1257

نفر بهترین نکات سفرشون رو به اشتراک گذاشتن

image

هتل پنج ستاره میزبان بابلسر

4.4

عالی

473 نظر واقعی

"عالی"

اگر پارکینگ سر پوشیده داشت بهتر بود

رضا
۱۴۰۵/۰۳/۲۲ | 1 شب اقامت

متل گلفام بابلسر

2.4

متوسط

25 نظر واقعی

"کلبه سوییسی"

من کلبه سوییسی رو رزرو کردم که کلا یک ساله ساخته شده همه چیش سالم و مرتب و تمیز بود دو تا کولر گازی سالم و خوب داشت

مجید
۱۴۰۵/۰۳/۱۱ | 1 شب اقامت

متل گلفام بابلسر

2.4

متوسط

25 نظر واقعی

"خوب"

از نظر تمیزی و سرویس دهی خوب بود

مصطفی
۱۴۰۵/۰۳/۰۷ | 1 شب اقامت

هتل پنج ستاره میزبان بابلسر

4.4

عالی

473 نظر واقعی

"خوب"

هتل خوب وتمیزی اما در قسمت حمام و سرویس بهداشتی ضعف دارد تهویه ندارد و هم شیر پایین حموم ندارد عدم گذاشتن حوله در پلاستیک و به ما سرویس اضافه تشک ندادند و پول گرفتن ولی در کل مجموعه خوبی بود صبحونه و غذا عالی بود با بوی عالی

امین
۱۴۰۵/۰۲/۲۸ | 2 شب اقامت

هتل پنج ستاره میزبان بابلسر

4.4

عالی

473 نظر واقعی

"کیفیت اتاق و غذای رستوران"

اتاق ها تهویه مناسب ندارد کیفیت غذاهای رستوران : سنتی متوسط ایتالیایی متوسط تا خوب و یاس خوب است

محمد مهدی
۱۴۰۵/۰۲/۲۶ | 3 شب اقامت

هتل ساحلی میزبان بابلسر

4.2

بسیار خوب

46 نظر واقعی

"هزینه اقامت"

درمجموع خوب بود ولی بنظرم قیمت آن زیاده

حمیدرضا
۱۴۰۵/۰۲/۲۴ | 1 شب اقامت

هتل پنج ستاره میزبان بابلسر

4.4

عالی

473 نظر واقعی

"بسیارخوب"

خوب

ایمان
۱۴۰۵/۰۲/۲۱ | 3 شب اقامت

هتل برج ساعت بابلسر

4.3

بسیار خوب

149 نظر واقعی

"بسیارخوب"

هتل از نظر ما دارای رتبه بسیار خوب، می باشد.

مهدی
۱۴۰۵/۰۲/۱۵ | 4 شب اقامت

هتل برج ساعت بابلسر

4.3

بسیار خوب

149 نظر واقعی

"دلچسب"

هتل زیبا اقامتی دلچسب تنها نکته منفی سر و صدای روف گاردن دو ساعت در بعدازظهر و دو ساعت پایانی شب

ساناز
۱۴۰۵/۰۳/۲۰ | 1 شب اقامت

هتل پنج ستاره میزبان بابلسر

4.4

عالی

473 نظر واقعی

"عالی"

هتل بسیار شیک و مرتب و با پرسنل مودب و حرفه ای میباشد امیدوارم قسمت شود دوبار در هتل ۵ ستاره میزبان حضور داشته باشیم

ولی الله
۱۴۰۵/۰۳/۱۱ | 1 شب اقامت

هتل ساحلی میزبان بابلسر

4.2

بسیار خوب

46 نظر واقعی

"متوسط رو به خوب"

نسبت به یکسال پیش مستهلک تر شده، صبحانه بشدت معمولی و اصلا در حد قیمتش نیست. تمیزی داخل کلبه ها اونجوری نیست که مطمئن باشید ما کاور کشیدیم. نزدیکی به ساحل خیلی خوبه و ی صفای خاصی داره. ناهار رستوران خودش عالیه از بیرونم هم میان البته . تی وی کار نمیکرد. یخچال صدا میداد و موقع خواب اذیت کننده بود. این جمع نکات منفی بود اما قیمت اگر 20 تا 30 درصد پایین تر بشه می ارزه .

