لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> مناطق خاص و رومانتیک >> هتل های مخصوص زوج های جوان در کشور جامائیکا
هتل های مخصوص زوج های جوان در کشور جامائیکا

هتل های مخصوص زوج های جوان در کشور جامائیکا

کشور جامائیکا مقصد بسیار رمانتیک و گزینه ی محبوبی برای زوج های جوان به شمار می رود، با وجود سواحل زیبا، مردم خونگرم و مهربان، اقامتگاه های بیشمار و مخصوص بزرگسالان، فرقی ندارد به خاطر ماه عسل یا فقط برای گذراندن تعطیلات این مقصد را انتخاب کنید. بسیاری از هتل های جامائیکا بصورت آل اینکلوسیو در خدمت گردشگران می باشند و با چنین ویژگی دیگر نگران هزینه های سرگرمی ها، قیمت غذا ها، و نوشیدنی نخواهید بود و هزینه پرداختی هتل های آل اینکلوسیو شامل تمام وعده های موجود، نوشیدنی ها و فعالیت های مختلف می باشد. گردشگرانی که به دنبال مکانی آرام بخش برای استراحت باشند یا اقامتگاهی با برنامه های سرگرمی متفاوت را ترجیح بدهند، می توانند از میان انواع مختلف هتل ها و اقامتگاه های جامائیکا انتخاب کنند. این مقصد توریستی جاذبه های طبیعی بیشماری دارد و مانند جزیره ی کیش زوج های زیادی را به سوی خود می کشاند، تا با اقامت در هتل هایی مانند هتل ترنج کیش از حیات دریایی و سواحل طلایی لذت ببرند. در ادامه برترین و محبوب ترین اقامتگاه های مخصوص زوج های جوان را معرفی می کنیم تا در جامائیکا اقامت لذت بخشی را تجربه نمایید، با ما همراه باشید:


1 – هتل کیو، نگریل (The Caves, Negril)
هتل کیو دارای 12 کلبه می باشد که هر یک ویژگی های منحصر به فرد دارد و با سبک سنتی تزئین و طراحی شده اند. این هتل بر فراز غار های دریایی صخره ای قرار دارد و دارای چشم اندازی فوق العاده زیبا و امکاناتی مناسبی مانند تور هایی برای جلوگیری از پشه ها، حمام های بیرونی و مینی بار یا یخچال کوچک که خوراکی های محلی و نوشیدنی های زیادی دارد. مبلمان آن از جنس بامبو بوده و کار های هنری توسط هنرمندان محلی با استفاده از رنگ های روشن آماده شده است، در هر نقطه جزیره که باشید با مهمان نوازی و صمیمیت مردم محلی روبرو خواهید شد. فعالیت های مختلف و ورزش های آبی بیشماری در انتظار گردشگران می باشد که برای نمونه می توان به موج سواری، کایاک رانی، قایق سواری، شیرجه زدن از روی صخره ها به درون آب های زلال اقیانوس و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. گردشگران از سرگرمی های شبانه لذت می برند و یا می توانند با انتخاب گزینه هایی مانند اسپا، از خدمات زیبایی و تندرستی نیز بهره مند شوند. رستوران های زیادی با تنوع غذا و فضا نیز در خدمت توریست ها بوده و کنار ساحل اقیانوس یا درون غار های خصوصی ناهار و شام رویایی و رمانتیکی در انتظار زوج های جوان می باشد.


