لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل چمران شیراز – مرتفع ترین هتل شهر شیراز
معرفی هتل چمران شیراز - مرتفع ترین هتل شهر شیراز

معرفی هتل چمران شیراز – مرتفع ترین هتل شهر شیراز

هنگامیکه برای سفرهای داخلی چه تنهایی و چه با دوستان و خانواده برنامه‌ریزی می‌کنید، با گزینه‌های زیادی مواجه می‌شوید. شهرهای بسیاری در ایران مشهور می‌باشند که بدون شک مقصدی فوق‌العاده برای سفر هستند؛ شیراز، شهر محبوب همگان در کشور عزیزمان است که با زیبایی‌های بی‌نظیر و چشم‌نوازش نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا طرفداران ویژه خودش را دارد. در شهر همیشه زیبای شیراز دیدنی‌هایی قابل‌توجه و جالبی وجود دارند. از جاذبه‌های تماشایی و تاریخی بگیرید تا جاذبه‌های طبیعی ارزشمند و باغ‌های ایرانی. هتل های شیراز نیز امکانات فوق‌العاده‌ای برای تجربه یک سفر به یاد ماندنی دارند.
هریک از این جاذبه‌ها با زیبایی‌های منحصر به فرد خود در بین توریست‌ها چه داخلی و چه خارجی دارای محبوبیت خاصی هستند. در کل، شیراز از آن دست شهرهایی است که حال و هوای بسیار خوشی در خود جای داده است. این حس و حال، در سفری پر از آرامش و دلچسب به شما انتقال خواهد یافت. چنانچه قصد دارید عازم شیراز؛ شهر شعرا و عرفا شوید، پیشنهاد می‌دهیم بیشتر با هتل های درجه یک شیراز همچون هتل چمران جهت اقامت اطلاعات کسب کنید. به همین خاطر ما در ادامه اطلاعات جامع و کاملی از هتل چمران شیراز برای شما عزیزان گردآوری کرده‌ایم.

هتل چمران شیراز چند طبقه است؟

با خانواده سفر کرده‌اید و نگران مکان اقامت هستید؟ نگران نباشید! هتل چمران برای اقامت خانوادگی بسیار مناسب است. هتل چمران با ارائه خدمات بی‌نظیر بدون شک اقامتی به یادماندنی و شیرین برای همه اعضای خانواده می‌سازد.
خوب است پیش از سفر به شیراز زیبا بدانید، از جمله محبوب‌ترین مناطق گردشگری در این شهر بلوار چمران می‌باشد. در بلوار چمران هتل 5 ستاره چمران واقع شده است. هتل چمران در 30 طبقه بنا شده و از جمله مرتفع‌ترین اقامتگاه‌های شیراز شناخته می‌شود. هتل چمران شیراز دارای 250 اتاق بوده و در یکی از بهترین مناطق شهر یعنی منطقه قصر الدشت قرار گرفته است. هتل چمران دارای مناظری فوق‌العاده زیبا از باغ‌های سرسبز اطراف و همینطور نمای کلی شهر همیشه زیبا شیراز است.

مالک هتل چمران شیراز

ویو اتاق های هتل چمران شیراز مالک هتل چمران محمدحسین شفاعتیان، از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بزرگ استان فارس می‌باشد. آقای شفاعتیان با سرمایه‌گذاری در حوزه توریسم و گردشگری نقش بسیار پررنگ و پراهمیتی در ایجاد زیرساخت‌های مربوطه در این زمینه داشته است.
سازه بزرگ و مرتفع هتل چمران با معماری لوکسش در ۳۰ طبقه، مجموعه‌ای منحصر به فرد و تک است. این ساختمان شامل ۲۵۰ اتاق و سوئیت با مناظری دل‌انگیز و امکانات رفاهی کامل، انواع متنوع رستوران‌های ایرانی، سنتی و ایتالیایی در طبقات ۲۴ و ۲۵ هتل، کافی شاپ با فضایی حیرت‌آور و موسیقی زنده در طبقه ۲۳ هتل چمران شیراز است.
مالک هتل چمران به منظور اطمینان از فراهم آوردن تمامی امکانات مربوط به رفاه و اقامت گردشگران، بخش‌های متنوع ارائه خدمات بانکی، خدمات سفر و گشت، سالن‌های زیبایی و ورزشی با مدرن‌ترین تجهیزات، استخر، سونا و جکوزی و ماساژ حرفه‌ای، مرکز اینترنت پرسرعت جهت انجام امور بازرگانی و تجاری، انواع سالن‌های پذیرایی چند منظوره ویژه جشن‌ها، همایش‌ها، کنفرانس‌ها و سمینارها و نیز آتلیه عکاسی در قسمت‌های مختلف این مجموعه بی‌نظیر اضافه کرده است.