علی
۱۴۰۵/۰۳/۰۶ | 1 شب اقامت

هتل پنج ستاره میزبان بابلسر

4.4

عالی

473 نظر واقعی

"عالی بود "

همه چیز عالی بود فقط به نظرم ( البته خیلی سلیقه ای هست ) صبحانه میتونست بهتر باشه

مصطفی
۱۴۰۵/۰۲/۲۷ | 1 شب اقامت

هتل ساحلی میزبان بابلسر

4.2

بسیار خوب

46 نظر واقعی

"جهت رفاه حال بیشتر مهمان‌ها داشتن ساحل اختصاصی از ضروریات میباشد"

امکان برنامه‌های تفریحی برای گروه های سنی مختلف ناکافی است وبهتره در برنامه ی کار هتل گنجانده شود سپاس

سهیلا
۱۴۰۵/۰۲/۲۵ | 1 شب اقامت

هتل چهار ستاره میزبان بابلسر

4.4

عالی

251 نظر واقعی

"هتل میزبان"

همه چی مثل همیشه عالی بود. فقط ایکاش اتاقهای سه تخته و اتاقهای تویین هم بالکن داشتن و مختص اتاقهای دبل نبود

آناهیتا
۱۴۰۵/۰۲/۲۳ | 1 شب اقامت

هتل پنج ستاره میزبان بابلسر

4.4

عالی

473 نظر واقعی

"اقامت دلنشین توأم با میزبانی فوق العاده "

مجموعه هلدینگ میزبان ثابت کرده که بجز به رشد و توسعه به هیچ چیز دیگه فکر نمی کنه

محمد
۱۴۰۵/۰۲/۲۱ | 1 شب اقامت

هتل برج ساعت بابلسر

4.3

بسیار خوب

149 نظر واقعی

"جای خوب و پرسنل محترم"

خیلی پرسنل خوش برخوردی دارن و تمیز و مرتبه هتل

حسن
۱۴۰۵/۰۲/۰۴ | 3 شب اقامت

هتل پنج ستاره میزبان بابلسر

4.4

عالی

473 نظر واقعی

"خوب بود"

از نظر کلی خوب بود . عالی نبود

مرتضی
۱۴۰۵/۰۳/۱۷ | 2 شب اقامت

هتل پنج ستاره میزبان بابلسر

4.4

عالی

473 نظر واقعی

"سفر تفریحی"

در حد هتل ۵ ستاره نیست ، میشه گفت هتل ۴ ستاره خوب.

بابک
۱۴۰۵/۰۳/۰۹ | 2 شب اقامت

هتل پنج ستاره میزبان بابلسر

4.4

عالی

473 نظر واقعی

"کیفیت عالی"

بهترین در بابلسر.فقط پارکینگ مسقف لازمه.

امید
۱۴۰۵/۰۳/۰۲ | 1 شب اقامت

هتل آپارتمان رزآیند بابلسر

4.1

بسیار خوب

20 نظر واقعی

"عدم خدمات روزانه"

یکی باشه اقلم روزی یکبار یا ۲ روز یکباربیاد تمیز کنه بهتره ۱ ماهم اونجا باشی میسپارن به خودت

محسن
۱۴۰۵/۰۲/۲۶ | 3 شب اقامت

هتل برج ساعت بابلسر

4.3

بسیار خوب

149 نظر واقعی

"عالی"

هتل خیلی عالی و مرتبی بود

علیرضا
۱۴۰۵/۰۲/۲۵ | 1 شب اقامت

هتل پنج ستاره میزبان بابلسر

4.4

عالی

473 نظر واقعی

"تمیزی و بهداشت و رفتار پرسنل عالی"

همه چیز عالی و خوب

المیرا
۱۴۰۵/۰۲/۲۲ | 2 شب اقامت

هتل برج ساعت بابلسر

4.3

بسیار خوب

149 نظر واقعی

"بسیارخوب"

سلام صبحانه خیلی معمولی بود میشد بهتر باشه.اما از لحاظ تمیزی اتاق ها و لابی واقعا عالی بود. صدای موزیک داخل لابی رو باید کمتر کنند مخصوصا توی ساعات استراحت ... چون نزدیک به اتاق ها هست صدا داخل میاد. لوکیش واقعا عالی.. رفتار پرسنل پذیرش عالی.

محمد جواد
۱۴۰۵/۰۲/۲۰ | 1 شب اقامت

هتل پنج ستاره میزبان بابلسر

4.4

عالی

473 نظر واقعی

"۴ شب اقامت "

برخورد پرسنل عالی بجز بعضی از پرسنل صبحانه علی الخصوص مسئول چای و قهوه ! هتل ۵ ستاره در ایران با این قیمت حداقل خدمات اتاق می تونست مینی بار رایگان باشه هتل ۵ ستاره توقع دستگاه اتومات چند کاره قهوه ساز در صبحانه خوری هست نه اینکه چندتا قوری قهوه و شیر با یک مأمور بد اخلاق که حتی جواب سلامتو به زور بده ! بعضی از لامپ های داخل اتاق باید چک می شد قبل از ارایه اتاق که نشده بود ، وان حمام شیشه کامل نداشت و باعث پاشش آب به داخل سرویس پس از دوش می شد استخر و مجموعه آبی در اکثر هتل های ۵ ستاره دنیا برا مهمان هتل رایگان هست که اینجا با تخفیف بود . ماساژ و ماساژور به نام آقای غنی آبادی عالی عالی بود بهترین خاطره هتل ماساژ هتل بود و برخورد گرم پرسنل لابی هتل ممنون از این بزرگواران فقط اطلاعات گردشگری هم ناقص داشتند

ایمان
۱۴۰۵/۰۳/۱۷ | 3 شب اقامت

هتل پنج ستاره میزبان بابلسر

4.4

عالی

473 نظر واقعی

"خوب"

انتظار بیشتری داشتیم

محسن
۱۴۰۵/۰۳/۰۸ | 1 شب اقامت

هتل برج ساعت بابلسر

4.3

بسیار خوب

149 نظر واقعی

"عالی بود"

عالی بود همه چی نظافت رفتار پرسنل صبحانه همه چی عالی دسترسی فوق العاده

حسین
۱۴۰۵/۰۲/۳۱ | 2 شب اقامت

هتل برج ساعت بابلسر

4.3

بسیار خوب

149 نظر واقعی

"متوسط"

محیط آرام صبحانه خیلی ضعیف نظافت اتاق ضعیف وسایل بهداشتی نداشت که مجبور شدیم از بیرون بگیرم

خدیجه
۱۴۰۵/۰۲/۲۶ | 3 شب اقامت

هتل پنج ستاره میزبان بابلسر

4.4

عالی

473 نظر واقعی

"خوب"

خوب

غلامرضا
۱۴۰۵/۰۲/۲۵ | 2 شب اقامت

هتل برج ساعت بابلسر

4.3

بسیار خوب

149 نظر واقعی

"هتل ۳ ستاره تمیز"

تمیزی هتل خیلی خوب بود. صبحانه قابل قبول بود. نزدیکی به دریا و رودخانه خوب بود. روف گاردن فضای خیلی عالی داشت. پارکینگ بسیار عالی بود.برخورد پرسنل و کارکنان خیلی خوب بود.

ابوالفضل
۱۴۰۵/۰۲/۲۲ | 2 شب اقامت

هتل برج ساعت بابلسر

4.3

بسیار خوب

149 نظر واقعی

"بهترین هستید."

رفتار پرسنل با احترام و بسیار مودبانه بود.برای چندمین بار میهمان هتلِ برج ساعت بودیم و مثلِ همیشه عالی بود.

اولدوز
۱۴۰۵/۰۲/۱۸ | 2 شب اقامت