461

نفر بهترین نکات سفرشون رو به اشتراک گذاشتن

image

هتل پیشان کرج

3.8

خوب

13 نظر واقعی

"بد"

رفتار پدیرش هتل ضعیف بود

محسن
۱۴۰۴/۱۲/۱۳ | 1 شب اقامت

هتل جهانگردی دیزین کرج

3.4

خوب

147 نظر واقعی

"موقعیت هتل بسیار عالی ولی متاسفانه رها شده و قدیمی "

اتاق سه تخته ما تمییز و خوب بود،حوله ها قدیمی و پاره بود ولی تمییز ،خیلی هتل موقعیتش خوبه ولی ای کاش رسیدگی میشد و بازسازی درست حسابی انجام میشد واقعا هتل در همچین لوکیشنی حیفه رها بشه و با حداقل امکانات فعالیت کند. هتل جهانگردی دزفول و لاهیجان بهتر بهشون رسیدگی شده تا جهانگردی دیزین که انقدر هم پر رفت و آمده

مجتبی
۱۴۰۴/۱۱/۲۶ | 1 شب اقامت

هتل جهانگردی دیزین کرج

3.4

خوب

147 نظر واقعی

"ضعیف"

سلام من هتل ديزين رو ميشناسم خوبي و بدي هتل ديزين تو اعتبار سايت شما تاثير نداره. ولي من اين سفر رو نرفتم و هر چي سعي كردم با شما تماس بگيرم كه هتل رو كنسل كنم موفق نشدم. به نظرم اين موضوع فاجعه هست كه يه سيستم خدماتي براي دريافت پول و فروش خدمات راحت در دسترس هست ولي بعدش مفقود الاثر ميشه. اميدوارم انتقادم سازنده و تاثير گذار باشه ارادت

نريمان
۱۴۰۴/۱۱/۰۳ | 2 شب اقامت

هتل مرمر کرج

3

متوسط

38 نظر واقعی

"خوب بود و تمیز همه چیز"

خوب 👍

مرتضی
۱۴۰۴/۱۰/۰۸ | 1 شب اقامت

هتل جهانگردی دیزین کرج

3.4

خوب

147 نظر واقعی

"خوب"

هتل از لحاظ نظافت بسیار تمیز است باتوجه به اینکه هتل برای ۷۰ سال پیش است قطعا نیاز به بازسازی و مرمت دارد متاسفانه رستوران هتل بسیار ضعیف است

مهناز
۱۴۰۴/۰۹/۲۲ | 1 شب اقامت

هتل پیشان کرج

3.8

خوب

13 نظر واقعی

"فوق العاده"

مکانی بسیار تمیز دنج با پرسنل محترم و عالی

حمیدرضا
۱۴۰۴/۰۹/۱۸ | 1 شب اقامت

هتل جهانگردی دیزین کرج

3.4

خوب

147 نظر واقعی

"کیفیت غذا "

کیفیت صبحانه و رستوران بسیار ضعیف و نظافت هتل هم ضعیف خصوصا میز های رستوران افتضاح بوده

یوسف
۱۴۰۴/۰۷/۲۷ | 1 شب اقامت

هتل پیشان کرج

3.8

خوب

13 نظر واقعی

"هتل پیشان "

هتل مطلوب در مکان مناسب پرسنل خوب در شرایط قطعی برق پیش بینی برق اضطراری نشده بود و راه پله بسیار تاریک و خطرناک بود

مجتبی
۱۴۰۴/۰۶/۱۰ | 1 شب اقامت

هتل جهانگردی دیزین کرج

3.4

خوب

147 نظر واقعی

"در کل خوب و گرم و مناسب بود"

ولی دسترسی به اقامتگاه سخت و برای بردن وسایل باید سورتمه اجاره کنی که یک هزینه مازاد و هنگفت هم اونجا باید تقبل کرد

مهدیه
۱۴۰۴/۱۲/۰۸ | 1 شب اقامت

هتل جهانگردی دیزین کرج

3.4

خوب

147 نظر واقعی

"کثیف"

