نظرات هتل ساحلی میزبان
مازندران - بابلسر - بلوار شیرعلیزاده - پارکینگ نهم
4.2
/5بسیار خوب
از 46 نظر
3.4
ارزش هتل نسبت به قیمت
4.1
آرامش و راحتی
4.1
عملکرد کارکنان
4
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (46)
- کیفیت غذا (1)
- صبحانه (15)
- امکانات (6)
- رستوران (9)
- کافی شاپ (1)
- استخر (1)
- ویو (1)
- پرسنل (9)
- سرویس (4)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۳ |1 شب اقامت
علی دربانی فولادی
متوسط رو به خوب
نسبت به یکسال پیش مستهلک تر شده، صبحانه بشدت معمولی و اصلا در حد قیمتش نیست. تمیزی داخل کلبه ها اونجوری نیست که مطمئن باشید ما کاور کشیدیم. نزدیکی به ساحل خیلی خوبه و ی صفای خاصی داره. ناهار رستوران خودش عالیه از بیرونم هم میان البته . تی وی کار نمیکرد. یخچال صدا میداد و موقع خواب اذیت کننده بود. این جمع نکات منفی بود اما قیمت اگر 20 تا 30 درصد پایین تر بشه می ارزه .
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۲۳ |1 شب اقامت
سهیلا صالحی
جهت رفاه حال بیشتر مهمانها داشتن ساحل اختصاصی از ضروریات میباشد
امکان برنامههای تفریحی برای گروه های سنی مختلف ناکافی است وبهتره در برنامه ی کار هتل گنجانده شود سپاس
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۲۱ |1 شب اقامت
حمیدرضا نبی زاده322
هزینه اقامت
درمجموع خوب بود ولی بنظرم قیمت آن زیاده
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۸ |1 شب اقامت
عاطفه خداکرم
خوب
در مجموع خوب بود، ولی نسبت به قیمت امکانات خاصی نداره هتل و صبحانه بسیار معمولی بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۲۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۲۲ |1 شب اقامت
آرش روزخوش
خوب
هتل تمیز و کارکنان خوش برخورد هستن . تنوع غذای هتل و همین طور منوی کافی شاپ در حد ۴ ستاره و پایین تر هستند
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۳۱ |1 شب اقامت
مجتبی طاهری
کیفیت در برابر هزینه
سلام شغل من تاسیسات هست از کیفیت شیر الات سر دوشها شلنگ سرویس بهداشتی دید پنجره بزرگ از بیرون گله دارم. با توجه به هزینه مشتری باید سر دوش تعویض شود. امیدوارم نظرم کارساز باشد یه فکرم به حال گربه های زیادش کنید
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۵/۲۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۱۲ |1 شب اقامت
ابراهیم دعائی
هتل ساحلی میزبان
اگر انتظار امکانات سطح بالای هتلی دارید بهتر است به هتل اصلی 5 ستاره میزبان بروید اما دنبال آرامش کنار دریا و استفاده راحت از دریا هستید این هتل پیشنهاد میدم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۵/۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۴/۲۹ |3 شب اقامت
محدثه عبدالهی 423
نسبت به قیمت تمیزی هتل و صبحانه ضعیف بود
صبحانه میتونست خیلی کامل تر باشه و از لحاظ رسیدگی خدمات و تمیزی هتل هم عالی نبود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۴/۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۱۸ |1 شب اقامت
نیلوفر لطیفیان اصفهانی322
میزبان ساحلی
همه چیز بسیار عالی مثل قبل ولی اگر صبحانه کمی ارتقا پیدا کنه و فست فود هم به منو شام اضافه بشه خیلی بهتر هست . سپاس از میزبان ساحلی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۲/۲۹ |1 شب اقامت
سحر خادم رضاییان 408
هتل ساحلی میزبان بابلسر
یک تجربه عالی واسه ریلکس شدن
- قبلی
- 1
- 2
- بعدی

