لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> بهترین هتل های قم – دومین شهر زیارتی ایران به همراه عکس و آدرس
بهترین هتل های قم - دومین شهر زیارتی ایران به همراه عکس و آدرس

بهترین هتل های قم – دومین شهر زیارتی ایران به همراه عکس و آدرس

قم از شهرهای مهم ایران است و به واسطه این که یک شهر صنعتی و همینطور مذهبی است، سالانه عده زیادی از افراد به این شهر سفر می‌کنند. این شهر هم یک مقصد مذهبی برای دوستداران ائمه و حضرت معصومه سلام ‌الله‌ علیها و همینطور یک مقصد صنعتی برای سرمایه گذاران و صاحبان کسب و کارهای داخلی و خارجی است. به همین جهت اقامتگاه های این شهر نیز توسعه یافته اند و بهترین هتل های قم نیز به همین علت در این صفحه معرفی خواهند شد.
قم اگرچه شهر نسبتا کوچکی است ولی انتخاب های نسبتا متنوعی را برای اقامت مهمانان ارائه می دهد که تنوع قیمت و کیفیت زیادی دارند که کمک می‌کند هر فرد بهترین هتل قم را برای اقامت خود انتخاب و رزرو کند. قیمت بهترین هتل های قم بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و با کلیک روی نام هر یک از هتل های این لیست می‌توانید آخرین قیمت‌ها را به همراه بالاترین تخفیف‌ها، به صورت آنلاین از طریق ایران هتل مشاهده کنید.

لیست بهترین هتل های قم

هتل 4 ستاره بین‌المللی قم

برای مسافرانی که به قم سفر می‌کنند، هتل بین‌المللی قم، بهترین هتل قم، یک انتخاب عالی برای استراحت و تجدید قوا است. هتل بین‌المللی قم که به خاطر محیط خانوادگی و نزدیکی به جاذبه‌های دیدنی معروف است، لذت بردن از بهترین‌های قم را آسان می‌کند.
این هتل چهارستاره که یکی از بهترین هتل های شهر قم است، مناسب برای اقامت خانواده است و دارای تهویه مطبوع و مینی بار در اتاق ها و سرویس اتاق است. علاوه بر این، میهمانان می‌توانند از یک رستوران در محل هتل لذت ببرند، این رستوران یک انتخاب محبوب در بین مسافرانی است که به قم سفر می‌کنند. اگر به رستوران‌های ایتالیایی علاقه دارید، هتل بین‌المللی قم در نزدیکی رستوران بزرگی قرار دارد.
حرم مطهر حضرت معصومه که یک جاذبه محبوب در بین گردشگران است و در چند قدمی هتل قرار گرفته باعث شده تا هتل بین‌المللی قم یکی از بهترین هتل های قم نزدیک حرم باشد. چه برای تجارت، چه برای تفریح یا هر دو سفر کنید، قم اینترنشنال مطمئناً سفر شما به قم را به یاد ماندنی می‌کند.
آدرس هتل بین‌المللی قم: قم – جنب حرم مطهر حضرت معصومه (س)

هتل 4 ستاره مهسان قم

اتاق دو تخته دبل هتل مهسان قم در میان هتل‌های چهارستاره و به عنوان بهترین هتل قم، هتل مهسان نیز یکی از گزینه‌های مطلوب مهمانان است. هتل مهسان، یکی دیگر از بهترین هتل های قم، واقع در بلوار شهید منتظری، در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرد.
هتل مهسان قم یک ساختمان 9 طبقه است و دارای ۵۵ باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات و تجهیزات مناسب می‌باشد. زائران گرامی مقیم هتل مهسان می‌توانند با پیاده روی و پیمودن تنها ۱.۱ کیلومتر خود را به حرم مطهر کریمه اهل بیت برسانند و بنابراین می‌توان گفت این هتل یکی از بهترین هتل های قم نزدیک حرم به شمار می‌رود. هتل مهسان قم با امکانات رفاهی مناسب و پرسنلی مجرب در تمام روزهای سال پذیرای مهمانان بوده و آماده خدمت رسانی به میهمانان است.
آدرس هتل چهارستاره مهسان قم: قم – میدان مصلی – بولوار شهید منتظری – نبش کوچه 22

