32

نفر بهترین نکات سفرشون رو به اشتراک گذاشتن

image

هتل سنگسر مهدیشهر

3.7

خوب

31 نظر واقعی

"تجربه اقامت در هتل سنگسر"

نسبت به هتلهای ۳ ستاره خوب بود بخصوص محیط دلباز و صبحانه نسبتا خوب هتل. نکات قابل ارتقا؛ دما اتاق خیلی گرم بود برای متعادل شدن میبایست پنجره رو باز میکردیم. تشک تخت ما کاملا گود رفته بود و خواب راحتی نمیشد کرد.

سعید
۱۴۰۵/۰۱/۱۶ | 3 شب اقامت

هتل سنگسر مهدیشهر

3.7

خوب

31 نظر واقعی

"هتل سنگسر مهدیشهر"

به نسبت قیمت هتل بسیار هتل خوبی است

الهه
۱۴۰۴/۰۳/۱۹ | 2 شب اقامت

هتل دربند مهدیشهر

3.3

خوب

40 نظر واقعی

"رضایت کامل"

رضایت کامل هم از پرسنل شریف هتل و هم امکانات اقامتگاه

عباس
۱۴۰۳/۰۷/۱۳ | 1 شب اقامت

هتل سنگسر مهدیشهر

3.7

خوب

31 نظر واقعی

"هتلی دنج "

با توجه به قیمت،هتل خوبی است. مکانی آرام و دنج برخورد پرسنل بسیار محترمانه صبحانه معمولی

علی
۱۴۰۳/۰۳/۰۴ | 2 شب اقامت

هتل سنگسر مهدیشهر

3.7

خوب

31 نظر واقعی

"خوب"

کلا یک منزل قدیمی که هتل شده تمیز و خوب بود غذا عالی

سحر
۱۴۰۲/۱۱/۲۹ | 3 شب اقامت

هتل سنگسر مهدیشهر

3.7

خوب

31 نظر واقعی

"در مجموع قابل قبول است و توصیه می‌کنم"

هتلی آرام و بدون ادعا، محیط دوستانه گرچه امکانات کافی نیست

Mansoor
۱۴۰۱/۰۸/۱۰ | 4 شب اقامت

هتل دربند مهدیشهر

3.3

خوب

40 نظر واقعی

"عدم نظافت"

هتل بسیار کثیف است،حتی یک ستاره هم برای این هتل زیاد است

Mohsen
۱۴۰۱/۰۳/۲۱ | 1 شب اقامت

هتل دربند مهدیشهر

3.3

خوب

40 نظر واقعی

"خوب بود "

سفر خوبی بود محیطی ارام و دلنشین برخورد پرسنل عالی کیفت غذا خوب بود اقامت خوبی بود

shahab
۱۳۹۹/۰۷/۰۹ | 2 شب اقامت

هتل دربند مهدیشهر

3.3

خوب

40 نظر واقعی

"خوب"

همه چی خوب بود فقط یکم‌مسیر دور بود

محبوبه
۱۴۰۴/۱۱/۲۶ | 1 شب اقامت

هتل سنگسر مهدیشهر

3.7

خوب

31 نظر واقعی

"تجربه ای متفاوت"

اکر به محیطی سنتی و آرام و بی دغدغه علاقمندید این هتل انتخاب خوبیست؛ خدمات خوب؛ رفتار پرسنل بسیار خوب و محترمانه؛ با توجه به اینکه برحسب شرایطم سفرهای زیادی دارم و هتلهای متفاوت بسیاری دیدم اما اینجا تجربه ای متفاوت و دلچسب بود

اعظم السادات
۱۴۰۴/۰۲/۱۰ | 1 شب اقامت

هتل دربند مهدیشهر

3.3

خوب

40 نظر واقعی

"تمیز و دنج"

ویلای تمیز و خوبی بود. من راضی بودم. ویو کوه خیلی خوب بود و سرویس بهداشتی واقعا تمیز بود. البته ما سویت گرفته بودیم نمیدونم اتاق‌ها به چه صورته ولی سویت خوب بود.