شله۱۲نفره اصلا رسیدگی بهش نمیشه وسایلا کهنه و شلخته

لادن
۱۴۰۴/۱۱/۲۶ | 1 شب اقامت

هتل جهانگردی دیزین کرج

3.4

خوب

147 نظر واقعی

"بد"

ساعت۶بعدظهر زنگ زدم لابی میگم حوله تو اتاق نیست میگه هنوز حوله ها شسته و اماده نیست،یه کتری برقی و چایی تو اتاق نزاشتند

ميثم
۱۴۰۴/۱۰/۱۴ | 1 شب اقامت

هتل پیشان کرج

3.8

خوب

13 نظر واقعی

"عالی بود"

از خدمات هتل پیشان کرج قدر دانی میشود

داداشعلی
۱۴۰۴/۱۰/۰۴ | 1 شب اقامت

هتل پیشان کرج

3.8

خوب

13 نظر واقعی

"خوب‌بود فقط چند تا نکته"

اتاق نزدیک اسانسور صبح سرو صدا داشت و صبحانه کامل نبود ولی در کل‌هتل تمیز و خوبی هست

سروش
۱۴۰۴/۰۹/۲۲ | 1 شب اقامت

هتل پیام البرز کرج

3.1

خوب

17 نظر واقعی

"نظافت"

مسئله نظافت و صبحانه اصلا قابل قبول نبود ولی پرسنل عالی بودن

حمیدرضا
۱۴۰۴/۰۹/۱۳ | 1 شب اقامت

هتل پیشان کرج

3.8

خوب

13 نظر واقعی

"خوب ولی می تونه بهتر باشه"

اتاق تمیز و فضای داخلی اتاق خوب بود درحد ٣ستاره بود فقط با حساسیت بخوام نظر بدم : شیرآلات نیاز به رفع اشکال داره قالیچه های کف تعویض بشه

احسان
۱۴۰۴/۰۶/۲۸ | 1 شب اقامت

هتل جهانگردی دیزین کرج

3.4

خوب

147 نظر واقعی

"رفتار و برخورد + نظافت + غذا "

@رفتار و گفتار و کردار مسئولین و پرسنل عالی @ نظافت بد ، کف اتاق مو ، تراس کثیف . @غذا ی گیاهخواری ندارند و دچار مشکل شدیم. ممنون از لطفتون و پیگیری تون

زهرا
۱۴۰۴/۰۶/۱۰ | 2 شب اقامت

هتل مرمر کرج

3

متوسط

38 نظر واقعی

"برخورد پرسنل هتل"

سلام واقعا پرسنل هتل بسیار خوش برخورد متین و حرفه ای هستند از این بابت باید نمره عالی را داد سپاس

مجتبی
۱۴۰۴/۱۲/۰۱ | 1 شب اقامت

هتل جهانگردی دیزین کرج

3.4

خوب

147 نظر واقعی

"هتل جهانگردی دیزین"

هتل خیلی خوب بود تمیز و مرتب کاش کیفیت غذا و تنوعش بیشتر بشه

زهرا
۱۴۰۴/۱۱/۰۴ | 1 شب اقامت

هتل پیام البرز کرج

3.1

خوب

17 نظر واقعی

"خوب"

دو شب اقامت داشتم ، برخورد پرسنل عالی بود اما خب در بحث سرویس دهی اعم از تمیز کردن اتاق ضعیف بودن، در کل راضی هستم پارکینگ ندارد اما چون محیط گیت ورودی و خروجی دارد امنیت خوبی برقرار است.

حسین
۱۴۰۴/۱۰/۱۳ | 2 شب اقامت

هتل پیشان کرج

3.8

خوب

13 نظر واقعی

"بسیار خوب"

به نسبت قیمت عالی بود .

