نظرات هتل آپارتمان رزآیند

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4.2

/5

بسیار خوب

از 20 نظر

4

ارزش هتل نسبت به قیمت

4

آرامش و راحتی

4

عملکرد کارکنان

4

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.9

موقعیت مکانی

4.5

پاکیزگی هتل و اتاق ها

3.9

برای کسب و کارها

0

برای دوستان

4

برای خانواده ها

0

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (20)
  • صبحانه (3)
  • امکانات (3)
  • رستوران (2)
  • کافی شاپ (2)
  • پارکینگ (1)
  • رفتار کارکنان (1)
  • پرسنل (3)
  • سرویس (1)
3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۱/۲۴ |3 شب اقامت

محسن ملکی

عدم خدمات روزانه

یکی باشه اقلم روزی یکبار یا ۲ روز یکباربیاد تمیز کنه بهتره ۱ ماهم اونجا باشی میسپارن به خودت

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۲ |2 شب اقامت

علی اصغر خرمی 430

متوسط

اگر برای خانواده‌ای که کودک دارن مماشات برقرار کنند و بابت سروصدایی که اگر از کودک درنیاداافسردگی میگیره سفررو به مسافر تلخ کنند

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۱۴ |2 شب اقامت

بهزاد نصیری

برای خانواده مناسبه

ما سه نفر بودیم و چون شوییت ۷۰ متری پر بود مجبور شدیم سوییت دوخواب ۹۰ متری بگیریم ، وسایل پخت و پز فراهم است تخت و نشک مناسبه مبلمان خوب،، فقط پک بهداشتی ملحفه و خیمر دندان و مسواک نداره ، یکم قیمت میشه گفت بالاست با توجه به نبود صبحانه، ولی نزدیک ساحله

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۲۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۲۳ |1 شب اقامت

علی فاضلی343

بسیار تمییز

باسلام در تاریخ ۱۴۰۴/۷/۲۴ من در این هتل اقامت داشتم برای من نظافت و تمیزی مهمترین چیز بود . که خداروشکر اینجا هم تمیز بود و هم مرتب .

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۱۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۱۳ |5 شب اقامت

حمید پورکمالی 435

در کل بسیار خوب

منطقه عالی دسترسی به دریا مراکز خرید بسیار خوب بود موارد منفی رستوران وکافه داخل هتل نداشت

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۲۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۵ |3 شب اقامت

mehdi jahanfard

بسیار خوب بود

هتل تمیز و مرتب برخورد پرسنل بسیار محترمانه

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۲۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۲۱ |1 شب اقامت

مجتبی حدادی

هتل آپارتمان تمیز

هتل آپارتمان تمیزی بود و دسترسی خوبی به امکانات مورد نیاز دلشت

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۲۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۲۱ |1 شب اقامت

محمد صابری نژاد

اعلام رصایت

هتل بسیار تمیز و رفتار کارکنان نیز خیلی خوش برخورد و مودب بودند . فقط اگه رستوران هم داشت بهتر هم می شد یا حداقل صبحانه داشت .به هر حال ما که راصی بودیم

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۵/۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۴/۲۶ |1 شب اقامت

محمد ساعدی

هتل رزایند

سال قبل هم اقامت داشتم، در یکسال گذشته ذره ای از تمیزی هتل کم نشده بود بسیار تمیز با امکانات کامل نزدیک به دریا

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۴/۱۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۱۶ |1 شب اقامت

فاطمه دوزنده ضیابری

نظر سنجی

هتل آپارتمان رزایند بابلسر خوب بود

  • 1