نظرات هتل داد

يزد - خيابان دهم فروردين - پلاک 214

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4.5

/5

عالی

از 459 نظر

4.2

ارزش هتل نسبت به قیمت

4.5

آرامش و راحتی

4.4

عملکرد کارکنان

3.9

کیفیت غذا

امکانات هتل

4.2

موقعیت مکانی

4.7

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.5

برای کسب و کارها

4.5

برای دوستان

4.8

برای خانواده ها

4.4

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (459)
  • کیفیت غذا (28)
  • صبحانه (88)
  • موقعیت هتل (2)
  • تمیزی اتاق (7)
  • امکانات (40)
  • پذیرش (16)
  • رستوران (72)
  • کافی شاپ (13)
  • آسانسور (7)
  • پارکینگ (15)
  • استخر (15)
  • ترانسفر (1)
  • ویو (2)
  • خانه داری (1)
  • رفتار کارکنان (7)
  • پرسنل (88)
  • خانوادگی (1)
  • سرویس (26)
5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۹ |1 شب اقامت

صادق رستاد

عالی

عالی از همه نظر عرق خاصی به هتل پیدا کردم منتهی جاکفشی نداشت اگه میداشت به لحاظ بهداشت بهتر بود و پرستیژ هتل حفظ میشد

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۶ |2 شب اقامت

ابراهیم رنجبر رفیع

از هر نظر خوب و عالی بود

هتل بسیار زیبا و تمیز و جذاب و تماشایی مخصوصا پرسنل مودب و با اخلاق به نحو عالی خدمت می‌کردند

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۵ |1 شب اقامت

محبوبه صادقی 423

هتل زیبا و تمیزی بود . رفتار کارکنان عالی بود.

هتل زیبا و تمیزی بود برخورد کارکنان عالی . صبحانه عالی شام عالی

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۰ |1 شب اقامت

سمیه رجبی

سفر عالی

هتل خیلی خوبی بود مخصوصا حیاط بسیار زیبا و سنتی و بافت قدیمی و اتاق هم خیلی دلباز و زیبا و تمیز بود. فقط نور اتاقها کم بود و هزینه هم کمی زیاد بود.

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۶ |2 شب اقامت

ابراهیم رنجبر رفیع

ارامش

عالی

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۱۵ |2 شب اقامت

سمیه حیدری

هتل زیبا تمیز ‌ ساکت

هتل تمیز و ساکت تِم سنتی جذاب صبحانه مطلوب پرسنل عالی

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۱۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۱۷ |1 شب اقامت

رضا شفیعی

مکانی دلنشین

از همه نظر عالی و مکانی جذاب و دیدنی.

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۱۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۱۷ |1 شب اقامت

حامد کرمانی

هتل داد

هتل آرامش بخش و خوبی بود مرکز شهر و مراکز تاریخی بود همه چی خوب بود اتاق های دوتخته رو به حیاط کوچک هست فقط من چون بچه داشتم سه تخته گرفتم

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۱۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۷ |1 شب اقامت

مهیار امام دوست

واقعا بی نظیر

در بدو ورود با عنایت به اینکه در ساعت غیر عرف وارد هتل شدیم ولی رفتار بخش پذیرش عالی بود . اتاقها بی نهایت تمیز و زیبا .

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۱۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۱/۴ |7 شب اقامت

مهدی کائید

عالی

عالی

  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 20