سیران
۱۴۰۴/۱۰/۰۲ | 1 شب اقامت

هتل پیشان کرج

3.8

خوب

13 نظر واقعی

"بسيار خوب"

در مجموع راضی بودیم

مسعود
۱۴۰۴/۰۹/۲۲ | 1 شب اقامت

هتل جهانگردی دیزین کرج

3.4

خوب

147 نظر واقعی

"خوب"

از نظر رستوران متوسط

شکوه
۱۴۰۴/۰۹/۰۸ | 1 شب اقامت

هتل پیشان کرج

3.8

خوب

13 نظر واقعی

"عدم توجه به نظافت ملحفه ها"

ملحفه ها خیلی تمیز نبودن پر از مو بود

دریا
۱۴۰۴/۰۶/۲۰ | 1 شب اقامت

هتل جهانگردی دیزین کرج

3.4

خوب

147 نظر واقعی

"هتل دیزین کلبه "

هتل نسبت به قیمت اصلا خوب نبود .

مرضیه
۱۴۰۴/۱۱/۲۷ | 1 شب اقامت

هتل جهانگردی دیزین کرج

3.4

خوب

147 نظر واقعی

"به علت بسته بودن مسیرها هتل استفاده نکردم"

با سلام متاسفانه از تاریخ 1404/10/30 به علت بارش سنگین برف کلیه مسیر ها به سمت هتل توچال بسته بود و حتی ضمن هماهنگی با آقای سولقانی مدیر هتل گفتند مبلغ رزو هتل رو باید شرکت ایران هتل به حساب شما برگردونه ، طی تماس های متعدد که با کارشناسان سایت ایران هتل انجام شد قرار شد بعداز هماهنگی با شرکت جهانگردی موضوع به من جهت عودت وجه اطلاع داده بشه که تا این لحظه هنوز هیچ خبری نه از عودت پول هست نه از چگونگی شرایط کنسلی شرایط فورس ماژور، لطفا پیگیری بفرمایید

میلاد
۱۴۰۴/۱۱/۰۳ | 1 شب اقامت

هتل پیشان کرج

3.8

خوب

13 نظر واقعی

"خیلی بد"

برخورد کارمند پذیرش هتل خیلی بد بود.صبحانه کامل نبود .صدای آسانسور موجب آزار بود در زمان سرو صبحانه!

مهدی
۱۴۰۴/۱۰/۱۲ | 1 شب اقامت

هتل جهانگردی دیزین کرج

3.4

خوب

147 نظر واقعی

"خوب "

برخورد کارکنان، و وظیفه شناسی آنان بسیار عالی است. متاسفانه تاسیسات هتل در شرف نابودی است. لوله های آب صدا می‌دهند. سرویس های بهداشتی بسیار ضعیف و شکننده هستند. کلا ساختمان هتل نیاز به نوسازی دارد. حیف است که خانه های کوچک روستایی یا شله ها بدون رسیدگی در شرف انهدام باشند و هتل دیزین (۲) بدون رسیدگی رها شده است. برخورد و صمیمت و خدمت گذاری کارکنان هتل قابل تقدیر است.

صدیقه
۱۴۰۴/۰۹/۲۸ | 1 شب اقامت

هتل مرمر کرج

3

متوسط

38 نظر واقعی

"همه چی باکیفیت و عالی"

رفتار پرسنل و کیفیت خوبی داشت به طور کلی رضایت کامل داشتم

محمد حسین
۱۴۰۴/۰۹/۱۹ | 1 شب اقامت

هتل مرمر کرج

3

متوسط

38 نظر واقعی

"هتل مرمر کرج"

افتضاح

ابراهیم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷ | 2 شب اقامت

هتل مرمر کرج

3

متوسط

38 نظر واقعی

"معمولی بود"

من برای یک شب در این هتل اقامت داشتم ، وضعیت بهداشت اتاق و سرویس بهداشتی و حمام خوب بود ، حداقل کثیفی که به چشم بیاد یا بوی بد ندیدم ، تنوع صبحانه خیلی کم بود ، برخورد پرسنل محترمانه بود ، از نظر دسترسی خوب بود ، در کل کرج با کمبود هتل های جدید در مرکز شهر مواجه هست ، هتل مرمر هم مال تقریبا ۵۰ سال پیشه

یوسف
۱۴۰۴/۰۶/۱۸ | 1 شب اقامت