نظرات مجتمع گردشگری قصر برلیان

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4

/5

بسیار خوب

از 7 نظر

4.3

ارزش هتل نسبت به قیمت

4.1

آرامش و راحتی

4.3

عملکرد کارکنان

3.4

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.4

موقعیت مکانی

4.3

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.6

برای کسب و کارها

0

برای دوستان

5

برای خانواده ها

4

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (7)
  • صبحانه (2)
  • آسانسور (1)
  • خانه داری (1)
  • پرسنل (2)
4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۲۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۳/۱۴ |1 شب اقامت

لادن عیوقی

برای یک شب خوبه

تمیز و مرتب هست اما کمبود زیاد دارد مثلا جا حوله ای در حمام نبود پرده ها نور روز را نمیگیرد و با روشن شدن هوا شما هم باید بلند شید چهار آسانسور بود وای فقط یکیش کار میکرد پرسنل کمی دارد که باعث صرف وقت زیادی برای ورود و خروج از هتل میشود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۵/۳/۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۵/۲/۳۰ |2 شب اقامت

مجید غروی یکتا

توجه بیشتر به رفاه مسافران

در هنگام برگزاری مراسم در سالن طبقه سوم، توجه بیشتری به آسایش مسافران به ویژه در ساعات پایانی شب مبذول گردد

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۱۱/۲۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱۱/۲۳ |1 شب اقامت

اسماعیل باقری

متوسط

تمیز و خلوت...نوساز ...صبحانه کم

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۸/۳ |1 شب اقامت

محمدتقی حمیصی

پیشنهادی و انتقادی

باتوجه به زمان اقامت ما در مجتمع که طبق تحقیقی که کردم فصل بهار و تابستان مناسبه شاید بهتر بود در ان فصل از این مجتمع استفاده میکردیم .هنوز مراکز خرید ان افتتاح نشده این دلیل بر خلوت مجتمع میتونه باشه . برخورد خانم میهماندار خوب بود . بنظرم لازمه به پرسنل اموزش داده بشه . محیط شب سرد بود سیستم اب گرم خیلی ضعیف بود شاید هنوز تاسیسات کامل نشده .

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۸/۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۷/۲۴ |1 شب اقامت

زهرا شعبانی ماکلوانی

عالی

همه چیز عالی بود

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۳۱ |1 شب اقامت

مرجان زارعی

هتل برلیانس

هتل با نمای زیبا و طراحی داخل شیک مناسب برای عکس

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۵/۲۵

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۲۲ |2 شب اقامت

علی احمدی

هتل هنوز تکمیل نیست

هتل نوساز تمیز با تخت های سایز بزرگ عدم وجود خانه داری فعال صبحانه بسیار ضعیف یک تخم مرغ ، یک پنیر ، عسل ، کره یکنفره حس هتل رو نمیده چای‌ساز و نسکافه و چای بود لیوان یکبار مصرف داخل اتاق بود که جالب نبود مسواک ، خمیردندان ، صابون و شامپو هم بود پرده ها نازک بودن اینترنت وصل نبود و تلویزیون غیر قابل استفاده هیچکدوم از کارکنان لباس مشخصی نداشتن

  • 1