دولت آباد، خانه لاری ها، حمام خان، برج خاموشان، موزه آیینه، آتشکده یزد، خانه شاه شجاع، نارین قلعه، آب انبار شش بادگیر، بازار خان، میدان ماکار و ساباط های یزد تنها بخشی از دیدنیهای یزد را تشکیل می دهند. سوغاتی یزد هم با شیرینی ماندگار قطاب، باقلوا، حلوا ارده، پشمک، نان برنجی، سوهان خانی، حاج بادومی، کیک یزدی در کنار هنرهای چندهزارساله ترمه، شعربافی، سفال، دارایی بافی، شمد، چادرشب، زیلو، سرامیک و مس کام شما را شیرین خواهدکرد.
  • رزرو هتل های یزد را چگونه با کمترین قیمت انجام دهیم؟

    با رزرو آنلاین از طريق سايت ايران هتل آنلاين مي توانيد براي رزرو هتل هاي یزد گاه تا بیش از 50 درصد تخفيف بگيريد و با خیالی آسوده به شهر یزد سفر کنید. تضمين کمترين قيمت به همراه پشتيباني 24 ساعته و 12 سال سابقه در زمينه رزرواسیون آنلاين هتل، موجب اطمينان و امنيت خاطر مسافرين ارزشمند ايران هتل آنلاين خواهد شد. در کنار این سابقه درخشان شما می توانید از تجربه نیم میلیون مسافر وفادار این مجموعه نیز بهره مند شده و با داشتن اطلاعاتی بیشتر از هتل مورد نظر با خیالی آسوده محل اقامت خود را برگزیده و تنها از سفر خود لذت ببرید.
  • هتل های سنتی یزد چگونه اند؟

    هتلهای سنتی یزد با معماری سنتی و فضای نوستالژی و دل انگیزی که دارند انتخاب بسیاری از میهمانان می باشد. هر کدام از این هتلها دارای ویژگی منحصر به فردی اند و عموما دارای پیشینه ی تاریخی می باشند.
  • بهترین زمان سفر به یزد چه زمانی است؟

    یزد به دلیل جغرافیای کویری و آب و هوای گرم و خشکی که دارد در فصل پاییز و زمستان توریستان و گردشگران بیشتری از آن بازدید می کنند. اما هتل ها و اقامتگاه های بوم گردی در تمامی فصول مجهز به سیستم های سرمایشی اند تا آسایش و آرامش را برای میهمانانشان فراهم کنند.
  • هنگام رزرو هتل های یزد به چه نکاتی بایستی توجه کرد؟

    رزرو هتل یزد از طریق ایران هتل آنلاین برای تمامی بودجه‌ها امکان‌پذیر است. اگر قصد اقامت در شهر تاریخی یزد را دارید، می‌‌توانید با مراجعه به لیست هتل های یزد که در بالای همین صفحه ارائه شده، اتاق منتخب خود را انتخاب کنید. هر یک از هتل های شهر یزد دارای قوانین خاص خود در زمینه ساعت ورود و خروج، پذیرش کودکان و همینطور قوانین کنسلی هستند؛ در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم که قبل از رزرو هتل های یزد حتما قسمت مربوط به قوانین هتل را در صفحه اختصاصی هتل بر روی وبسایت ایران هتل آنلاین مطالعه نمایید. 
  • آیا رزرو هتل در یزد برای سفرهای کاری و گروهی دارای تخفیف ویژه است؟

    چنانچه قصد رزرو هتلهای یزد را به صورت گروهی داشته باشید، وبسایت ایران هتل آنلاین تخفیفی مازاد برای شما در نظر می‌گیرد. کافی است با عضویت در سایت پنل کاربری خود را تکمیل کرده و متناسب با تعداد رزرو خود، تخفیف اضافی دریافت کنید.  
  • چطور می‌توان رزرو هتل یزد را به صورت آنلاین انجام داد؟

