نظرات هتل پیام البرز
کرج – انتهای بلوار ارم – ابتدای جاده ماهدشت – فرودگاه پیام – رو به روی بانک ملی
3
/5خوب
از 17 نظر
3.2
ارزش هتل نسبت به قیمت
3.5
آرامش و راحتی
3.6
عملکرد کارکنان
2.7
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (17)
- صبحانه (4)
- تمیزی اتاق (1)
- امکانات (2)
- پارکینگ (2)
- پرسنل (7)
- سرویس (2)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۰/۱۰ |2 شب اقامت
حسین ضيائي راد
خوب
دو شب اقامت داشتم ، برخورد پرسنل عالی بود اما خب در بحث سرویس دهی اعم از تمیز کردن اتاق ضعیف بودن، در کل راضی هستم پارکینگ ندارد اما چون محیط گیت ورودی و خروجی دارد امنیت خوبی برقرار است.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۱۳
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۱۱ |1 شب اقامت
حمیدرضا نقدی 408
نظافت
مسئله نظافت و صبحانه اصلا قابل قبول نبود ولی پرسنل عالی بودن
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۲/۲۶ |5 شب اقامت
مهدی مبارک
نیاز به تعمیرات اساسی
با سلام ما پنج شب اقامت داشتیم برخورد پرسنل خوب بود ولی هتل نیاز به تعمیرات داشت دیوار اتاق ها کثیف ، کاشی و سرامیک و توالت فرنگی فرسوده و قدیمی ، ملحفه ها کثیف بود که برامون عوض کردم ، صبحانه هتل هم خیلی ساده و بدون تنوع.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۲/۱۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۲/۱۴ |2 شب اقامت
افشین اکبرزاده
اقامت دو روزه
برای ماموریت کاری نسبت به قیمت ارائه شده ارزش داره ولی برای حضور با خانواده مناسب نیست وسایل قدیمی ولی سیستم گرمایش و فشار آب برای حمام عالیه پرسنل مودب و احترام گذاری داره
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۹/۲۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۹/۱۹ |3 شب اقامت
محمدصادق شفیعیون
مدیریت ضعیف هتل
ملحفه ها لکه داشتند وعلیرغم تذکر اینجانب ملحفه ها بعد از دو روز تعویض شدند. صبحانه هتل بسیار بی کیفیت است. صدای حرف زدن اتاقهای مجاور شنیده میشود. صدای پرواز هواپیماها باعث سلب آسایش میگردد.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۹/۱۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۹/۱۳ |1 شب اقامت
ناظر آریان نیا
نظر در باره هتل
برخی از ملافه ها لک داشت. نبود تخت دبل برای زوج ها از امتیازات منفی هتل است. مابقی موارد عالی بود.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۷/۲۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۷/۲۴ |1 شب اقامت
مرتضی شکاری
سلام
به نسبت قیمت خوب بود البته برخورد پرسنل هتل عالییییی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۲/۵
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۶/۲۰ |1 شب اقامت
میرکریم مرسلی
متوسط
سلام بد نبود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۳/۲۷ |2 شب اقامت
علی مرادی
معمولی از هر لحاظ
متاسفانه قانون رزرو و احترام به مهمانی که در هتل اقامت دارن و میخوان واسه روز بعد تمدید کنن رعایت نمیکنن و با بی احترامی بدون حل مشکل اقامت مهمان میگن ظرفیت نداریم مشکل شماست و اتاقتونو از چند روز قبل رزرو دادیم . برای هزینه بهتر و بیشتر من یبار که ظرفیت خالی بود اینترنتی گرفتم با ریپشن بحثم شد که میگفت پره اتاق . و بسیار با پرویی از جا بلند شد و با مهمان صحبت کرد که این جور بحثا در سطح ی مهمانسرا هم نیست چه برسه هتل
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۴/۲ |1 شب اقامت
رضا لنگری
بهترین بودین
از همه لحاظ خوب بود اخلاق پرسنل غذای خوب تمیزی اتاق کلا همه چی خوب بود
- قبلی
- 1
- بعدی

