نظرات هتل دربند

استان سمنان - شهرستان مهدیشهر(23 کیلومتری سمنان) - منطقه گردشگری دربند - نزدیک غار زیبا و تاریخی دربند

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

3.2

/5

خوب

از 40 نظر

2.9

ارزش هتل نسبت به قیمت

3.3

آرامش و راحتی

3.4

عملکرد کارکنان

2.9

کیفیت غذا

امکانات هتل

2.9

موقعیت مکانی

3.4

پاکیزگی هتل و اتاق ها

3.3

برای کسب و کارها

4

برای دوستان

1.3

برای خانواده ها

3.8

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (40)
  • کیفیت غذا (1)
  • صبحانه (12)
  • امکانات (7)
  • پذیرش (2)
  • رستوران (4)
  • آسانسور (4)
  • پارکینگ (3)
  • لاندری (1)
  • آرامش و راحتی (1)
  • ویو (3)
  • خانه داری (1)
  • پرسنل (13)
  • سرویس (6)
4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۱۸ |1 شب اقامت

محبوبه محمدی

خوب

همه چی خوب بود فقط یکم‌مسیر دور بود

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱/۱۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۱۰ |2 شب اقامت

علیرضا صفایی

هتل دربند مهدیشهر

سلام ویلا خوب بود آرامش داشت امکانات مثل فشار آب ضعیف صدای دستگاه پکیج زیاد بود در شب خیلی اطراف کم نور بود صبحانه ضعیف تعداد پرسنل کم بود و شب عملا کسی نبود حوله شامپو صابون مسواک سشوار دمپایی پتو چایی ساز بشقاب قاشق و چنگال و کارد لیوان و ... داشت در مجموع برای ما خوب بود و آرامش و راحتی داشت و ما با این کمبودها مشکلی نداشتیم خیلی جا داره این هتل روی امکانات و تبلیغات و خدمات کار کنه با توجه به اینکه تعداد هتل ها در منطقه کم هست و نزدیک به غار دربند هست خیلی ممنون

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۷/۱۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۳۰ |1 شب اقامت

عباس حصیری

رضایت کامل

رضایت کامل هم از پرسنل شریف هتل و هم امکانات اقامتگاه

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۶/۳۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۲۷ |2 شب اقامت

محمد مهدی معلمی

تمیز و دنج

ویلای تمیز و خوبی بود. من راضی بودم. ویو کوه خیلی خوب بود و سرویس بهداشتی واقعا تمیز بود. البته ما سویت گرفته بودیم نمیدونم اتاق‌ها به چه صورته ولی سویت خوب بود.

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۶/۲۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۶/۱۸ |1 شب اقامت

امید مرادی شهدادی

بد

صبحانه خیلی بد و تاریخ انقضا مربا و عسلش گذشته بود و مثل چسب راضی بود وسایل بهداشتی اتاق ها هیچی نداشت و هتلش متروکه ومورچه تو اتاق ها رژه می رفت در کل خیلی ضعیف بود

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱/۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱/۱ |2 شب اقامت

مجید جهانی کلویری مقدم

کمبود امکانات و وسایل مستعمل

ظرف مایع دستشویی کنده شده بود و تا آخر اقامت درست نکردند. آسانسور کوچک ومستعمل.نظافت اتاق ها خوب نبود. رستوران تعطیل و از بیرون غذا می آوردند.

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۲/۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۵/۳۱ |1 شب اقامت

عباس پورطاهریان

نبود رستوران داخل هتل

صبحانه ضعیفی داشت و همچنین رستورانی برای خوردن شام در هتل نیست و باید به مهدیشهر یا شهمیرزاد رفت که چندان مناسب نیست

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱/۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۵/۲۷ |1 شب اقامت

محسن مردان

نامناسب

غیر قابل پیشنهاد

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۶/۱۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۲/۱۳ |3 شب اقامت

رضا رضایی

هتل پیشنهاد نمیشود

متأسفانه نظافت و رسیدگی هتل کیفیت پایینی داشت به علت کمبود پرسنل و عدم بازسازی هتل ولی برخورد پرسنل بسیار خوب و رضایت بخش بود

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۱/۶/۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۱/۲/۱۲ |1 شب اقامت

بهناز پورخداداد

عالی

رسپشن عالی. ویو هتل خیلیییییی عااالی. ارامشِ مطلق

  • 1
  • 2