هتل 4 ستاره استقلال قم

اتاق دو تخته توئین هتل استقلال قم هتل استقلال قم، هتلی 4 ستاره است که در لیست بهترین هتل های شهر قم قرار دارد. این هتل در خیابان عمار یاسر در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرد و جهت بهبود امکانات رفاهی در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده و امکانات و تجهیزات آن تکمیل شد. این هتل در ۹ طبقه بنا شده و دارای ۲۴ باب اتاق و سوئیت با کلیه امکانات و تجهیزات یک هتل چهار ستاره و مطابق با استانداردهای روز است.
قرارگیری هتل در بزرگراه عمار یاسر، موجب دسترسی آسان آن به مراکز خرید از جمله پاساژ الزهرا گردیده است. پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل استقلال آماده پذیرایی و سرویس دهی هرچه مطلوب تر به میهمانان گرامی هستند.
آدرس هتل استقلال قم: قم – بزرگراه عمار یاسر – نبش کوچه 9 – روبروی پاساژ الزهرا

هتل 4 ستاره پارسیا قم

سوئیت سه تخته هتل پارسیا قم هتل پارسیا قم در ابتدای بلوار الغدیر این شهر جای گرفته است.. این هتل با 8 طبقه در اردیبهشت ماه 1391 افتتاح و شروع به فعالیت کرد. هتل پارسیا با برخورداری از امکانات کامل اقامتی مانند رستوران ایرانی، رستوران فرنگی، سالن‌های چند منظوره جهت برگزاری همایش‌ها و مراسم‌های عروسی، افتخار میزبانی از زائران حرم حضرت معصومه (س) را در شهر قم دارد. شایان ذکر است این هتل یکی از هتل‌های مجلل و بزرگ در شهر مقدس قم به شمار می‌آید.
هتل چهار ستاره پارسیا قم در فاصله 8 کیلومتری حرم حضرت معصومه (س) جای گرفته است و ضمناً دسترسی آسانی به کوه خضر که از جاذبه‌های شهر قم است، دارد. رستوران هتل واقع در طبقه ششم با ظرفیت 150 نفر سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می‌کند. کافی شاپ هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 30 نفر از 11 ظهر تا 11 شب فعال است.
آدرس هتل پارسیا قم: قم – بلوار امین – میدان ارتش – ابتداي بلوار الغدیر

هتل 4 ستاره خورشید قم

سوئیت سه تخته هتل خورشید قم هتل خورشید قم با موقعیت جغرافیایی عالی و کمترین فاصله تا حرم، روبروی صحن جوادالائمه در شهر قم جای گرفته است و از این رو یکی از بهترین هتل های قم می‌باشد. هتل خورشید دارای 48 اتاق، سوئیت و آپارتمان لوکس است و چشم اندازی بی‌نظیر رو به حرم حضرت فاطمه معصومه (س) دارد.
از مزایای مهم هتل چهارستاره خورشید قم این است که نزدیکی به بخش تجاری مرکز شهر و بازارهای قم، دسترسی سریع و آسان به خیابان‌های اصلی، مراکز خرید، سازمان‌های دولتی، بیمارستان‌ها، سینماها و موزه‌ها را برای مهمانان مقیم هتل فراهم می‌کند.
این هتل که جزو لیست بهترین هتل قم است، دارای امکانات گسترده‌ای از جمله: واحدهای اقامتی، رستوران، اتاق‌های مجلل، آمفی‌تئاتر، سالن کنفرانس، کافی شاپ، لابی مجزا در هر یک از طبقات، دوطبقه پارکینگ، خشک‌شویی، نمازخانه و مرکز خرید است. هتل خورشید در قلب شهر قم با محیطی آرام جای گرفته است تا بهترین خاطرات را برای مهمانان شهر قم رقم بزند.
آدرس هتل خورشید قم: قم – خيابان امام خميني – سه‌راه خورشيد

هتل 4 ستاره کریمه قم

اتاق دو تخته دبل هتل کریمه قم در لیست بهترین هتل قم این بار نوبت به هتل کریمه می‌رسد. هتل چهارستاره کریمه در میدان آستانه شهر قم واقع شده و یکی از بهترین هتل های قم نزدیک حرم مطهر حضرت معصومه است. این هتل در جوار هتل بین‌المللی قم در سال 1390 فعالیت خود را برای پذیرایی از مهمانان شهر آغاز کرده است. هتل کریمه قم در یک ساختمان 5 طبقه دارای 56 باب واحد اقامتی با امکانات مطلوب و ظرفیت پذیرش 160 میهمان است.
هتل کریمه قم به دلیل قرارگیری در مرکز شهر دسترسی آسانی به بازارها، مراکز خرید و مسجد جمکران نیز دارد. از مزایا و امکانات این هتل وجود رستوران کلاسیک، رستوران سنتی، کافی شاپ، اینترنت وایرلس، فروشگاه، غرفه و کانتر خدمات گردشگری و تاکسی سرویس است. صبحانه در رستوران هتل بین‌المللی قم جنب هتل کریمه برای مهمانان هتل کریمه قم سرو می‌شود. رستوران سنتی هتل کریمه واقع در طبقه اول دو وعده نهار و شام را سرو می‌کند. کافی شاپ هتل کریمه واقع در طبقه اول از 11 ظهر تا 11 شب فعال است.
آدرس هتل کریمه قم: قم – میدان آستانه – جنب حرم مطهر – روبروی هتل بین‌المللی قم