لابی هتل چمران شیراز

لابی هتل چمران شیرازلابی شیک هتل چمران شیراز برای قرارهای ملاقات و نیز جلسه‌های رسمی مناسب می‌باشد. در کافی شاپ لابی هتل چمران شیراز، انواع متنوع نوشیدنی‌های خوش‌طعم سرد و گرم سرو می‌شود. شما می‌توانید در حالی که به موسیقی‌های آرامش‌بخش گوش می دهید و از جلوه‌های زیبایی شیراز لذت می‌برید نوشیدنی را نوش جان کنید.

فست فود هتل چمران شیراز

فست فود فوق‌العاده هتل چمران از کیفیت عالی و محیط گرم و دلنشین برخوردار است. فضای محیط و کیفیت بالای خدمات باعث جلب رضایت مهمانان هتل چمران شده است. این هتل به خاطر بکار گرفتن آشپزهای حرفه‌ای باعث شده تا در نظر مسافران و میهمانانش حائز اهمیت باشد.
فست فود هتل چمران در طبقه ی اول هتل چمران شیراز واقع شده. فست‌فود این امکان را برای علاقمندانش فراهم کرده است تا بتوانند به صرف هرآنچه که تمایل دارند بپردازند. از جمله مزیت‌‌های این محیط دنج، دل‌چسب و آرام، کادر حرفه‌ای و خونگرم آن است. همین موضوع باعث شده تا مراجعه‌کنندگان بهترین خاطرات را با اقامت در هتل چمران شیراز برای خود و همراهانشان رقم بزنند.

کافی شاپ هتل چمران شیراز

کافی شاپ هتل چمران شیراز در طبقه 24از دیگر امکانات جالب و تحسین برانگیز هتل چمران شیراز، کافی شاپ این هتل است. این کافی شاپ بی‌نظیر در لابی دنج و زیبای هتل قرار گرفته است. در لابی آن، انواع بستنی‌ها و شیرینی‌های خوشمزه ایتالیایی سرو می‌گردد. چنانچه قرارهای دوستانه یا کاری دارین بدون شک این کافی شاپ مکان مناسبی برای شما است.
از جمله ویژگی‌های قابل توجه هتل چمران وجود کافی شاپ دیگر آن است که در طبقه ی 23 هتل قرار گرفته است. نمای این کافی شاپ آنچنان زیباست که نظر همه را به خود جلب می‌نماید.

صبحانه هتل چمران

صبحانه هتل چمران شیرازهتل چمران شیراز صبحانه‌اش را در رستوران پانوراما طبقه 24 هتل سرو می‌کند. میهمانان می‌توانند در حین صرف صبحانه، از تماشای منظره زیبای شهر شیراز در هنگام صرف غذا نهایت لذت را ببرند. رستوران هتل چمران با ارائه دادن منویی از انواع غذاها و خوراکی‌های متنوع و خوشمزه میزبان مسافران هتل و عموم مردم است.
کادر آموزش‌دیده هتل چمران شیراز با رویی گشاده، پذیرای میهمانان و پاسخگوی آن‌ها هستند. صرف صبحانه‌ای لذیذ و شاهانه از بوفه آزاد رستوران پانوراما که دارای 53 نوع متنوع غذاهای سرد و گرم، برای پذیرایی از مهمانی‌ها، ملاقات کاری، دوستانه و یا دو نفره می‌باشد.
برای صبحانه در هتل چمران مواد اولیه بسیار باکیفیت و مرغوب استفاده می‌شود. این رستوران به یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای صبحانه در شیراز شناخته می‌شود. در صورتیکه این رستوران را انتخاب نمایید، می‌توانید با در اختیار داشتن پارکینگ هتل چمران خیالتان از بابت جای پارک راحت باشد.

