نظرات هتل بوتیک عمارت سهروردی

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4.1

/5

بسیار خوب

از 8 نظر

4.1

ارزش هتل نسبت به قیمت

4.5

آرامش و راحتی

4.8

عملکرد کارکنان

4

کیفیت غذا

امکانات هتل

4

موقعیت مکانی

4.6

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.8

برای کسب و کارها

0

برای دوستان

4.5

برای خانواده ها

4

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (9)
  • صبحانه (3)
  • امکانات (1)
  • پذیرش (2)
  • پارکینگ (1)
  • پرسنل (3)
5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۴/۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۲۹ |1 شب اقامت

ابوالفضل علی نژاد کردی

خوب و تمیز

هتل خوبی بود و خیلی تمیز هست صبحانه عالی بود کیفیتش پذیرش هتل بسیار محترم و مودب بودند و کمک کردن در بردن وسایل به اتاق قیمت هتل عالی بوده نسبت به خدمات بسیار هتل خوبی بوده و پیشنهاد میشه

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۱ |1 شب اقامت

دنیا الله مرادی

ضعیف

صبحانه خیلی ضعیف و معمولی انگار تو خونه داری صبحانه میخوری وخیلی کم از ظرف هر چیزی برمیداشتی ظرف خالی میشد واینکه اصلا جایی اعلام نکردن پارکینگ ندارن وقتی وارد میشی برای اقامت اعلام میکنن پارکینگ ندارن وباید بری یک زمین خالی جلو تر از عمارت با مسئولیت خودت پارک کنی

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۱/۲۵ |3 شب اقامت

حامد دعاگویی

اتاق های کوچک خصوصا ۳ نفره

اتاق های کوچک

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۵ |1 شب اقامت

کوثر توسلی

همه چیز عالی

پیشنهاد میکنم اقامت روتجربه کنید دنج ،پر از حس خوب و آرامش بود پرسنلشون هم تک بودن واقعا

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۲۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۲۴ |1 شب اقامت

سعید پارساصفت 564

هتل خیلی خوبیه اما..

نکات مثبتش :تمیزی هتل، امکانات مناسب و تقریبا کاملش، رفتار خوب و مودبانه کارکنان، صبحانه کامل و طراحی خیلی زیبا ساختمان هست در کل چون نوساز هستش هتل نکات منفی خیلی ریز و کمی داره فقط بخاطر شلوغی هتل و اینکه کنار درب اتاق ها تخت برای نشستن گذاشتن ممکنه سر و صدای بیرون یکم اذیتتون کنه و یکم قیمتش بالاست اما در کل هتلی هست که پشیمون نمیشید از انتخابش

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۹/۱۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۹/۸ |2 شب اقامت

مژگان حسینی

برخورد پرسنل

پرسنل واحدهای پذیرش، خدمات و کلا فضای انسانی مجموعه، عالی بود فضای هتل و سایر موارد هم بسیار دلپسند بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۷/۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۲۹ |1 شب اقامت

سمانه عبادی (462)

خوب

همه چیز عالی بود ولی از تشک رضایت نداشتم

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۶/۲۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۱۲ |3 شب اقامت

عسل خلیلی

اقامت با آرامش

البته که تجربه ی اقامت خوب و آرامی در هتل داشتیم و پرسنل هم بسیار خوش برخورد و مهمان نواز بودند. اگر در پارامترهای نحوه پذیرایی پرسنل مثل سفارش گرفتن ، نحوه سرو ، چیدمان، سرعت عمل و ... بهبود ایجاد بشه خیلی بهتر هم میشه

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۶/۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۴ |1 شب اقامت

بهمن سدیرعابدی

خوب

کیفیت ارائه خدمات خوب بود، به دوستان خود پیشنهاد خواهم کرد.

  • 1