    رزرو هتل در یزد از طریق سایت ایران هتل آنلاین در کوتاه‌ترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک ساده به راحتی امکان‌پذیر است. ابتدا بایستی از میان لیست هتل های یزد، هتلی که با بودجه و شرایط شما مطابقت دارد را انتخاب نمایید. سپس وارد صفحه اختصاصی هتل شده و تاریخی که قصد دارید در آن اقامت داشته باشید را وارد کنید. 
    اتاق‌های دارای ظرفیت در این مرحله به شما نمایش داده می‌شوند که می‌توانید با کلیک بر روی گزینه اطلاعات بیشتر، امکانات خاص و ویژه هر واحد اقامتی را مطالعه کنید. با کلیک بر روی گزینه رزرو اتاق، به مرحله وارد کردن اطلاعات می‌رسید. بعد از تکمیل اطلاعات نوبت به پرداخت آنلاین رزرو هتل در یزد می‌رسد. بعد از تایید هتل می‌توانید پرداخت خود را انجام داده و ووچر خود را به صورت آنی دریافت نمایید. 
  • هتل های 5 ستاره یزد کدامند؟

    در حال حاضر هتل صفائیه یزد تنها هتل 5 ستاره شهر یزد می‌باشد که در بافت تاریخی این شهر قرار دارد. امکانات و خدمات ارائه شده در این هتل در بالاترین استاندارد به مهمانان ارائه می‌شوند.  
  • قوانین کنسلی هتل های یزد به چه صورت می‌باشد؟

    هر یک از هتل‌ های یزد دارای قوانین کنسلی خاص خود هستند. شما می‌توانید در صفحه هر یک از هتل‌ها قوانین مربوط به کنسلی را مطالعه کرده؛ سپس نسبت به رزرو اقدام نمایید. لازم به ذکر است که ایران هتل آنلاین هیچ گونه کارمزد کنسلی از شما دریافت نمی‌کند و تنها جریمه هتل از مبلغ پرداختی شما کسر می‌شود. 
  • چگونه می‌توان از کد تخفیف 250 هزار تومانی iranoff هنگام رزرو هتل در یزد استفاده کرد؟

    برای استفاده از کد تخفیف 250 هزار تومانی iranoff تنها کافی است در مرحله آخر، هنگام رزرو هتل های یزد، آن را در باکس مربوطه وارد کنید. سپس بر روی گزینه اعمال کد تخفیف کلیک کرده تا این تخفیف برای رزرو شما لحاظ شود. در انتها مبلغ باقی مانده را به صورت آنلاین از طریق درگاه پرداخت، واریز نمایید. 
  • چرا قیمت هتل های یزد بر روی وبسایت ایران هتل آنلاین با رزرو حضوری متفاوت است؟

    ایران هتل آنلاین با پوشش دهی تمام هتل های یزد، مفتخر است که رزرو آنلاین هتل های یزد را با بالاترین تخفیف و کمترین قیمت به مهمانان عزیز ارائه کند. ایجاد تخفیف بر روی هتل های یزد در تمامی فصول سال به ویژه در ایام پیک باعث می‌شود تا رزرو هتل در یزد نسبت به مراجعه حضوری با قیمت کمتری انجام شود. 
  • بهترین هتل های یزد که در بافت قدیمی هستند، کدامند؟

    هتل صفائیه یزد، هتل مشیر الممالک یزد، هتل موزه فهادان و هتل سنتی ادیب الممالک جزو بهترین هتل های یزد هستند که در بافت تاریخی این شهر و در نزدیکی آثار تاریخی و جاهای دیدنی قرار دارند. 
  • ساعت ورود و خروج به هتل های یزد چگونه‌اند؟

    ساعت تحویل اتاق‌های هتل‌ های شهر یزد عموما ساعت 14 بعد از ظهر و ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 ظهر می‌باشد؛ اما در این میان برخی از هتل‌ها ساعت ورود و خروج متفاوتی دارند که هنگام رزرو در صفحه اختصاصی هر یک از هتل می‌توانید ساعت دقیق آن را مشاهده کنید. 
|نمایش نقشه

فیلترها

قیمت به ازای هرشب

از0تومان
تا5,500,000تومان

ستاره هتل‌ها

نظرات هتل‌ها

نوع اقامتگاه

فیلتر ها