منوی صبحانه هتل چمران

چنانچه بخواهیم چند رستوران را به عنوان رستوران‌هایی که بهترین صبحانه در شهر شیراز سرو می‌کنند، معرفی کنیم، قطعا رستوران پانوراما هتل چمران شیراز جزوه آن‌هاست. رستوران پانوراما هتل چمران با داشتن بوفه مجلل صبحانه میزبان همگان است.
این رستوران با واقع شدن در طبقه 24 هتل چمران، منظره‌ای دیدنی از شهر شیراز را مقابل چشمان شما می‌گستراند. این ویژگی بی‌نظیر در کنار خدمات‌رسانی کادر مجرب و غذاهای باکیفیت و خوش‌طعم، باعث جذب بسیاری از گردشگران شده است. این رستوران در هتل چمران شیراز، دارای گنجایش 180 نفر است. رستوران پانوراما با داشتن میز کودک، خیالتان را از بابت راحتی فرزندانتان آسوده می‌نماید.
پیشتر گفتیم که رستوران پانوراما در طبقه 24 با داشتن بوفه‌ای جذاب شامل انواع غذاهای گرم و سرد، انواع متنوع نوشیدنی، انواع لذیذ نان و شیرینی و میوه‌های متنوع فصل آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است. بدون شک تماشای منظره دیدنی شهر همراه با لذت صرف صبحانه در هتل چمران شیراز دو چندان خواهد شد. در ادامه منو صبحانه هتل چمران شیراز را با جزئیات کامل برای شما آوردیم.

بوفه گرم صبحانه هتل چمران

آش شیرازی، خوراک لوبیا، عدسی، حلیم
سوسیس بندانگشتی، سوسیس بلغاری، سوسیس آلمانی، سوسیس بندری
انواع املت و املت میکس
اسنک مخلوط، اسنک سبزیجات
انواع مختلف نوشیدنی‌های گرم شامل شیر گرم، شیرکاکائو، چای، نسکافه، قهوه
سس کارامل، فرنی، پن کیک ساده، سس شکلات
تخم‌مرغ آب پز و نیمرو
پوره سیب‌زمینی، سیب‌زمینی سرخ‌شده
سبزیجات بخارپز نظیر هویج، اسفناج، گل کلم، قارچ

بوفه سرد صبحانه هتل چمران

انواع نوشیدنی‌های سرد شامل آب پرتقال، آب آلبالو، شیر سرد، آب آشامیدنی
انواع میوه فصل، انواع کمپوت نظیر هلو، آلبالو، سیب، گلابی
کورن فلکس (ساده و شکلاتی)، شیرینی، کیک، بیسکوییت
انواع ژامبون، ژامبون دودی، ژامبون گوشت، ژامبون مرغ
انواع خشکبار شامل گردو، مویز، انجیر، کشمش سبز
شکلات صبحانه، کرم کنجد، انواع مربا شامل به، توت‌فرنگی، گل محمدی، هویج، آلبالو، پنیر، ماست ساده و میوه‌ای، خامه عسلی، عسل، شیره خرما، کره، ارده، حلواشکری
زیتون، گوجه گیلاسی، سبزی‌خوردن، خیار، گوجه‌فرنگی، خیار شور، لیموترش
حلوا زرد شیراز
چنانچه شبی در این هتل شکیل اقامت داشته باشید، می‌توانید به صورت رایگان از بوفه صبحانه هتل چمران استفاده کنید. همه روزه از ساعت 7 الی 10 صبح می‌توانید برای صرف صبحانه در هتل چمران شیراز به طبقه 24 مراجعه کنید.

رستوران های هتل چمران شیراز

رستوران داوینچی هتل چمران شیراز

رستوران داوینچی هتل چمران شیرازرستوران داوینچی هتل چمران با داشتن یک معماری شکیل و لوکس، توانسته توجه اکثر میهمانان هتل را به خود جلب کند. این رستوران در طبقه 25 هتل واقع شده است. رستوران داوینچی انواع متنوع غذاهای ایتالیایی، پاستا، پیتزاهای تنوری با کیفیت بالا را سرو می‌کند.
چنانچه شما دوستدار تجربه غذایی خوشمزه و متفاوت هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به رستوران داوینچی هتل چمران بزنید. از جمله مواردی که سبب شده تا محبوبیت رستوران داوینچی هتل چمران هرچه بیشتر بالا برود، اجرای دلنشین موزیک زنده پیانو است. این اجرای زنده باعث گشته تا میهمانان رستوران هتل چمران هنگام صرف غذا حس آرامش داشته باشند.

