نظرات هتل انقلاب
تهران - خیابان طالقانی - بین حافظ و ولیعصر
4.1
/5بسیار خوب
از 201 نظر
3.8
ارزش هتل نسبت به قیمت
4.2
آرامش و راحتی
4
عملکرد کارکنان
3.6
کیفیت غذا
فیلتر نظرات :
- همه نظرات (201)
- کیفیت غذا (8)
- صبحانه (36)
- موقعیت هتل (1)
- امکانات (12)
- پذیرش (6)
- رستوران (16)
- کافی شاپ (1)
- پارکینگ (9)
- استخر (8)
- خانه داری (3)
- رفتار کارکنان (3)
- پرسنل (39)
- خانوادگی (1)
- سرویس (11)
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۹/۹
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۹/۱ |1 شب اقامت
امیدرضا پورنبی
متوسط
کلاس هتل در حد هتل ۴ستاره نبود دسترسی عالی
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۲۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۹ |1 شب اقامت
بهرام شهری
صبحانه ضعیف
موقعیت مکانی خوب
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۲۱
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۶/۱۸ |2 شب اقامت
محمد ناصر اکبری
.
قرارگیری در مرکز شهر و داخل طرح ترافیک تنها نکته منفیه واسه افرادی که تفریحی و با خودرو شخصی سفر کردن. بقیه امکانات در حد هتل ۴ستاره خوب بود.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۶/۱۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۵/۱ |2 شب اقامت
مهرداد ارشادی
نظر
خوب بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۲۶
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۲۲ |2 شب اقامت
حمید قوشچی
رستوران
تنوع و کمیت عالی ولی کیفیت خیلی خوب نبود. پیشنهاد به دیگران بین بله و خیر می باشد میشه گفت در کل بد نیست
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۱۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۳/۱۵ |2 شب اقامت
مریم نامور
تمیز،رفتار پرسنل عالی،پارکینگ و موقعیت مکانی خوب
همه چیز خوب بود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۴
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۲/۳۱ |2 شب اقامت
علی ممبینی
هتل انقلاب تهران
در بین هتل های ۴ستاره ، توصیه میشه
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۴/۳/۲
تاریخ ورود: ۱۴۰۴/۱/۳۱ |1 شب اقامت
شرکت کارا کالا گستر
همه چیز مرتب بود
خوب بود ولی عالی نبود
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۱۱/۱۸
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۱۰/۱۷ |1 شب اقامت
Saeed Salehi
هتل قدیمی
هتل قدیمی است و رفتار پرسنل اصلا مناسب نبود، یک ساعت بنده رو معطل کردن و جالبه با چندین بار پیگیری و سر و صدا تونستم کلید یک اتاق رو بگیرم، بهانههای واهی و معطلی بیخود. رفتار پرسنل هتل بسیار بد. محل هتل عالی، مرکز شهر. با توجه به قیمت ارزش نداشت.
تاریخ درج نظر : ۱۴۰۳/۹/۷
تاریخ ورود: ۱۴۰۳/۸/۶ |1 شب اقامت
meisam rajabi
خوب بود
در كل خوب بود
- قبلی
- 1
- 2
- 3
- ...
- 9
- بعدی

