4.2
/5بسیار خوب
از 20 نظر
4
ارزش هتل نسبت به قیمت
4
آرامش و راحتی
4
عملکرد کارکنان
4
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (20)
- صبحانه (3)
- امکانات (3)
- رستوران (2)
- کافی شاپ (2)
- پارکینگ (1)
- رفتار کارکنان (1)
- پرسنل (3)
- سرویس (1)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۱/۲۴ |3 شب اقامت
محسن ملکی
عدم خدمات روزانه
یکی باشه اقلم روزی یکبار یا ۲ روز یکباربیاد تمیز کنه بهتره ۱ ماهم اونجا باشی میسپارن به خودت
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۲ |2 شب اقامت
علی اصغر خرمی 430
متوسط
اگر برای خانوادهای که کودک دارن مماشات برقرار کنند و بابت سروصدایی که اگر از کودک درنیاداافسردگی میگیره سفررو به مسافر تلخ کنند
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۱۴ |2 شب اقامت
بهزاد نصیری
برای خانواده مناسبه
ما سه نفر بودیم و چون شوییت ۷۰ متری پر بود مجبور شدیم سوییت دوخواب ۹۰ متری بگیریم ، وسایل پخت و پز فراهم است تخت و نشک مناسبه مبلمان خوب،، فقط پک بهداشتی ملحفه و خیمر دندان و مسواک نداره ، یکم قیمت میشه گفت بالاست با توجه به نبود صبحانه، ولی نزدیک ساحله
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۲۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۲۳ |1 شب اقامت
علی فاضلی343
بسیار تمییز
باسلام در تاریخ ۱۴۰۴/۷/۲۴ من در این هتل اقامت داشتم برای من نظافت و تمیزی مهمترین چیز بود . که خداروشکر اینجا هم تمیز بود و هم مرتب .
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۱۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۱۳ |5 شب اقامت
حمید پورکمالی 435
در کل بسیار خوب
منطقه عالی دسترسی به دریا مراکز خرید بسیار خوب بود موارد منفی رستوران وکافه داخل هتل نداشت
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۲۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۵ |3 شب اقامت
mehdi jahanfard
بسیار خوب بود
هتل تمیز و مرتب برخورد پرسنل بسیار محترمانه
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۲۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۲۱ |1 شب اقامت
مجتبی حدادی
هتل آپارتمان تمیز
هتل آپارتمان تمیزی بود و دسترسی خوبی به امکانات مورد نیاز دلشت
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۲۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۲۱ |1 شب اقامت
محمد صابری نژاد
اعلام رصایت
هتل بسیار تمیز و رفتار کارکنان نیز خیلی خوش برخورد و مودب بودند . فقط اگه رستوران هم داشت بهتر هم می شد یا حداقل صبحانه داشت .به هر حال ما که راصی بودیم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۵/۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۴/۲۶ |1 شب اقامت
محمد ساعدی
هتل رزایند
سال قبل هم اقامت داشتم، در یکسال گذشته ذره ای از تمیزی هتل کم نشده بود بسیار تمیز با امکانات کامل نزدیک به دریا
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۴/۱۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۱۶ |1 شب اقامت
فاطمه دوزنده ضیابری
نظر سنجی
هتل آپارتمان رزایند بابلسر خوب بود
- قبلی
- 1
- بعدی