هتل 4 ستاره ملل قم

اتاق دو تخته دبل هتل ملل قم هتل چهارستاره ملل قم، جزو بهترین هتل های قم بوده و در سال 1396 افتتاح گردیده است. ساختمان این هتل در شش طبقه مثبت بنا شده و دارای 36 باب اتاق و سوئیت است. تمامی واحدهای اقامتی به امکانات کامل تجهیز شده‌اند و در طبقات دوم تا پنجم هتل ملل قرار دارند.
هتل ملل قم با ارائه خدمات و امکانات مناسب از قبیل رستوران ایرانی، کافی‌شاپ، اینترنت رایگان، سالن اجتماعات و استخر، اقامتی آرام و به‌یادماندنی را برای مهمانان گرامی مهیا کرده است. قابل توجه مهمانان گرامی برخی از اتاق‌های هتل ملل فاقد پنجره بوده و دارای نورگیر رو به پاسیو هستند. رستوران هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 55 نفر سه وعده صبحانه، نهار و شام را سرو می‌کند. کافی شاپ هتل واقع در لابی با ظرفیت 10 نفر از 10 صبح تا 10 شب فعال است.
آدرس هتل ملل قم: قم – خیابان اراک – بعد از حرم مطهر – ابتدای خیابان توحید

هتل های سه ستاره قم

هتل 3 ستاره فاطیما قم

سوئیت سه تخته هتل فاطیما قمهتل فاطیما قم هتلی تازه تأسیس در شهر قم است که در سال ۱۴۰۱ افتتاح شده است. این هتل در ۸ طبقه و دارای ۷۸ واحد اقامتی می‌باشد. از مزیت‌های انتخاب این هتل برای اقامت می‌توان نزدیکی به حرم حضرت معصومه و همچنین نزدیکی به مراکز خرید اعم از بازار کهنه، بازار بزرگ، بازار سلام اشاره نمود. پرسنل آموزش دیده هتل فاطیما با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان و زائرین گرامی هستند.
آدرس هتل فاطیما قم: قم – خیابان ۱۹ دی – کوی ۳

هتل 3 ستاره آراز قم

هتل تازه تأسیس آراز قم در سال ۱۳۹۸ افتتاح گردیده است. از مزایای هتل آراز قم می‌توان به دسترسی آسان به حرم مطهر حضرت معصومه، مسجد جمکران، بازار کهنه قم و مسجد جامع اشاره نمود. این هتل در ۹ طبقه و ۲۴ باب اتاق با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی است.
آدرس هتل آراز قم: قم – بلوار عمار یاسر – نبش کوچه 31

هتل 3 ستاره جمیل قم

هتل بین‌المللی سه ستاره جمیل قم واقع در خیابان عمار یاسر در سال ۱۳۹۵ افتتاح گردید. از مزایای این هتل می‌توان به نزدیک بودن آن به حرم مطهر حضرت معصومه (سلام‌الله‌علیها) و خارج بودن از محدوده طرح ترافیک اشاره کرد که این مسئله برای کاروان‌ها و میهمانانی که با وسیله نقلیه شخصی مسافرت می‌کنند قابل اهمیت است.
هتل جمیل قم با امکانات رفاهی مناسب و پرسنلی مجرب، آرزوی اقامتی آرام و به یادماندنی را برای شما میهمانان گرامی دارد. رستوران هتل واقع در نیم طبقه اول با ظرفیت 120 نفر سه وعده صبحانه نهار و شام را سر می‌کند. رستوران دیگچه واقع در همکف با ظرفیت 60 نفر دو وعده نهار و شام را برای مهمانان مقیم رستوران سرو می‌کند.
آدرس هتل جمیل قم: قم – 45 متری عمار یاسر – نبش کوچه 4 – روبروی بیت النور

