نظرات هتل مرمر
استان البرز - کرج - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان فروغی
2.8
/5متوسط
از 38 نظر
2.7
ارزش هتل نسبت به قیمت
3
آرامش و راحتی
3
عملکرد کارکنان
2.6
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (38)
- کیفیت غذا (1)
- صبحانه (3)
- امکانات (3)
- پذیرش (1)
- کافی شاپ (1)
- آسانسور (1)
- پارکینگ (1)
- پرسنل (8)
- سرویس (7)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۹ |1 شب اقامت
مجتبی قصری408
برخورد پرسنل هتل
سلام واقعا پرسنل هتل بسیار خوش برخورد متین و حرفه ای هستند از این بابت باید نمره عالی را داد سپاس
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۷ |1 شب اقامت
مرتضی طالبی
خوب بود و تمیز همه چیز
خوب 👍
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۱۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۱۲ |1 شب اقامت
محمد حسین پارسی
همه چی باکیفیت و عالی
رفتار پرسنل و کیفیت خوبی داشت به طور کلی رضایت کامل داشتم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۱۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۱۳ |2 شب اقامت
ابراهیم رسمی 564
هتل مرمر کرج
افتضاح
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۱۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۶ |1 شب اقامت
یوسف کامران رشانی
معمولی بود
من برای یک شب در این هتل اقامت داشتم ، وضعیت بهداشت اتاق و سرویس بهداشتی و حمام خوب بود ، حداقل کثیفی که به چشم بیاد یا بوی بد ندیدم ، تنوع صبحانه خیلی کم بود ، برخورد پرسنل محترمانه بود ، از نظر دسترسی خوب بود ، در کل کرج با کمبود هتل های جدید در مرکز شهر مواجه هست ، هتل مرمر هم مال تقریبا ۵۰ سال پیشه
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۵/۲۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۱۵ |2 شب اقامت
سمانه مهری
خوب
سرویس بهداشتی باید تعمیر میشد همش سیفونش گیر میکرد
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۲۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۲/۱۹ |1 شب اقامت
محمدرضا پورپروانه
کیفیت هتل مرمر کرج ، افتضاح
مجموعا بهتر بود میگفتیم مسافرخانه بین راهی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۲/۲۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۲/۲۷ |1 شب اقامت
شرکت فراورده های لبنی رامک
کثیفی رو تختی و بالشتی
بالشت و رو بالشتی بسیار کثیف بود به نظر میرسه نفر قبلی که استفاده کرده دیگه تعویض نشده بود صبحانه منتظر ماندیم تا نان از نانوایی خرید کنند پنیر تک نفره به دلیل نداشتن مسافر تاریخ انقضاش که سه ماهه بود دو روز دیگه تا تاریخ انقضاش نمانده بود آسانسور شماره ۳ را که میزدی میرفت طبقه دوم
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۲/۱۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۲/۷ |2 شب اقامت
خسرو تبریزی
از نظر بهداشت خوب نبود
سرویس بهداشتی کهنه که سطل آشغال و حتی دستمال کاغذی هم نداشت
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۱/۲۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۱/۱۹ |1 شب اقامت
بهرام دهقانی 435
اشتراک یک تجربه
من یک شب در این هتل اقامت داشتم ومتاسفانه بنظرم اول حیف کلمه هتل که به این اقامتگاه اطلاق شود بهتره گفته شود یک خوابگاه بین راهی از هر نظر افتضاح بود اکثر لوازم اتاق قدیمی فرسوده از نظر آرامش خواب شبانگاهی بسیار رنج آور چرا که صدایی اتاق بغل دقیقا داخل اتاق اکو می شد ،از نظر صبحانه بسیار بد و بی کیفیت ،از نظر نظافت دستشوی واقعا باعث تاسف و ناراحت کننده از نظر قیمت نسبت به خدمات کاملا غیر منصفانه است به هیچ عنوان من توصیه اقامت در این خواب گاه را نمی کنم.
- قبلی
- 1
- 2
- بعدی