رستوران سنتی هتل چمران شیراز

رستوران سنتی هتل چمران شیرازرستوران سنتی باربد دارای طراحی سنتی و دلنشین می‌باشد و در طبقه ی 1- واقع شده است. این رستوران سنتی به سرو انواع متنوع غذاهای ایرانی و اصیل شیرازی می‌پردازد. بطور کلی تمام غذاهای این رستوران به خاطر کیفیت خوب و بالایی که دارد رضایت مهمانان را جلب نموده است.
رستوران سنتی باربد هتل چمران شیراز در کنار سرو غذاهای خوش‌طعم به سرو انواع گوناگون نوشیدنی‌های سنتی و لذیذ می‌پردازد. اجرای موزیک زنده باعث شده تا میهمانان هتل در زمان صرف کردن غذا در این رستوران سنتی زیبا حس خوبی داشته باشند.

رستوران پانوراما هتل چمران شیراز

سلف سرویس رستوران پانوراما هتل چمران شیرازدر طبقه ی 24 هتل چمران رستوران پانوراما قرار دارد. این رستوران با واقع شدن در طبقه بالا دارای یک چشم‌انداز زیبا و غیرقابل وصف از شهر شیراز می‌باشد. رستوران پانوراما هتل چمران انواع گوناگون غذاهای فوق‌العاده ایرانی و بین المللی را سرو می‌کند.
کیفیت بالای غذاها و داشتن فضایی با دیزاین لوکس موجب شده تا میهمانان اوقات دل‌چسبی را در رستوران پانوراما هتل چمران بگذرانند. خبر خوش برای مهمانان رستوران پخش موزیک زنده است. رستوران پانورما به خاطر پخش موزیک زنده در زمان صرف غذا برای میهمانان، رضایت آن‌ها را جلب می‌کند.
خوب است بدانید همه رستوران‌های هتل چمران در نزد میهمانان از اهمیت بالایی برخوردارند. رستوران‌های هتل چمران شیراز به خاطر بکار بردن میز و صندلی های بسیار شکیل، طراحی لوکس، کیفیت بالا غذاها مورد تحسین واقع شده‌اند. تمام این خدمات و امکانات باعث گشته‌اند تا میهمانان هنگام صرف غذا حس خوبی داشته باشند .

معرفی امکانات رفاهی هتل چمران شیراز

اتاق توئین هتل چمران شیرازهتل چمران با ارائه خدمات باکیفیت، هم‌سطح با هتل‌های بین المللی و برخورداری از کادر خدماتی مجرب، دارای محبوبیت قابل‌توجهی نزد مسافران است. کافی شاپ، آسانسور، خشک‌شویی، بانک، فروشگاه، نمازخانه، مرکز خرید، سالن‌های پذیرایی، آتلیه عکاسی، پارکینگ، کافی نت، لابی، رستوران، سالن‌های ورزشی و ماساژ از جمله خدماتی می‌باشد که در هتل چمران 5 ستاره قرار دارد.
شما هم از طرفداران حمام مغربی و ماساژهای سنتی هستید؟ پس با رزرو و اقامت در هتل چمران تجربه این فرصت استثنایی را از دست ندهید. ایران هتل آنلاین بزرگ‌ترین و معتبرترین مرجع رزرو هتل در ایران امکان رزرو هتل چمران را برای شما فراهم کرده است.
در تمامی طبقات هتل چمران اینترنت پر سرعت وای فای ارائه می‌شود. از جمله امکانات پرطرفدار و هیجان انگیز هتل چمران شیراز که لازم است به آن اشاره کنیم؛ گیم نت و دستگاه‌های XBOX360 است که به سنسور تشخیص حرکات بدن مجهز می‌باشد. بدون شک این امکانات، لذت تجربه‌ای خاص را برای میهمانان به ارمغان می‌آورد. همینطور، هتل چمران شیراز هم مثل سایر هتل‌های 5 ستاره از امکانات ویژه معلولین برخوردار می‌باشد.
با رزرو هتل چمران این امکان فراهم است تا از خدمات استثنایی هتل چمران نظیر تاکسی سرویس، خدمات خانه‌داری شبانه‌روزی و… استفاده نمایید. شما این امکان را دارید تا توسط دکمه‌های تعبیه گشته در کنار تختتان به نیروهای خدماتی پیام دهید. توجه داشته باشید، دکمه سبز نشان‌دهنده این است که نیازمند نظافت فوری هستید و دکمه قرمز معنی مزاحم نشوید را می‌دهد!

سالن‌ های ورزشی هتل چمران

اگر به ورزش و سلامتی‌تان اهمیت می‌دهید، هتل چمران مناسب برای علاقه‌مندان به ورزش و سلامتی است؛ چراکه سالن های مجهز بدن‌سازی، استخر، سونا و جکوزی در این هتل لوکس و بزرگ تعبیه شده است. اینگونه به هیچ ‌وجه از برنامه‌های ورزشی خود عقب نخواهید ماند و می‌توانید خستگی پایان روز را از بدن‌تان بیرون کنید.

استخر هتل چمران

اگه عاشق آب و ورزش‌های آبی هستید این هتل مناسب شماست. با رزرو هتل چمران این امکان را دارید تا از خدمات استثنایی استخر هتل چمران شیراز استفاده کنید. این امکانات شامل: جکوزی، حوضچه آب سرد، استخر کودکان، حمام سنتی، سونا خشک و بخار، بوفه، ماساژ و استخر آب درمانی می‌شود.

سالن های پذیرایی هتل چمران شیراز

سالن چند منظوره هتل چمران شیرازدر طبقات 21 و 22 هتل چمران سالن‌های بسیار مجهز و چند منظوره شامل تالار و سالن پذیرایی، سالن همایش و سالن سمینار وجود دارد. این سالن‌ها با ارائه بهترین خدمات، پذیرای مجالس شما می‌باشند.

امکانات رایگان هتل چمران

استفاده از اینترنت وای فای در همه طبقات، مینی بار و پارکینگ هتل چمران برای مهمانان هتل چمران شیراز به صورت رایگان می‌باشد .

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل چمران

سوئیت دو تخته توئین هتل چمران شیرازانواع اتاق‌های موجود در هتل چمران شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، سوئیت یک‌خوابه دو نفره است و با اقامت در این هتل وعده صبحانه به شکل سلف ‌سرویس و رایگان سرو می‌شود. با این حال برای سایر وعده‌های دیگر باید هزینه موردنظر را پرداخت نمایید.
در داخل اتاق‌ها و سوئیت‌ها امکان استفاده از خدماتی نظیر یخچال، رخت‌آویز، تلویزیون و تلفن، آب رایگان، مینی بار با هزینه و حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مبلمان، چای‌ساز، روم سرویس، میز تحریر، کمد لباس، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه مطبوع هوا، حوله، سشوار و دمپایی وجود دارد.

چه افرادی باید هتل چمران را رزرو کنند؟

امرزه اکثر خانواده‌ها که از زندگی شلوغ خسته شده‌اند، بیشتر به دنبال مکانی آرام و در عین حال با امکانات مجهز هستند. رزرو سوئیت‌های دونفره هتل چمران که می‌توان تخت‌های اضافی را هم به آن‌ها اضافه کرد، بدون شک انتخاب مناسبی برای خانواده‌ها است. چنانچه دارای فرزند خردسال هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از اتاق های دو نفره هتل چمران استفاده نمایید. شما می‌توانید از رسپشن هتل درخواست یک تخت اضافی را داشته باشید.
چنانچه برای سالگرد ازدواجتان به دنبال اقامتگاه لوکس و مناسبی هستید؛ پیشنهاد ما به شما سوئیت‌های دو نفره هتل چمران شیراز است. سوئیت‌های هتل چمران دارای چشم‌اندازی جذاب و منحصر به فرد است که می‌تواند تجربه‌ای لذت بخش و فراموش‌نشدنی را برای شما فراهم کند.
با وجود داشتن امکانات ویژه برای معلولین عزیز در مرتفع ترین هتل شیراز دیگر نگرانی بابت افراد سالمند و معلول وجود نخواهد داشت. چنانچه به صورت مجردی به شیراز برای سفر آمده‌اید، بهترین اتاق پیشنهادی برای شما، اتاق‌های تک نفره و دو نفره هتل چمران می‌باشد. بد نیست بدانید، در صورتیکه میهمانان تخت‌های اضافی را درخواست دهند، این هتل تا سقف 3 تخت را می‌تواند برای‌شان مهیا کند.
چنانچه تمایل دارید مراسم عروسی‌تان را در شهر زیبای شیراز برگزار نمایید به شما پیشنهاد می‌کنیم، هتل چمران را در میان گزینه‌های خود قرار دهید. این هتل با داشتن تالار و سالن‌های پذیرایی شیک و در عین حال مجهز، پذیرای جشن‌های شما به بهترین شکل ممکن است.

مراکز مهم شهر تا هتل چمران شیراز چقدر فاصله دارد؟

هتل چمران شیراز در منطقه خوش آب و هوای قصرالدشت قرار گرفته است. در این ساختمان مرتفع همه امکانات رفاهی و مراکز خرید مورد نیاز شما وجود دارند. با این حال بد نیست که پیش از رزرو هتل چمران از فاصله این هتل تا مراکز دیدنی مهم شیراز آگاهی داشته باشید. در ادامه فاصله بعضی از مکان‌های گردشگری شهر تا هتل چمران را برای شما ذکر می‌کنیم:
فاصله هتل چمران شیراز تا ارگ کریم خانی: تقریبا 13 دقیقه با ماشین
فاصله هتل چمران شیراز تا آرامگاه سعدی: حدود 13 دقیقه با ماشین
فاصله هتل چمران شیراز تا شاه چراغ: تقریبا 13 دقیقه با ماشین
فاصله هتل چمران شیراز تا باغ ارم: حدود 6 دقیقه با ماشین
فاصله هتل چمران شیراز تا مجتمع تجاری ستاره فارس: حدود 11 دقیقه با ماشین
فاصله هتل چمران شیراز تا دروازه قرآن: حدود 12 دقیقه با ماشین
فاصله هتل چمران شیراز تا نقش رجب: تقریبا 54 دقیقه با ماشین
فاصله هتل چمران شیراز تا تخت جمشید: حدود 47 دقیقه با ماشین

هتل چمران شیراز از دیدگاه مسافران

سردر هتل چمران شیرازیکی از کارهایی که خوب است قبل از رزرو هتل چمران بررسی کرد را در ادامه میگوییم. بهتر است قبل از سفر از نظرات مسافران قبلی که در هتل چمران اقامت داشته‌اند اطلاع یابید. نکاتی که از نگاه مسافران پیشین گفته می شود منبع موثق و مطمئنی برای انتخاب و رزرو هتل است. در ادامه براساس نظر کاربران به نقد و بررسی بیشتر هتل چمران می‌پردازیم.
از لحاظ تنوع غذایی و کیفیت بالای غذای رستوران‌های هتل چمران، مسافران بسیار راضی بوده‌اند. همینطور، از جهت موقعیت مکانی و دسترسی این هتل مسافران احساس خرسندی داشته‌اند. برخورد پرسنل برای مسافران بسیار محترمانه بوده است.
یکی از مثبت‌ترین ویژگی‌های رزرو هتل چمران از دید مسافران هتل چمران، داشتن پنجره بزرگ و چشم انداز زیبای شهر شیراز از اتاق‌ها بوده است. مسافرانی که در هتل چمران اقامت داشته‌اند، یکی از بهترین خاطرات از سفر به شیراز را تماشای منظره شهر در شب از اتاق خود می‌دانند.
از دید مهمانان قبلی، اتاق‌ها و امکانات هتل در حد ایده‌‌آل بوده است. با این حال پیشنهاد داده‌اند که هزینه استفاده از استخر و مجموعه ورزشی به شکل جدا محاسبه نشود. به خاطر داشتن سیستم‌های گرمایش و سرمایش هتل چمران، مسافران از سفر کردن در فصول مختلف به شیراز و اقامت در هتل چمران رضایت داشته‌اند.
مطابق با گفته‌های کاربران چنانچه می‌خواهید آرامش و راحتی را در محل اقامت خود داشته باشید؛ در انتخاب هتل چمران به هیچ عنوان شک نکنید. همینطور، کیفیت و تنوع صبحانه این هتل با وجود داشتن غذاهای محلی، نظیر حلوای شیراز و آش محلی بسیار محبوب مسافران بوده است.