2 – سندلز نگریل بیچ ریزورت و اسپا، نگریل (Sandals Negril Beach Resort and Spa, Negril)
Sandals Negril Beach Resort and Spa
گفتنی است که هتل سندلز نگریل بیچ ریزورت و اسپا نیز در شهر توریستی و زیبای نگریل واقع شده است. این اقامتگاه بیشتر مناسب سفر های تجاری می باشد اما دارای گزینه های بسیار زیادی از فعالیت ها و سرگرمی ها در طول اقامت می باشد که موجب شده گزینه ی محبوبی در میان زوج ها نیز باشد. ساحل سون مایل جامائیکا یا ساحل هفت مایلی، از محبوب ترین مناطق گردشگری بوده و یکی از بهترین سواحل دنیا به شمار می ‌آید. سندلز نگریل بیچ ریزورت و اسپا در این ساحل معروف واقع شده است و وجود شن‌ های سفید و آب ‌های تمیز و درخشان آبی رنگ، بر زیبایی و آرامی این هتل افزوده است. در میان اتاق ها می توانید اتاق های استاندارد مهمانان یا اتاق های لوکس مخصوص ماه عسل یا اتاقی با خدمات ورزشی را انتخاب کنید یا در صورت تمایل به وجود نهایت لاکچری و خدمات لوکس می توانید در سوئیت های کنار ساحل با استخر و تراس و وان مخصوص دو نفر، اقامت کنید. در میان هفت رستوران و انواع سبک های آشپزی به راحتی می توانید گزینه ی مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید، هتل دارای 5 کافه است که نوشیدنی های خوبی ارائه می کنند و فعالیت های مختلفی مانند قایق سواری، غواصی و دیگر ورزش های آبی و همچنین ورزش های زمینی، نمایش های زنده، مرکز تناسب اندام و خدمات اینترنت رایگان در خدمت مسافران جوان می باشند.


3 – هتل سندلز مونتگو بی، خلیج مونتگو (Sandals Montego Bay, Montego Bay)
Sandals Montego Bay
هتل سندلز مونتگو بی از مجموعه هتل ها درون هتل های زنجیره ای سندلز است و دارای امکانات و تمامی نیاز های زوج های جوان برای تجربه ی سفری رویایی در جزیره ی جامائیکا می باشد. اتاق های هتل لوکس و مجلل بوده و دارای تلویزیون های بزرگ و تخت می باشد، در نزدیکی ساحل قرار داشته و دارای نشیمن گاه های مناسبی است، حمام های هتل در سبک اسپا طراحی شده اند و ایوان های بزرگ دارای وان بزرگ دو نفره می باشد. گزینه ی اصلی و جذاب هتل وجود لیست طولانی از انواع امکانات است که شامل صرف تمامی وعده های غذایی بوده و دارای ارزش بسیار بالایی می باشد. این اقامتگاه ده رستوران معروف در محوطه خود دارد که بخاطر تنوع انتخاب را برای زوج ها آسان کرده است. مسافران از ورزش های آبی مانند غواصی و اسنورکلینگ، موج سواری، یا نمایش های زنده، بازی تنیس، مراکز تناسب اندام لذت می برند. گفتنی است که در صورت اقامت سه شب یا بیشتر می توانید به صورت رایگان و با هزینه ی هتل مراسم مجلل عروسی را در این جزیره ی دوست داشتنی برگزار کنید.
4 – هتل حیات زیلارا رز حال، خلیج مونتگو (Hyatt Zilara Rose Hall, Montego Bay)
Hyatt Zilara Rose Hall
هتل حیات زیلارا رز حال نیز در شهر زیبای خلیج مونتگو واقع شده است و یک هتل آل اینکلوسیو مخصوص بزرگسالان می باشد. این هتل دارای اتاق ها و سوئیت های بزرگی با تراس هایی رو به باغ ها، استخر یا رو به دریا می باشد. هتل استخر های خصوصی نیز در اختیار زوج ها قرار می دهد. گردشگران جوان در طول اقامت خود می توانند از گزینه های بی نهایت خوردن و نوشیدن در بیش از 16 رستوران مختلف و کافه های هتل لذت ببرند و در صورت تمایل از خدمات 24 ساعته در اتاق خود بهره مند شوند. این هتل محبوب فعالیت ها و برنامه های متنوعی برای مسافران تدارک دیده است و زوج های جوان می توانند در استخر های بزرگ در فضای باز شنا کنند، یا در مرکز تناسب اندام که به صورت 24 ساعته باز است و کلاس های ورزشی روزانه در آن برگزار می شود، یا تفریح های شبانه با اجرا و نمایش های زنده، ورزش های آبی و کلاس های رقص سرگرم شوند. همچنین زوج ها می توانند بدون پرداخت هزینه های اضافی از خدمات سالن های زیبایی و خدمات سلامتی در اسپا نیز بهره مند شوند و سفری به یاد ماندنی را رقم بزنند.