هتل 3 ستاره راسپینا قم

سوئیت سه تخته هتل راسپینا قم
هتل راسپینا قم واقع در خیابان سپاه در فروردین ماه سال ۱۳۹۷ افتتاح گردیده است. ساختمان هتل در ۶ طبقه بنا شده و دارای ۳۸ باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات رفاهی مناسب است. از مزایای هتل می‌توان به دسترسی آسان به حرم حضرت معصومه (سلام‌الله‌علیها)، مرکز شهر و مراکز خرید اشاره کرد. پرسنل مجرب هتل راسپینا آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی هستند.
آدرس هتل راسپینا قم: قم – خیابان سپاه (چهارراه غفاری) – جنب بانک ملت – میدان مطهری

هتل 3 ستاره صادقیه قم

هتل صادقیه قم واقع در بلوار بهار در سال ۱۳۹۳ با حدود ۳۷۰۰ متر زیربنا و ۲۹ باب اتاق احداث شده و بهره برداری رسید. هتل صادقیه قم با دکوراسیون مدرن و معماری اصیل اسلامی، نزدیکترین هتل به حرم حضرت معصومه (سلام‌الله‌علیها) است و از پشت بام هتل نمای حرم قابل مشاهده است.
از مزیت‌های این هتل می‌توان به دسترسی آسان به مراکز تجاری و بازارها اشاره نمود. هتل صادقیه با پرسنلی مجرب و امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی است. لازم به ذکر است با توجه به متغیر بودن نرخ ها، قیمت نهایی رزرو با ثبت تاریخ ورود مشخص می‌شود.
رستوران هتل صادقیه واقع در طبقه 1- با ظرفیت 60 نفر سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می‌کند. رستوران هتل صادقیه واقع در طبقه همکف با ظرفیت 50 نفر دو وعده نهار و شام را سرو می‌کند. کافی شاپ هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 20 نفر از 11 صبح تا 11 شب فعال است.
آدرس هتل صادقیه قم: قم – بلوار بهار – کوچه ششم

هتل 3 ستاره تشریفات قم

یاتاق سه تخته هتل تشریفات قم با تم زرشکیهتل آپارتمان تشریفات قم در خیابان اراک در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در صنعت هتلداری شهر قم آغاز نمود. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به حرم مطهر حضرت معصومه (سلام‌الله‌علیها)، مراکز خرید و اماکن دیدنی و ایستگاه راه آهن اشاره نمود. هتل آپارتمان تشریفات با کادری مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از زائرین و میهمانان ارجمند است.
آدرس هتل تشریفات قم: قم – خیابان امیرکبیر (اراک سابق) کوچه هفتم پلاک 16

هتل 3 ستاره ارم قم

هتل ارم قم در سال 1364 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در 4 طبقه بنا شده است و دارای 36 باب اتاق است. از لحاظ موقعیت مکانی هتل سه ستاره ارم قم در خیابان ارم و در نزدیکی صحن امام خمینی حرم حضرت معصومه (س) جای گرفته است. به همین جهت مهمانان مقیم هتل می‌توانند به آسانی به حرم مطهر مشرف شوند.
همچنین با اقامت در هتل ارم می‌توان به اماکنی نظیر بازار قدیم قم، مسجد جامع و موزه مردم‌شناسی خانه تاریخی زند با فاصله حداکثر 4 کیلومتر دسترسی داشت. رستوران هتل واقع در طبقه 1- با ظرفیت 80 نفر سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می‌کند. کافی شاپ هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 15 نفر به صورت 24 ساعته فعال است.
آدرس هتل ارم قم: قم – خیابان ارم – جنب کتابخانه آیت الله مرعشی نجفی

هتل های دو ستاره قم

هتل 2 ستاره امامی قم

اتاق سه تخته هتل امامی قم
هتل امامی قم در سال 1393 فعالیت خود را در صنعت هتلداری شهر قم آغاز کرد. این هتل در 2 طبقه بنا شده است و دارای 13 باب اتاق است. قابل توجه مهمانان گرامی ورودی هتل دو ستاره امامی قم دارای تعدادی پله است. از نظر موقعیت مکانی، هتل امامی در خیابان بوعلی سینا جای گرفته است. مهمانان مقیم هتل با پیمودن مسافت 1.5 کیلومتر به صورت پیاده می‌توانند به صحن حضرت صاحب الزمان (عج) حرم حضرت معصومه (س) دسترسی داشته باشند. کافی شاپ هتل امامی با ظرفیت 30 نفر واقع در طبقه همکف همه روزه از ساعت 16 تا 23 فعال است.
آدرس هتل امامی قم: قم – چهارراه غفاری – خیابان بوعلی سینا – کوچه ۲۴

