4.6
/5عالی
از 7 نظر
5
ارزش هتل نسبت به قیمت
4.7
آرامش و راحتی
5
عملکرد کارکنان
4.6
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (7)
- صبحانه (4)
- امکانات (1)
- پذیرش (1)
- رستوران (1)
- پارکینگ (1)
- پرسنل (4)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۸ |2 شب اقامت
سمیه بایرامی
عالی
این هتل در حد ۵ ستاره هست وهمه چیز عالی بود صبحانه هم خیلی خوب بود تمیزی محیط واتاقها خیلی خیلی خوب بود رفتار پرسنل هم خیلی عالی ومحترمانه بود نزدیک بودن به اماکن تفریحی هم از دیگر ویژگی های این هتل بود ومن این هتل را پیشنهاد میکنم وانشالله در سفرهای بعدی انتخاب من همین هتل خواهد بود با تشکر از مدیریت وپرسنل بسیار محترم این مجموعه
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۷ |3 شب اقامت
مسعود صالحی
ضعف کارکنان هتل
برخورد کارکنان پذیرش از لحاظ برخورد ظاهری بسیار خوب .ولی در ارائه خدمات بسیار ضعیف.شارژ رایگان روزانه انجام نمی شد.ودر صورت درخواست بسیار نامحترمانه خواسته را اجابت می کردند صبحانه ضعیف و موزیک بسیار نامناسبی در هنگام صرف صبحانه پخش می شد که باعث ناراحتی می شد.و....
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۵ |1 شب اقامت
ناهید شایقی
عالی
من زیاد سفر میکنم ولی تا حالا یه هتل بوتیک این مدلی یا نشناسم نرفته بودم و یکی از دوستان رزروم رو انجام داده بود ولی به قدرررررررییییییی راضی بودم که وقتی کارم تموم شده بود باز دوست داشتم چند روز دیگه تومحیط آروم اونجا بمونم تمیز-آروم-کارمندهای جوون و با انرژی و مهربون-با صفا-تو بافت خیلی خوشگل اصفهان
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۳۰ |3 شب اقامت
پوریا نجواک
عالی
دوستان از انتخاب این هتل پشیمون نمیشین واقعا پرسنل مجرب و خوش برخورد و همچنین کافه رستوران خوب و پذیرایی عالی ✌️
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۴ |1 شب اقامت
مهسا نجارتبار
هتل خوبیه
خیلی هتل قشنگی یکم دسترسی و منطقش قدیمیه ولی نزدیک میدان نقش جهانه و پیاده میتونید برید و از این بابت خیلی خوبه صبحانه تقریبا کاملی داره محیط و اتاق ها تمیز و عالیه رفتار پرسنل هم بسیار خوب بود جای پارک سرپوشیدش محدوده ولی پارکینگ غیر مسقف هم داره و از این نظررجای نگرانی نیست ، من پیشنهاد میکنم از نظر من هتل بسیار خوبی بود و تجربه اقامت خوبی رو داشتم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۱۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۵ |2 شب اقامت
امیرحسین علیپور
عالی
هم موقعیت مکانی و هم امکانات هتل عالی بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۷/۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۲۷ |4 شب اقامت
زهرا خطیب
سلام
دسترسی هتل و موقعیت مکانی خیلی خوب بود،برخورد پرسنل هتل خیلی عالی بود هتل نوساز و تمیز بود تنوع در صبحانه نداشت، دسترسی با ماشین کمی سخته. در کل این هتل رو پیشنهاد میکنم.
- قبلی
- 1
- بعدی

