نظرات هتل برج ساعت

بابلسر - خیابان فلسطین - نبش کوچه شقایق

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4.4

/5

بسیار خوب

از 149 نظر

4.3

ارزش هتل نسبت به قیمت

4.5

آرامش و راحتی

4.5

عملکرد کارکنان

3.9

کیفیت غذا

امکانات هتل

4.1

موقعیت مکانی

4.7

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.5

برای کسب و کارها

4.2

برای دوستان

4.7

برای خانواده ها

4.3

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (149)
  • کیفیت غذا (3)
  • صبحانه (37)
  • موقعیت هتل (1)
  • تمیزی اتاق (2)
  • امکانات (10)
  • پذیرش (8)
  • رستوران (9)
  • پارکینگ (14)
  • استخر (2)
  • ویو (7)
  • خانه داری (2)
  • رفتار کارکنان (2)
  • پرسنل (34)
  • خانوادگی (1)
  • سرویس (10)
4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۲۰ |1 شب اقامت

ساناز عابدین مقانکی

دلچسب

هتل زیبا اقامتی دلچسب تنها نکته منفی سر و صدای روف گاردن دو ساعت در بعدازظهر و دو ساعت پایانی شب

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۳۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۲۸ |2 شب اقامت

حسین ارمغانی

عالی بود

عالی بود همه چی نظافت رفتار پرسنل صبحانه همه چی عالی دسترسی فوق العاده

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۲۲ |3 شب اقامت

خدیجه سیاحی

متوسط

محیط آرام صبحانه خیلی ضعیف نظافت اتاق ضعیف وسایل بهداشتی نداشت که مجبور شدیم از بیرون بگیرم

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۱۷ |1 شب اقامت

علیرضا ابوالحسنی

عالی

هتل خیلی عالی و مرتبی بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۱/۲۷ |2 شب اقامت

ابوالفضل شکیبا

هتل ۳ ستاره تمیز

تمیزی هتل خیلی خوب بود. صبحانه قابل قبول بود. نزدیکی به دریا و رودخانه خوب بود. روف گاردن فضای خیلی عالی داشت. پارکینگ بسیار عالی بود.برخورد پرسنل و کارکنان خیلی خوب بود.

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۱۸ |1 شب اقامت

محمد جواد طباطبایی پور

بسیارخوب

سلام صبحانه خیلی معمولی بود میشد بهتر باشه.اما از لحاظ تمیزی اتاق ها و لابی واقعا عالی بود. صدای موزیک داخل لابی رو باید کمتر کنند مخصوصا توی ساعات استراحت ... چون نزدیک به اتاق ها هست صدا داخل میاد. لوکیش واقعا عالی.. رفتار پرسنل پذیرش عالی.

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۱۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۹ |2 شب اقامت

اولدوز ضمیری

بهترین هستید.

رفتار پرسنل با احترام و بسیار مودبانه بود.برای چندمین بار میهمان هتلِ برج ساعت بودیم و مثلِ همیشه عالی بود.

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۱۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۱۰ |4 شب اقامت

مهدی کبودرنگی دائم

بسیارخوب

هتل از نظر ما دارای رتبه بسیار خوب، می باشد.

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۱/۱ |3 شب اقامت

حسن اسدی لاری

جای خوب و پرسنل محترم

خیلی پرسنل خوش برخوردی دارن و تمیز و مرتبه هتل

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۱/۳۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۲/۲۶ |3 شب اقامت

محمد آقاصفری

هتل برج ساعت بابلسر

هتل خوب و زیبایی هست، پرسنل پذیرش مودب و پیگیر هستند، ولی رستوران خیلی ضعیف هست، هم منوی رستوران خیلی محدود هست و تنوع نداره و هم ساعت کار رستوران خیلی کوتاه هستن، صبحانه هم تنوع چندانی نداره و هر روز یکسان هست و گاهی حتی چایی دمی ندارن و چای کیسه ای گذاشتن، با قیمت های سال قبل مناسب بود ولی با افزایش قیمتی که امسال دادن چندان جالب نیست.

  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 7