هتل 2 ستاره آپارتمان فردوس قم

هتل آپارتمان فردوس قم در فضایی به مساحت 270 مترمربع زیربنا در سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در پنج طبقه بنا شده است و دارای 15 باب اتاق است. قابل توجه مهمانان محترم شهر قم، هتل فردوس در قسمت ورودی دارای تعدادی پله است.
هتل آپارتمان دو ستاره فردوس در نزدیکی بلوار عمار یاسر و در خیابان انقلاب جای گرفته است.، دسترسی به اماکنی نظیر بازار بزرگ قم، مسجد جامع و بیت تاریخی امام خمینی (ره)، با فاصله حداکثر 3 کیلومتر میسر شده است. رستوران هتل واقع در طبقه اول با ظرفیت 90 نفر سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می‌کند.
آدرس هتل آپارتمان فردوس قم: قم – خیابان انقلاب – حد فاصل عمار یاسر و سجادیه – بین کوچه 19 و 21

هتل آپارتمان 2 ستاره ماهان قم

سوئیت دو تخته دبل هتل ماهان قم
هتل آپارتمان ماهان قم در سال 1390 با هدف خدمت رسانی به زائران کریمه اهل بیت فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در 2 طبقه بنا شده و 21 باب اتاق و سوئیت با امکانات مناسب اقامتی در هتل ماهان قم پذیرای مهمانان گرامی است. همچنین رستوران و کافی‌شاپ هتل آپارتمان ماهان با ارائه انواع غذاها و نوشیدنی‌ها آماده ارائه خدمات است.
از لحاظ موقعیت مکانی نیز این هتل آپارتمان دو ستاره در نزدیکی چهارراه غفاری جای گرفته و مهمانان گرامی می‌توانند با طی مسافت حدود 5 دقیقه‌ای با ماشین به حرم مطهر دسترسی آسانی داشته باشند. علاوه بر آن نزدیکی به ایستگاه راه آهن از دیگر ویژگی‌های این هتل به شمار می‌رود. رستوران هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 30 نفر سه وعده صبحانه، نهار و شام را سرو می‌کند. کافی شاپ هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 10 نفر به صورت 24 ساعته فعال است.
آدرس هتل آپارتمان ماهان قم: قم – میدان سعیدی – بعد از چهارراه غفاری – به سمت حرم مطهر – نبش خیابان امام

مهمان‌پذیر وارش قم

مسافرخانه وارش قم در قلب شهر مقدس قم قرار دارد و تا حرم مطهر حضرت معصومه 5 دقیقه پیاده روی دارد. در مسافرخانه وارش مهمانان از خدمات ارائه شده لذت می برند و احساس حضور در خانه دارند. این مهمان‌پذیر از سال 1395 زیر نظر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم راه اندازی شده است.
از جاذبه‌های نزدیک هتل وارش می‌توان به حرم حضرت معصومه، کوه خضر و بازار قدیم اشاره کرد و در نزدیکی هتل وارش قم، رستوران خانه تاریخی یزدان پناه، رستوران بزرگی، رستوران دیزی بار و فست فود شمشاد قرار گرفته‌اند.
آدرس مهمان‌پذیر وارش قم: قم – خیابان امام خمینی – بعد از چهارراه غفاری – کوچه 61 – پلاک 15
جمع بندی:
در میان هتل‌های این لیست فکر می‌کنید بهترین هتل قم برای شما کدام یک از این هتل‌ها است؟ انتخاب شما هر کدام که باشد می‌توانید اتاق‌های آن هتل را بررسی کرده و سپس اتاق مورد نظر خود را به سادگی چند کلیک و به سرعت رزرو کنید. اگر تا پیش از این به شهر قم سفر کرده‌اید و در هتل یا اقامتگاهی اقامت داشته‌اید که جای آن را در این لیست خالی می‌بینید، تنها کافی است که در پایین همین صفحه نام هتل را با ما در میان بگذارید تا به این ترتیب این لیست تکمیل‌تر شده و بتواند به افراد بیشتری برای انتخاب بهترین هتل های قم کمک کند.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
هتل های ارزان قیمت بندرعباس
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر