نظرات هتل انقلاب

تهران - خیابان طالقانی - بین حافظ و ولیعصر

%100 نظرات تایید شده

میهمانان واقعی ، اقامت های واقعی ، نظرات واقعی

ثبت نظر

4.1

/5

بسیار خوب

از 201 نظر

3.8

ارزش هتل نسبت به قیمت

4.2

آرامش و راحتی

4

عملکرد کارکنان

3.6

کیفیت غذا

امکانات هتل

3.8

موقعیت مکانی

4.4

پاکیزگی هتل و اتاق ها

4.3

برای کسب و کارها

4.1

برای دوستان

4.6

برای خانواده ها

3.9

فیلتر نظرات :

  • همه نظرات (201)
  • کیفیت غذا (8)
  • صبحانه (36)
  • موقعیت هتل (1)
  • امکانات (12)
  • پذیرش (6)
  • رستوران (16)
  • کافی شاپ (1)
  • پارکینگ (9)
  • استخر (8)
  • خانه داری (3)
  • رفتار کارکنان (3)
  • پرسنل (39)
  • خانوادگی (1)
  • سرویس (11)
3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۹

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۱ |1 شب اقامت

امیدرضا پورنبی

متوسط

کلاس هتل در حد هتل ۴ستاره نبود دسترسی عالی

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۲۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۹ |1 شب اقامت

بهرام شهری

صبحانه ضعیف

موقعیت مکانی خوب

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۲۱

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۸ |2 شب اقامت

محمد ناصر اکبری

.

قرارگیری در مرکز شهر و داخل طرح ترافیک تنها نکته منفیه واسه افرادی که تفریحی و با خودرو شخصی سفر کردن. بقیه امکانات در حد هتل ۴ستاره خوب بود.

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۱۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۱ |2 شب اقامت

مهرداد ارشادی

نظر

خوب بود

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۲۶

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۲۲ |2 شب اقامت

حمید قوشچی

رستوران

تنوع و کمیت عالی ولی کیفیت خیلی خوب نبود. پیشنهاد به دیگران بین بله و خیر می باشد میشه گفت در کل بد نیست

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۱۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۱۵ |2 شب اقامت

مریم نامور

تمیز،رفتار پرسنل عالی،پارکینگ و موقعیت مکانی خوب

همه چیز خوب بود

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۴

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۲/۳۱ |2 شب اقامت

علی ممبینی

هتل انقلاب تهران

در بین هتل های ۴ستاره ، توصیه میشه

4.0
بسیار خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۲

تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۳۱ |1 شب اقامت

شرکت کارا کالا گستر

همه چیز مرتب بود

خوب بود ولی عالی نبود

3.0
خوب

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۱/۱۸

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۰/۱۷ |1 شب اقامت

Saeed Salehi

هتل قدیمی

هتل قدیمی است و رفتار پرسنل اصلا مناسب نبود، یک ساعت بنده رو معطل کردن و جالبه با چندین بار پیگیری و سر و صدا تونستم کلید یک اتاق رو بگیرم، بهانه‌های واهی و معطلی بیخود. رفتار پرسنل هتل بسیار بد. محل هتل عالی، مرکز شهر. با توجه به قیمت ارزش نداشت.

5.0
عالی

تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۹/۷

تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۸/۶ |1 شب اقامت

meisam rajabi

خوب بود

در كل خوب بود

  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 9