نظرات هتل پارسیان کوثر

اصفهان - سی و سه پل - بلوار ملت

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4.2

/5

بسیار خوب

از 443 نظر

3.8

ارزش هتل نسبت به قیمت

4.2

آرامش و راحتی

4.1

عملکرد کارکنان

3.7

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.9

موقعیت مکانی

4.6

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.2

برای کسب و کارها

4.2

برای دوستان

4.5

برای خانواده ها

4.3

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (443)
  • کیفیت غذا (17)
  • صبحانه (69)
  • موقعیت هتل (8)
  • تمیزی اتاق (1)
  • امکانات (33)
  • پذیرش (27)
  • رستوران (56)
  • کافی شاپ (6)
  • آسانسور (3)
  • پارکینگ (26)
  • استخر (24)
  • ویو (6)
  • خانه داری (4)
  • رفتار کارکنان (2)
  • پرسنل (68)
  • سرویس (28)
4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۳ |2 شب اقامت

محدثه ابراهیمی

بررسی کامل هتل

تمیزی و عملکرد کارکنان فوق العاده بود صبحانه عالی بود فقط برای ناهار و شام پیشنهاد نمیکنم زیاد جالب نبود درکل خوب بود باز هم انتخابش میکنم

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۴ |1 شب اقامت

بیتا دبیری

عالی و مطلوب

با سلام. در نگاه کلی همه موارد عالی بودند فقط امکان استفاده از پارکینگ طبقاتی وجود داشت (نه در حیاط) از تابش و گرمای آفتاب به ماشین جلوگیری می شد.

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۱۹ |1 شب اقامت

اميرحسين رفيعي

عملكرد هتل

عالي

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۲ |3 شب اقامت

عباس اسماعیل پور

اتاقها کمی بوی بد،حوله ها آکبند نبود

هتل بسیار خوبی بود صبحانه بسیار عالی کارکنان بسیار مودب وحرفه ای بخاطر این هتل دلم میخواد به اصفهان برگردم

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۵ |3 شب اقامت

فرشاد نميني

یک خاطره جذاب از اصفهان زیبا

هتل بسیار زیبا و امن با کارکنان مودب و فضای جذاب بیرونی همراه با یک کافه عالی به نام فیل که اسموتی و سوخاری هاش حرف نداشت صبحانه هتل خیلی عالییییی بود در مجموع راضی بودیم و به امید دیدار مجدد در این مجموعه

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۱ |1 شب اقامت

الناز عبدي پور

رسپشن

رفتار رسپشن غير حرفه اي و غير محترمانه بود انگار خسته بودن و بالاجبار جوابگو هستن اولين هتلي بود كه همچين برخوردي رو ميديدم

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۵ |1 شب اقامت

شرکت نفت بهران

بسیار نامطلوب از نظر تهویه

اتاق بسیار گرم نبودن فن کویل مناسب بوی چاه و بوی غذای رستوران به شدت داخل اتاق بود

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۲۴ |2 شب اقامت

لیلا اقای قزوینی

عالی

همکاری و پرسنل عالی ، اتاق زیبا

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۲/۲۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۲۲ |1 شب اقامت

محمود پورمهران

به دوستان پیشنهاد میکنم

ما یک شب اقامت داشتیم که از نظر نظافت و رفتار پرسنل بسیار عالی بود. همچنین ما از استخر نیز استفاده کردیم که بسیار تمیز و بهداشتی بود.

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۲/۵ |1 شب اقامت

حسبن علینقی زاده

هتل خوبیه

ما یه شب اونجا بودیم از لحاظ تمیزی و برخورد پرسنل عالی بود . مجموعه ورزشی و استخرشم خوب بود . صبحانه هم متنوع و خوب بود.در کل نسبت به هتاهای ایران خوبه ولی اگه بخوام مقایسه کنم در حد هتلهای سه ستاره تایلنده

  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 19