محمد مهدی
۱۴۰۳/۰۶/۳۱ | 2 شب اقامت

هتل دربند مهدیشهر

3.3

خوب

40 نظر واقعی

"کمبود امکانات و وسایل مستعمل "

ظرف مایع دستشویی کنده شده بود و تا آخر اقامت درست نکردند. آسانسور کوچک ومستعمل.نظافت اتاق ها خوب نبود. رستوران تعطیل و از بیرون غذا می آوردند.

مجید
۱۴۰۳/۰۱/۰۴ | 2 شب اقامت

هتل سنگسر مهدیشهر

3.7

خوب

31 نظر واقعی

"هتل "

مکانی آرام بافضایی نوستالژیک

محمدرضا
۱۴۰۲/۱۰/۲۴ | 1 شب اقامت

هتل دربند مهدیشهر

3.3

خوب

40 نظر واقعی

"هتل پیشنهاد نمیشود"

متأسفانه نظافت و رسیدگی هتل کیفیت پایینی داشت به علت کمبود پرسنل و عدم بازسازی هتل ولی برخورد پرسنل بسیار خوب و رضایت بخش بود

رضا
۱۴۰۱/۰۶/۱۶ | 3 شب اقامت

هتل سنگسر مهدیشهر

3.7

خوب

31 نظر واقعی

"در مجموع خوب است"

رفتارها بهتر است بهتر شود تا همه چیز عالی شود

حمید
۱۴۰۰/۰۹/۲۶ | 1 شب اقامت

هتل دربند مهدیشهر

3.3

خوب

40 نظر واقعی

"عالی بود "

محیطی عالی دل نشین با برخود عالی پرسنل منظره عالی کوهستانی و ارامشی مطلوب

سلمان
۱۳۹۹/۰۷/۰۹ | 2 شب اقامت

هتل سنگسر مهدیشهر

3.7

خوب

31 نظر واقعی

"خوب"

خوب بود

محمدرضا
۱۴۰۴/۰۸/۲۵ | 1 شب اقامت

هتل دربند مهدیشهر

3.3

خوب

40 نظر واقعی

"هتل دربند مهدیشهر"

سلام ویلا خوب بود آرامش داشت امکانات مثل فشار آب ضعیف صدای دستگاه پکیج زیاد بود در شب خیلی اطراف کم نور بود صبحانه ضعیف تعداد پرسنل کم بود و شب عملا کسی نبود حوله شامپو صابون مسواک سشوار دمپایی پتو چایی ساز بشقاب قاشق و چنگال و کارد لیوان و ... داشت در مجموع برای ما خوب بود و آرامش و راحتی داشت و ما با این کمبودها مشکلی نداشتیم خیلی جا داره این هتل روی امکانات و تبلیغات و خدمات کار کنه با توجه به اینکه تعداد هتل ها در منطقه کم هست و نزدیک به غار دربند هست خیلی ممنون

علیرضا
۱۴۰۴/۰۱/۱۳ | 2 شب اقامت

هتل دربند مهدیشهر

3.3

خوب

40 نظر واقعی

"بد"

صبحانه خیلی بد و تاریخ انقضا مربا و عسلش گذشته بود و مثل چسب راضی بود وسایل بهداشتی اتاق ها هیچی نداشت و هتلش متروکه ومورچه تو اتاق ها رژه می رفت در کل خیلی ضعیف بود

امید
۱۴۰۳/۰۶/۲۰ | 1 شب اقامت

هتل سنگسر مهدیشهر

3.7

خوب

31 نظر واقعی

"سعید واحد احمدیان"

همه چیز بود به نسبت قیمت. فقط یک اشتباه کردند از ما یک هزینه اضافی گرفتند بابت مصرف از یخچال اتاق. در حالی که استفاده نشده بود

سعید واحد
۱۴۰۲/۱۲/۲۹ | 1 شب اقامت

هتل دربند مهدیشهر

3.3

خوب

40 نظر واقعی

"نامناسب "

