نظرات هتل مرمر

استان البرز - کرج - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان فروغی

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

2.8

/5

متوسط

از 38 نظر

2.7

ارزش هتل نسبت به قیمت

3

آرامش و راحتی

3

عملکرد کارکنان

2.6

کیفیت غذا

امکانات هتل

2.6

موقعیت مکانی

3.6

پاکیزگی هتل و اتاق ها

2.9

برای کسب و کارها

2.7

برای دوستان

2.7

برای خانواده ها

2.8

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (38)
  • کیفیت غذا (1)
  • صبحانه (3)
  • امکانات (3)
  • پذیرش (1)
  • کافی شاپ (1)
  • آسانسور (1)
  • پارکینگ (1)
  • پرسنل (8)
  • سرویس (7)
4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۹ |1 شب اقامت

مجتبی قصری408

برخورد پرسنل هتل

سلام واقعا پرسنل هتل بسیار خوش برخورد متین و حرفه ای هستند از این بابت باید نمره عالی را داد سپاس

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۷ |1 شب اقامت

مرتضی طالبی

خوب بود و تمیز همه چیز

خوب 👍

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۱۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۱۲ |1 شب اقامت

محمد حسین پارسی

همه چی باکیفیت و عالی

رفتار پرسنل و کیفیت خوبی داشت به طور کلی رضایت کامل داشتم

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۱۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۱۳ |2 شب اقامت

ابراهیم رسمی 564

هتل مرمر کرج

افتضاح

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۱۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۶ |1 شب اقامت

یوسف کامران رشانی

معمولی بود

من برای یک شب در این هتل اقامت داشتم ، وضعیت بهداشت اتاق و سرویس بهداشتی و حمام خوب بود ، حداقل کثیفی که به چشم بیاد یا بوی بد ندیدم ، تنوع صبحانه خیلی کم بود ، برخورد پرسنل محترمانه بود ، از نظر دسترسی خوب بود ، در کل کرج با کمبود هتل های جدید در مرکز شهر مواجه هست ، هتل مرمر هم مال تقریبا ۵۰ سال پیشه

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۵/۲۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۱۵ |2 شب اقامت

سمانه مهری

خوب

سرویس بهداشتی باید تعمیر میشد همش سیفونش گیر میکرد

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۲۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۲/۱۹ |1 شب اقامت

محمدرضا پورپروانه

کیفیت هتل مرمر کرج ، افتضاح

مجموعا بهتر بود می‌گفتیم مسافرخانه بین راهی

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۲/۲۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۲/۲۷ |1 شب اقامت

شرکت فراورده های لبنی رامک

کثیفی رو تختی و بالشتی

بالشت و رو بالشتی بسیار کثیف بود به نظر میرسه نفر قبلی که استفاده کرده دیگه تعویض نشده بود صبحانه منتظر ماندیم تا نان از نانوایی خرید کنند پنیر تک نفره به دلیل نداشتن مسافر تاریخ انقضاش که سه ماهه بود دو روز دیگه تا تاریخ انقضاش نمانده بود آسانسور شماره ۳ را که میزدی میرفت طبقه دوم

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۲/۱۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۲/۷ |2 شب اقامت

خسرو تبریزی

از نظر بهداشت خوب نبود

سرویس بهداشتی کهنه که سطل آشغال و حتی دستمال کاغذی هم نداشت

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۱/۲۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۱/۱۹ |1 شب اقامت

بهرام دهقانی 435

اشتراک یک تجربه

من یک شب در این هتل اقامت داشتم ومتاسفانه بنظرم اول حیف کلمه هتل که به این اقامتگاه اطلاق شود بهتره گفته شود یک خوابگاه بین راهی از هر نظر افتضاح بود اکثر لوازم اتاق قدیمی ‌فرسوده از نظر آرامش خواب شبانگاهی بسیار رنج آور چرا که صدایی اتاق بغل دقیقا داخل اتاق اکو می شد ،از نظر صبحانه بسیار بد و بی کیفیت ،از نظر نظافت دستشوی واقعا باعث تاسف و ناراحت کننده از نظر قیمت نسبت به خدمات کاملا غیر منصفانه است به هیچ عنوان من توصیه اقامت در این خواب گاه را نمی کنم.

  • 1
  • 2