نظرات هتل پنج ستاره میزبان
استان مازندران - بابلسر – كيلومتر ۳ كمربندي
4.5
/5عالی
از 473 نظر
4.2
ارزش هتل نسبت به قیمت
4.6
آرامش و راحتی
4.4
عملکرد کارکنان
4.2
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (473)
- کیفیت غذا (23)
- صبحانه (108)
- تمیزی اتاق (5)
- امکانات (55)
- پذیرش (20)
- رستوران (75)
- کافی شاپ (5)
- آسانسور (5)
- پارکینگ (25)
- لاندری (1)
- استخر (32)
- آرامش و راحتی (1)
- ویو (31)
- خانه داری (3)
- رفتار کارکنان (4)
- پرسنل (94)
- خانوادگی (5)
- سرویس (37)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۴ |1 شب اقامت
رضا عیسی بیگی ننجی
عالی
اگر پارکینگ سر پوشیده داشت بهتر بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۱۶ |2 شب اقامت
مرتضی پورقناد
خوب بود
از نظر کلی خوب بود . عالی نبود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۳ |3 شب اقامت
ایمان سماورچی
۴ شب اقامت
برخورد پرسنل عالی بجز بعضی از پرسنل صبحانه علی الخصوص مسئول چای و قهوه ! هتل ۵ ستاره در ایران با این قیمت حداقل خدمات اتاق می تونست مینی بار رایگان باشه هتل ۵ ستاره توقع دستگاه اتومات چند کاره قهوه ساز در صبحانه خوری هست نه اینکه چندتا قوری قهوه و شیر با یک مأمور بد اخلاق که حتی جواب سلامتو به زور بده ! بعضی از لامپ های داخل اتاق باید چک می شد قبل از ارایه اتاق که نشده بود ، وان حمام شیشه کامل نداشت و باعث پاشش آب به داخل سرویس پس از دوش می شد استخر و مجموعه آبی در اکثر هتل های ۵ ستاره دنیا برا مهمان هتل رایگان هست که اینجا با تخفیف بود . ماساژ و ماساژور به نام آقای غنی آبادی عالی عالی بود بهترین خاطره هتل ماساژ هتل بود و برخورد گرم پرسنل لابی هتل ممنون از این بزرگواران فقط اطلاعات گردشگری هم ناقص داشتند
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۳ |1 شب اقامت
ولی الله شهرتی
عالی
هتل بسیار شیک و مرتب و با پرسنل مودب و حرفه ای میباشد امیدوارم قسمت شود دوبار در هتل ۵ ستاره میزبان حضور داشته باشیم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۶ |2 شب اقامت
بابک نظیری
سفر تفریحی
در حد هتل ۵ ستاره نیست ، میشه گفت هتل ۴ ستاره خوب.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۵ |1 شب اقامت
محسن تیزرو
خوب
انتظار بیشتری داشتیم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۳۱ |1 شب اقامت
امید جباری
کیفیت عالی
بهترین در بابلسر.فقط پارکینگ مسقف لازمه.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۲۳ |2 شب اقامت
امین پیربداقی
خوب
هتل خوب وتمیزی اما در قسمت حمام و سرویس بهداشتی ضعف دارد تهویه ندارد و هم شیر پایین حموم ندارد عدم گذاشتن حوله در پلاستیک و به ما سرویس اضافه تشک ندادند و پول گرفتن ولی در کل مجموعه خوبی بود صبحونه و غذا عالی بود با بوی عالی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۲۴ |1 شب اقامت
مصطفی حسن زاده حوهری
عالی بود
همه چیز عالی بود فقط به نظرم ( البته خیلی سلیقه ای هست ) صبحانه میتونست بهتر باشه
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۱۶ |3 شب اقامت
محمد مهدی فروزانفر
کیفیت اتاق و غذای رستوران
اتاق ها تهویه مناسب ندارد کیفیت غذاهای رستوران : سنتی متوسط ایتالیایی متوسط تا خوب و یاس خوب است
- قبلی
- 1
- 2
- 3
- ...
- 20
- بعدی