غیر قابل پیشنهاد

محسن
۱۴۰۲/۰۱/۰۲ | 1 شب اقامت

هتل دربند مهدیشهر

3.3

خوب

40 نظر واقعی

"عالی"

رسپشن عالی. ویو هتل خیلیییییی عااالی. ارامشِ مطلق

بهناز
۱۴۰۱/۰۶/۰۹ | 1 شب اقامت

هتل دربند مهدیشهر

3.3

خوب

40 نظر واقعی

"نسبتا خوب"

رسیدگی کم به مسافران بدلیل نبود پرسنل کافی یا بهتره بگم وجود دو یا سه پرسنل برای یک هتل بسیار بزرگ! البته این نظر برای سه ماه پیش یعنی شهریور ماه ‌1400 است الان نمیدونم درست شده یا نه!

صادق
۱۴۰۰/۰۹/۱۳ | 4 شب اقامت

هتل سنگسر مهدیشهر

3.7

خوب

31 نظر واقعی

"نظر"

نسبت به قيمت مناسب بود

بهزاد
۱۴۰۴/۰۵/۲۴ | 1 شب اقامت

هتل سنگسر مهدیشهر

3.7

خوب

31 نظر واقعی

"خرابی تجهیزات"

تخت خواب خیلی نامناسب و با هر حرکتی صدای جیر جیر آن باعث آزار بقیه میشد،موتور یخچال تا صبح صدای ناهنجاری داشت ،صبحانه واقعا افتضاح بود.

سمیه
۱۴۰۳/۰۷/۱۴ | 1 شب اقامت

هتل سنگسر مهدیشهر

3.7

خوب

31 نظر واقعی

"خوب و تمیز"

پرسنل مودب و پاسخگو

علی
۱۴۰۳/۰۶/۰۳ | 1 شب اقامت

هتل دربند مهدیشهر

3.3

خوب

40 نظر واقعی

"نبود رستوران داخل هتل"

صبحانه ضعیفی داشت و همچنین رستورانی برای خوردن شام در هتل نیست و باید به مهدیشهر یا شهمیرزاد رفت که چندان مناسب نیست

عباس
۱۴۰۲/۱۲/۰۵ | 1 شب اقامت

هتل سنگسر مهدیشهر

3.7

خوب

31 نظر واقعی

"هتلی خاص و عالی"

هتل خیلی خوبی است. اتاقهای دلباز و بزرگ و محوطه خیلی زیبا

بهرام
۱۴۰۱/۱۱/۲۲ | 1 شب اقامت

هتل دربند مهدیشهر

3.3

خوب

40 نظر واقعی

"پرسنل کم و نظافت ظعیف"

کارکنان خوش برخورد بودند ولی پرسنل کم بود و نظافت ضعیف بود

مریم
۱۴۰۱/۰۵/۰۸ | 1 شب اقامت

هتل سنگسر مهدیشهر

3.7

خوب

31 نظر واقعی

"معماری هارمونیک و خاطره انگیزدوران پهلوی"

علیرغم تغییر کاربری این ویلا یا کاخ که متعلق به مرحوم هژبر یزدانی است که قبل از سال 57 خدمات شایانی در عرصه اقتصادکشور داشت، مکانی بسیار دل انگیز و زیبا و البته عبرت آموز از جهالت نوع بشراست.اقامت خیلی خوبی داشتم و برخورد پرسنل بسیار عالی و محترمانه بود، البته برای کسانی که علاقه ای به آثار تاریخی فرهنگی ندارند توصیه میکنم هتل های دیگر رو انتخاب کنند، درآخر تشکر ویژه دارم ازجناب آقای کسائیان ومردم باغیرت ایل سنگسر که از تخریب و نابودی این کاخ که میراث بسیارباارزشی برای آیندگان است جلوگیری کرده و در حفظ آن با صرف بودجه های شخصی کوشا بوده اند.

محسن
۱۴۰۰/۰۵/۰۸ | 1 شب اقامت