نظرات هتل جهانگردی دیزین
کیلومتر 75 جاده کرج به چالوس بعد از دو راهی گچسر
3.4
/5خوب
از 147 نظر
3.6
ارزش هتل نسبت به قیمت
3.9
آرامش و راحتی
3.7
عملکرد کارکنان
3.1
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (147)
- کیفیت غذا (15)
- صبحانه (20)
- موقعیت هتل (2)
- تمیزی اتاق (3)
- امکانات (31)
- پذیرش (6)
- رستوران (25)
- کافی شاپ (4)
- آسانسور (1)
- استخر (1)
- ویو (13)
- خانه داری (1)
- رفتار کارکنان (1)
- پرسنل (22)
- خانوادگی (1)
- سرویس (12)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۲/۶ |1 شب اقامت
مهدیه قمی
در کل خوب و گرم و مناسب بود
ولی دسترسی به اقامتگاه سخت و برای بردن وسایل باید سورتمه اجاره کنی که یک هزینه مازاد و هنگفت هم اونجا باید تقبل کرد
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۲۶ |1 شب اقامت
مرضیه مهدی زاده
هتل دیزین کلبه
هتل نسبت به قیمت اصلا خوب نبود .
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۴ |1 شب اقامت
مجتبی جعفری322
موقعیت هتل بسیار عالی ولی متاسفانه رها شده و قدیمی
اتاق سه تخته ما تمییز و خوب بود،حوله ها قدیمی و پاره بود ولی تمییز ،خیلی هتل موقعیتش خوبه ولی ای کاش رسیدگی میشد و بازسازی درست حسابی انجام میشد واقعا هتل در همچین لوکیشنی حیفه رها بشه و با حداقل امکانات فعالیت کند. هتل جهانگردی دزفول و لاهیجان بهتر بهشون رسیدگی شده تا جهانگردی دیزین که انقدر هم پر رفت و آمده
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۴ |1 شب اقامت
لادن محمدی نیا
کثیف
شله۱۲نفره اصلا رسیدگی بهش نمیشه وسایلا کهنه و شلخته
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۲۶ |1 شب اقامت
زهرا حیدری
هتل جهانگردی دیزین
هتل خیلی خوب بود تمیز و مرتب کاش کیفیت غذا و تنوعش بیشتر بشه
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۱ |1 شب اقامت
میلاد رامگر
به علت بسته بودن مسیرها هتل استفاده نکردم
با سلام متاسفانه از تاریخ 1404/10/30 به علت بارش سنگین برف کلیه مسیر ها به سمت هتل توچال بسته بود و حتی ضمن هماهنگی با آقای سولقانی مدیر هتل گفتند مبلغ رزو هتل رو باید شرکت ایران هتل به حساب شما برگردونه ، طی تماس های متعدد که با کارشناسان سایت ایران هتل انجام شد قرار شد بعداز هماهنگی با شرکت جهانگردی موضوع به من جهت عودت وجه اطلاع داده بشه که تا این لحظه هنوز هیچ خبری نه از عودت پول هست نه از چگونگی شرایط کنسلی شرایط فورس ماژور، لطفا پیگیری بفرمایید
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۲۴ |2 شب اقامت
نريمان نفيسي
ضعیف
سلام من هتل ديزين رو ميشناسم خوبي و بدي هتل ديزين تو اعتبار سايت شما تاثير نداره. ولي من اين سفر رو نرفتم و هر چي سعي كردم با شما تماس بگيرم كه هتل رو كنسل كنم موفق نشدم. به نظرم اين موضوع فاجعه هست كه يه سيستم خدماتي براي دريافت پول و فروش خدمات راحت در دسترس هست ولي بعدش مفقود الاثر ميشه. اميدوارم انتقادم سازنده و تاثير گذار باشه ارادت
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۵ |1 شب اقامت
ميثم حيدري
بد
ساعت۶بعدظهر زنگ زدم لابی میگم حوله تو اتاق نیست میگه هنوز حوله ها شسته و اماده نیست،یه کتری برقی و چایی تو اتاق نزاشتند
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۲۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۲۰ |1 شب اقامت
صدیقه گلشن
خوب
برخورد کارکنان، و وظیفه شناسی آنان بسیار عالی است. متاسفانه تاسیسات هتل در شرف نابودی است. لوله های آب صدا میدهند. سرویس های بهداشتی بسیار ضعیف و شکننده هستند. کلا ساختمان هتل نیاز به نوسازی دارد. حیف است که خانه های کوچک روستایی یا شله ها بدون رسیدگی در شرف انهدام باشند و هتل دیزین (۲) بدون رسیدگی رها شده است. برخورد و صمیمت و خدمت گذاری کارکنان هتل قابل تقدیر است.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۲۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۲۰ |1 شب اقامت
مهناز خان بیلویردی
خوب
هتل از لحاظ نظافت بسیار تمیز است باتوجه به اینکه هتل برای ۷۰ سال پیش است قطعا نیاز به بازسازی و مرمت دارد متاسفانه رستوران هتل بسیار ضعیف است
- قبلی
- 1
- 2
- 3
- ...
- 7
- بعدی

