نظرات هتل بوتیک اسفنجان

.

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

3.3

/5

خوب

از 35 نظر

3.2

ارزش هتل نسبت به قیمت

3.5

آرامش و راحتی

3.4

عملکرد کارکنان

2.9

کیفیت غذا

امکانات هتل

3

موقعیت مکانی

3.8

پاکیزگی هتل و اتاق ها

3.5

برای کسب و کارها

2.9

برای دوستان

2

برای خانواده ها

3.8

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (35)
  • صبحانه (11)
  • امکانات (4)
  • پذیرش (2)
  • رستوران (1)
  • رفتار کارکنان (1)
  • پرسنل (5)
  • سرویس (5)
4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۱۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۶ |1 شب اقامت

لیا جلالی راد

خوب

عالی بود اما فلاسک توی اتاق بود چای ساز نبود

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۲۹ |1 شب اقامت

سینا حقیقت

خوب نبود

به غیر از پذیرش بقیه پرسنل بسیار بداخلاق بودن، صبحانه افتضاح بود ، نون مونده بود و ظرف هارو به زور شارژ میکردند. توی اتاق حوله نداشت و باید میگفتی تا بیارن، دمپایی های داخل اتاق همه داغون بودن، فقط سرویس بهداشتیش تمیز بود. اخرین گزینتون باشه اگر جایی نبود برید. البته قیمتش نسبت به بقیه کمتره

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۱/۱۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۱/۱۵ |1 شب اقامت

عباس تقی خانی

پشه و عدم تهویه مناسب

پشه فراوان و عدم تهویه مناسب

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۲/۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۳۰ |1 شب اقامت

حمید مهدویان

مهدوی

واقعا افتضاح بود اسمش هتل نیست بوم‌گردی باید میگفتن که حداقل اینطوری انتظار هتل نداری بوی نم شدید وسایل و چمدون رو باید بگیری دستت رمپ نداره کلی پله باید بری بالا بری پایین وقتی میای تو اتاق میگن اگه مسواک می‌خواین بگید براتون بیاریم اگه اسپیلت رو کم و زیاد بخوای کنی بایدزنگ بزنی که کنترل بیارن کنترل توی اتاق نیست اینقدر افتضاح بود خدمات که ما ترجیح دادیم بریم یه هتل دیگه اقامت داشته باشیم 2میلیون پول اتاق رو هم که پس ندادن با وجود اینکه ما حتی دقیقه ای هم اقامت نداشتیم

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۰/۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۲۹ |1 شب اقامت

مهیار اعوانی

صبحانه ضعیف وعدم کیفیت مواد تهیه شده برای صبحانه با توجه به هزینه زیاد اقامت

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۱۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۱۱ |1 شب اقامت

افسانه بیرالوند

نسبتا تمیز بود ولی نسبت به پولی که میگیرن خوب نیست

مثلا فضای اتاق خیلی کم بود برای دونفر و ما زوج بودم دو تخت تک‌نفره بود داخل اتاق سشوار و اتو داخل اتاق نبود

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۲۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۱۹ |1 شب اقامت

سعید فنجانی423

عدم رضایت

من هتل‌های زیادی رو تا الان رفتم و این اولین باری بود که پول آب معدنی و چای کیسه‌ای توی اتاق رو ازم گرفتن. واقعا جای تأسف داره هتل با این قیمت که داخل اتاقاش هم امکانات خاصی نداره (نه مسواک، نه خمیردندان، نه سشوار و...) با یک صبحانۀ بسیار ساده و معمولی و پرسنل خشک و بی روح، بگه پول آب معدنیتون رو هم بدین. اقامت در اینجا رو توصیه نمی‌کنم.

2.0
متوسط

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۲۳

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۲۱ |1 شب اقامت

امیر محمدی

هتل اسفنجان

بوی افتضاح فاضلاب در اتاق که دستشویی میومد حوله کثیف در حمام لوکیشن ضعیف صبحانه داغون

1.0
ضعیف

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۱۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۱۵ |2 شب اقامت

علیرضا مهدیزاده

نظافت و امکانات صفر متاسفانه

تخت اتاق که کلا خراب بود و جالب اینکه نوشته زده بودن که اگر ملحفه رو‌ کثیف کنید هزینه جدا باید پرداخت کنید که ملحفه رو که من اخر شب دیدم یک لکه ی کثیف بزرگ داشت اتاق برای دو نفر بود که حوله یک دونه گذاشته بودن. اینترنت که کلا تعطیل بود در کل دو شب مهمان بودیم که واقعا اصلا مناسب نبود

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۱۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۱۶ |1 شب اقامت

امیدرضا امیری

معمولی

اتاقی که به ما دادند بسیار پله میخورد و دسترسی به آن بسیار سخت بود درحالی که قیمت آن با سایر اتاق ها یکی بود

  • 1
  • 2