فاصله هتل چمران تا فرودگاه، ترمینال و راه آهن

فاصله‌ای که ترمینال‌ شیراز تا هتل چمران دارد بطور تقریبی در حدود 10.5 کیلومتر می‌باشد. چنانچه قصد دارید با قطار به شهر زیبای شیراز سفر کنید، خوب است بدانید فاصله ایستگاه راه آهن شیراز تا هتل چمران 17.2 کیلومتر می‌باشد. شما می‌توانید در مدت زمان حدود 20 دقیقه خودتان را به هتل چمران شیراز برسانید.

تورهای شیراز گردی هتل چمران

کافی شاپ هتل چمران شیرازاز جمله دغدغه‌های اصلی مسافران چیدن برنامه‌ای برای گشت‌وگذار میان اکثر جاذبه‌های تماشایی مهم شهر در طی زمان اقامتشان است. بدون شک عدم شناخت کافی توریست‌های شهر از جاذبه‌ و فاصله زمانی آن‌ها باعث هدر رفت وقتشان می‌گردد. اما برای این مسئله چه می‌توان کرد؟ نگران نباشید! با رزرو هتل چمران امکان استفاده از تورهای گردشگری هتل چمران شیراز فراهم است.
هتل چمران شیراز برنامه تورهای گردشگری ویژه‌ای را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. در صورت تمایل می‌توانید با مراجعه به لابی هتل چمران، اطلاعات مربوط به این تورها را دریافت نمایید. در واقع هتل چمران شیراز دارای تورهای نیم روز و یک روزه است. امکان تماشای اکثر دیدنی‌های شهر، به همراه راهنما و امکانات پذیرایی ویژه برای میهمانان فراهم است.
تور شیراز گردی هتل چمران، مهمانان هتل را به تماشای جاذبه‌های دیدنی نظیر: آرامگاه حافظ، نقش رستم، خانه زینت الملک، تخت جمشید، آرامگاه سعدی، دروازه قرآن، ارگ کریم خانی و …. دعوت می‌کند.

راهنمای رزرو اتاق در هتل چمران شیراز

اتاق ‌های هتل چمران به دو شکل حضوری و غیرحضوری قابل رزرو هستند. با این حال به خاطر آب و هوای خوب و توریستی بودن شیراز، مسافران زیادی در همه فصول سال به این شهر سفر می‌کنند. از این رو توصیه می‌کنیم پیش از آغاز سفر، هتل چمران را به شکل آنلاین رزرو نمایید. اینگونه نگرانی از جهت محل اقامت نخواهید داشت.
آدرس هتل چمران: هتل چمران در بلوار چمران شیراز، نرسیده به بیمارستان اردیبهشت و خیابان کوهسار مهدی قرار دارد.
جمع‌بندی
شیراز در نیمه جنوبی ایران واقع شده است. این شهر از زیباترین و قدیمی‌ترین شهرهای ایران به حساب می‌آید که دارای جذابیت‌ های تاریخی و طبیعی زیادی است. شیراز از جمله مقاصد مشهور در بین توریست‌های داخلی و خارجی می‌باشد.
بهترین زمان سفر به شیراز می‌تواند اردیبهشت باشد. چراکه هم از نظر هزینه اقامتی در حد معمول قرار دارد و هم شکوفه‌های بهارنارنج، گل‌های رز و نرگس و بابونه، زیبایی منحصربه‌فردی به این شهر داده‌اند. با اقامت در هتل چمران و یا سایر هتل های این شهر نظیر هتل بزرگ شیراز می‌توانید سفر خود را به یادماندنی کنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
معرفی مهمانپذیر حیدری شیراز برای اقامتی مقرون به صرفه
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر