نظرات هتل چهار ستاره میزبان
بابلسر – كيلومتر ۳ كمربندي
4.5
/5عالی
از 251 نظر
4.1
ارزش هتل نسبت به قیمت
4.4
آرامش و راحتی
4.4
عملکرد کارکنان
4.3
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (251)
- کیفیت غذا (10)
- صبحانه (38)
- موقعیت هتل (2)
- تمیزی اتاق (1)
- امکانات (25)
- پذیرش (3)
- رستوران (52)
- کافی شاپ (2)
- آسانسور (9)
- پارکینگ (17)
- استخر (8)
- ویو (3)
- خانه داری (3)
- رفتار کارکنان (2)
- پرسنل (43)
- سرویس (22)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۱۵ |1 شب اقامت
آناهیتا یگانه
هتل میزبان
همه چی مثل همیشه عالی بود. فقط ایکاش اتاقهای سه تخته و اتاقهای تویین هم بالکن داشتن و مختص اتاقهای دبل نبود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۱/۱ |1 شب اقامت
الناز قرت الاعیان
اتاق ۴ تخته کانکت
من خیلی زیاد به مجموعه هتل های میزبان میرم ولی این بار اصلا راضی نبودم چون ایام عید شلوغ بود فقط یک اتاق خالی پیدا کردیم و اون همون ۴ تخته کانکت بود که ما ۵ بزرگسال بودیم که یه تخته اضافه بهمون دادن ،ولی دو تا دیگه از تخت های اتاقم هم مبل تخت شو بود که خود تخت کج بود تشک ها افتضاح بود سرویس تخت اضافه تا صبح صدای بدی میداد که ما تشک روی زمین انداختیم خوابیدیم نور اتاق بسیار بد بود خدمات خانه داری هم که صفر بود این سری و اصلا راضی نبودم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۲/۲۹ |1 شب اقامت
الناز قرت الاعيان
اتاق کانکت ۴ تخته
من خیلی زیاد به مجموعه هتل های میزبان میرم ولی این بار اصلا راضی نبودم چون ایام عید شلوغ بود فقط یک اتاق خالی پیدا کردیم و اون همون ۴ تخته کانکت بود که ما ۵ بزرگسال بودیم که یه تخته اضافه بهمون دادن ،ولی دو تا دیگه از تخت های اتاقم هم مبل تخت شو بود که خود تخت کج بود تشک ها افتضاح بود سرویس تخت اضافه تا صبح صدای بدی میداد که ما تشک روی زمین انداختیم خوابیدیم نور اتاق بسیار بد بود خدمات خانه داری هم که صفر بود این سری و اصلا راضی نبودم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۲/۲۹ |1 شب اقامت
الناز قرت الاعیان
خانه داری
بار ۶ یا ۷ام بود که در مجموعه هتل میزبان اقامت داشتم ولی این سری راضی نبودم از خدمات خانه داری و برخورد پرسنل ولی بازم من این هتل و دوست دارم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۱/۲۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۱/۱۲ |1 شب اقامت
محسن لطیفی خیرآبادی
لوکیشن هتل خوب بود و هتل از همه نظر تکمیل بود و تمیز
هتل عالی بوده مخصوصا این که چسبیده به شهر بابلسر بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۲ |1 شب اقامت
امیرمهدی همتی
خوب
خوب
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۱۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۱۱ |1 شب اقامت
الناز قرت الاعيان
من واقعا از این هتل راضی هستم
این سری واسه پدر و مادرم گرفتم ولی خودم ۵،۶ مرتبه رفتم هم ۴ستاره هم ۵ستاره و ساحلی و راضی بودم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۹/۶ |3 شب اقامت
رضا شیخلر
میزبان
عالی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۴ |1 شب اقامت
آزاده شیخحسنی
عالی
همه چیز عالی بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۲۳ |1 شب اقامت
ابراهیم لطفی
صبحانه خوب بود
ملافه تمیز و برخورد لابی عالی ولی نیاز داشت موکتها تمیز شود
- قبلی
- 1
- 2
- 3
- ...
- 11
- بعدی