5 – هتل کاپلز تاور آیسل، شهر بندری اوچی ریوس (Couples Tower Isle, Ocho Rios)
Couples Tower Isle
هتل کاپلز تاور آیسل تنها هتل آل اینکلوسیو جامائیکا می باشد که نهایت خدمات را ارائه کرده و خدمات نامحدود اسپا را در اختیار مسافران جوان قرار می دهد. هنگام اقامت در ویلا های هتل کاپلز تاور آیسل، در خلوتگاه دنج و راحت شخصی خود زندگی خواهید کرد که دارای تمامی امکانات لوکس و زیبا می باشد، ملافه های لوکس و گران، تراسی زیر آفتاب درخشان و استخر بزرگ شخصی نیز در سوئیت ها موجود است. این خدمات تنها قطره ای از امکانات هتل به شمار می رود. مسافران جوان می توانند از خدمات نامحدود اسپا در اوسیس اسپا که مرکز مراقبت از زیبایی و ماساژ نیز می باشد، استفاده کنند یا در ویلای شخصی خود این خدمات را درخواست کنند. همچنین گردشگران می توانند در ویلا های شخصی خود انواع غذا های محلی و غذا های دریایی تازه را صرف کنند. علاوه بر ویلا های مجهز به اسپا، زوج ها می توانند در اتاق های مختلفی با چشم اندازی رو به باغ ها یا با منظره ی زیبای اقیانوسی اقامت کنند. در این هتل آل اینکلوسیو خدمات 24 ساعته در خدمت مسافران بوده و مینی بار، زمین بازی گلف، تنیس، غواصی در آب های کم عمق، ورزش های آبی، کروز هایی برای تماشای غروب آفتاب درخشان در کنار امواج اقیانوس و سرگرمی های شبانه، همگی در طول اقامت در این هتل در خدمت گردشگران جوان می باشند.


6 – هتل جول پارادیس كوو بیچ ریزورت و اسپا، خلیج ران اوی (Jewel Paradise Cove Beach Resort and Spa, Runaway Bay)
Jewel Paradise Cove Beach Resort and Spa

هتل جول پارادیس كوو بیچ ریزورت و اسپا، یکی از محبوب ترین اقامتگاه های جامائیکا می باشد که انتخاب بسیاری از زوج های جوان به شمار می رود. در طول اقامت در این هتل لوکس نه تنها از گزینه های نامحدود غذا ها و نوشیدنی ها، درس های ورزشی و بسیاری از سرگرمی های شبانه بهره مند می شوید، بلکه دسترسی به ویژگی ها و امکانات بی نظیری نیز خواهید داشت و در سرتاسر این منطقه، خدمات فوق ادامه دارند. برای نمونه می توانید در کنار استخر شنا فیلم تماشا کنید، در تور های خرید از شهر بندری اوچی ریوس شرکت کنید، یا از جاذبه های طبیعی این شهر مانند آبشار کونوکو دیدن کنید. گفتنی است که اتاق های هتل بزرگ و جادار بوده و دارای بالکن ها و ایوان های خصوصی نیز می باشند. یخچال مینی بار هتل به صورت روزانه از خوراکی ها و نوشیدنی های لذیذ پر می شود. زوج های جوان با اقامت در این هتل لوکس و شرکت در تور های گردشگری هتل می توانند لحظات فراموش نشدنی را با صرف هزینه ی کم تجربه نمایند.

11 هتل زیبای دنیا
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر