نظرات هتل پنج ستاره میزبان

استان مازندران - بابلسر – كيلومتر ۳ كمربندي

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4.5

/5

عالی

از 473 نظر

4.2

ارزش هتل نسبت به قیمت

4.6

آرامش و راحتی

4.4

عملکرد کارکنان

4.2

کیفیت غذا

امکانات هتل

4.3

موقعیت مکانی

4.3

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.6

برای کسب و کارها

4.8

برای دوستان

4.2

برای خانواده ها

4.5

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (473)
  • کیفیت غذا (23)
  • صبحانه (108)
  • تمیزی اتاق (5)
  • امکانات (55)
  • پذیرش (20)
  • رستوران (75)
  • کافی شاپ (5)
  • آسانسور (5)
  • پارکینگ (25)
  • لاندری (1)
  • استخر (32)
  • آرامش و راحتی (1)
  • ویو (31)
  • خانه داری (3)
  • رفتار کارکنان (4)
  • پرسنل (94)
  • خانوادگی (5)
  • سرویس (37)
5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۴ |1 شب اقامت

رضا عیسی بیگی ننجی

عالی

اگر پارکینگ سر پوشیده داشت بهتر بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۱۶ |2 شب اقامت

مرتضی پورقناد

خوب بود

از نظر کلی خوب بود . عالی نبود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۳ |3 شب اقامت

ایمان سماورچی

۴ شب اقامت

برخورد پرسنل عالی بجز بعضی از پرسنل صبحانه علی الخصوص مسئول چای و قهوه ! هتل ۵ ستاره در ایران با این قیمت حداقل خدمات اتاق می تونست مینی بار رایگان باشه هتل ۵ ستاره توقع دستگاه اتومات چند کاره قهوه ساز در صبحانه خوری هست نه اینکه چندتا قوری قهوه و شیر با یک مأمور بد اخلاق که حتی جواب سلامتو به زور بده ! بعضی از لامپ های داخل اتاق باید چک می شد قبل از ارایه اتاق که نشده بود ، وان حمام شیشه کامل نداشت و باعث پاشش آب به داخل سرویس پس از دوش می شد استخر و مجموعه آبی در اکثر هتل های ۵ ستاره دنیا برا مهمان هتل رایگان هست که اینجا با تخفیف بود . ماساژ و ماساژور به نام آقای غنی آبادی عالی عالی بود بهترین خاطره هتل ماساژ هتل بود و برخورد گرم پرسنل لابی هتل ممنون از این بزرگواران فقط اطلاعات گردشگری هم ناقص داشتند

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۳ |1 شب اقامت

ولی الله شهرتی

عالی

هتل بسیار شیک و مرتب و با پرسنل مودب و حرفه ای میباشد امیدوارم قسمت شود دوبار در هتل ۵ ستاره میزبان حضور داشته باشیم

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۶ |2 شب اقامت

بابک نظیری

سفر تفریحی

در حد هتل ۵ ستاره نیست ، میشه گفت هتل ۴ ستاره خوب.

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۵ |1 شب اقامت

محسن تیزرو

خوب

انتظار بیشتری داشتیم

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۳۱ |1 شب اقامت

امید جباری

کیفیت عالی

بهترین در بابلسر.فقط پارکینگ مسقف لازمه.

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۲۳ |2 شب اقامت

امین پیربداقی

خوب

هتل خوب وتمیزی اما در قسمت حمام و سرویس بهداشتی ضعف دارد تهویه ندارد و هم شیر پایین حموم ندارد عدم گذاشتن حوله در پلاستیک و به ما سرویس اضافه تشک ندادند و پول گرفتن ولی در کل مجموعه خوبی بود صبحونه و غذا عالی بود با بوی عالی

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۲۴ |1 شب اقامت

مصطفی حسن زاده حوهری

عالی بود

همه چیز عالی بود فقط به نظرم ( البته خیلی سلیقه ای هست ) صبحانه میتونست بهتر باشه

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۱۶ |3 شب اقامت

محمد مهدی فروزانفر

کیفیت اتاق و غذای رستوران

اتاق ها تهویه مناسب ندارد کیفیت غذاهای رستوران : سنتی متوسط ایتالیایی متوسط تا خوب و یاس خوب است

  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 20