نظرات هتل سنگسر

استان سمنان - شهرستان مهديشهر - خيابان صاحب الزمان

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

3.7

/5

خوب

از 31 نظر

3.5

ارزش هتل نسبت به قیمت

3.7

آرامش و راحتی

3.8

عملکرد کارکنان

3.5

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.1

موقعیت مکانی

3.6

پاکیزگی هتل و اتاق ها

3.6

برای کسب و کارها

3.6

برای دوستان

0

برای خانواده ها

4

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (31)
  • کیفیت غذا (1)
  • صبحانه (8)
  • امکانات (2)
  • پرسنل (6)
  • سرویس (3)
4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۱/۱۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۱/۱۲ |3 شب اقامت

سعید سواحلی مقدم

تجربه اقامت در هتل سنگسر

نسبت به هتلهای ۳ ستاره خوب بود بخصوص محیط دلباز و صبحانه نسبتا خوب هتل. نکات قابل ارتقا؛ دما اتاق خیلی گرم بود برای متعادل شدن میبایست پنجره رو باز میکردیم. تشک تخت ما کاملا گود رفته بود و خواب راحتی نمیشد کرد.

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۲۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۲۴ |1 شب اقامت

محمدرضا کریمی جعفری

خوب

خوب بود

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۵/۲۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۲۲ |1 شب اقامت

بهزاد كاظمي

نظر

نسبت به قيمت مناسب بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۱۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۲/۱۸ |2 شب اقامت

الهه طالبی

هتل سنگسر مهدیشهر

به نسبت قیمت هتل بسیار هتل خوبی است

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۲/۱۰

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۲/۲ |1 شب اقامت

اعظم السادات حسینی

تجربه ای متفاوت

اکر به محیطی سنتی و آرام و بی دغدغه علاقمندید این هتل انتخاب خوبیست؛ خدمات خوب؛ رفتار پرسنل بسیار خوب و محترمانه؛ با توجه به اینکه برحسب شرایطم سفرهای زیادی دارم و هتلهای متفاوت بسیاری دیدم اما اینجا تجربه ای متفاوت و دلچسب بود

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۷/۱۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۷/۱۲ |1 شب اقامت

سمیه محمدی

خرابی تجهیزات

تخت خواب خیلی نامناسب و با هر حرکتی صدای جیر جیر آن باعث آزار بقیه میشد،موتور یخچال تا صبح صدای ناهنجاری داشت ،صبحانه واقعا افتضاح بود.

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۶/۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۵/۳۱ |1 شب اقامت

علی محبی

خوب و تمیز

پرسنل مودب و پاسخگو

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۳/۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۲/۲۸ |2 شب اقامت

علی مختاری

هتلی دنج

با توجه به قیمت،هتل خوبی است. مکانی آرام و دنج برخورد پرسنل بسیار محترمانه صبحانه معمولی

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۲/۲۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ |1 شب اقامت

سعید واحد احمدیان ( 248 )

سعید واحد احمدیان

همه چیز بود به نسبت قیمت. فقط یک اشتباه کردند از ما یک هزینه اضافی گرفتند بابت مصرف از یخچال اتاق. در حالی که استفاده نشده بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۲/۱۱/۲۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۲/۳/۳۱ |3 شب اقامت

سحر رحیمیان

خوب

کلا یک منزل قدیمی که هتل شده تمیز و خوب بود غذا عالی

  • 1
  • 2