نظرات هتل ستاره
اصفهان - ميدان امام (نقش جهان) - خيابان حافظ
4.3
/5بسیار خوب
از 211 نظر
4.1
ارزش هتل نسبت به قیمت
4
آرامش و راحتی
4.3
عملکرد کارکنان
4
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (211)
- کیفیت غذا (11)
- صبحانه (76)
- موقعیت هتل (8)
- تمیزی اتاق (6)
- امکانات (14)
- پذیرش (10)
- رستوران (42)
- آسانسور (1)
- پارکینگ (44)
- استخر (1)
- ویو (4)
- خانه داری (2)
- رفتار کارکنان (9)
- پرسنل (48)
- خانوادگی (2)
- سرویس (22)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۶ |2 شب اقامت
سیما انصاری
اقامتی خاطره انگیز در همسایگی نقش جهان
من سفرها، هتل ها و اقامت های زیادی رو تجربه کردم. این هتل یکی از بهترین ها و تمیزترین هتل هایی بود که من در آن اقامت داشتم با رفتاری بسیار باوقار و محترمانه همکاران در هتل
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۱۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۱۰ |1 شب اقامت
نیما نوشادی
لوکیشن خوب و تمیز
لوکیشنش خیلی خوبه و کنار میدان نقش جهان پرسنل محترم هتل تمیز و بهداشتی فقط مشکل پارکینگ بود مجبور شدیم بزاریم پارکینگ عمومی چون ظرفیت پارکینگ 10 ماشین بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۱/۲۹ |1 شب اقامت
پتروشیمی سلمان فارسی
با توجه به شرایط سرویس دهی غذا و صبحانه ضعیف میباشد
مناسب میباشد
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۲۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۲۶ |1 شب اقامت
محمد امین مسلمی
عالی
هتل بسیار تمیز و عالی بود. برخورد پرسنل خیلی عالی، مودب و خونگرم بود. صبحانه تنوع بسیار زیادی داشت و همه چی عالی بود و سریع شارژ میشد. شام هم از رستوران سنتی هتل استفاده کردیم که فضای بسیار زیبا و شیکی داشت ولی کیفیت غذای رستوران در حد متوسط بود. موقعیت مکانیش خیلی خوب بود و پیاده تا نقش جهان حدود ۴ دقیقه که راحت میشد رفت. در کل هتلش عالی بود و به همه توصیه میکنم.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۲۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۲۰ |1 شب اقامت
اروین کامفر
شرایط مجموعه
بسیار خوب و حرفه ای
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۱۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۹ |1 شب اقامت
عاطفه طاهری
همه چی عالی
اقامت بسیار خوبی داشتیم. هتل کاملاً تمیز، منظم بود. قطعاً در سفرهای بعدی هم انتخابشون میکنم.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۲۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۲۶ |2 شب اقامت
امين شكري پور (IKD)
هتل ستاره
اتاقها خوب است اما عملا هتل پارکینگ ندارد و پارکینگهای اطراف هم چون میدانند مسافرها مجبورن، قیمت خارج از عرف میگیرن غذاها خیلی خوب و خوشمزه بود و صبحانه بسیار متنوع، مفصل و کامل بود برخی مواقع توی اتاق بوی فاضلاب می آمد
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۱۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۹ |1 شب اقامت
علیرضا غلامرضازاده
اتاق و هتل تمیز و مرتب و برخورد محترمانه بود فقط محدودیت پارک خودرو داشت
اتاق و هتل تمیز و مرتبطند و برخورد محترمانه بود فقط پارک خودرو نداشت
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۱۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۵ |2 شب اقامت
الهام رحمتی
هتل
سلام تنها مشکل هتل ظرفیت محدود پارکینگ بود و اینکه خیلی سر و صدای اتاق های بغلی توی اتاق ما شنیده میشد مخصوصا زمانی که در رو میبستن اتاق های دیگه طوری که ما یه شب نخوابیدیم ولی از نظر نظافت و کیفیت صبحانه عالی بود و از سه ستاره بیشتر بود من بار دوم بود که این هتل رو انتخاب کردم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۵/۱۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۸ |3 شب اقامت
مهرزاد مجذوب
هتل خوب و موقعیت مکانی مناسب
با سلام هتل از همه لحاظ خوب مخصوصا موقعیت مکانی تنها مساله ای که بود پارکینگ کوچه بغل بود .
- قبلی
- 1
- 2
- 3
- ...
- 9
- بعدی

