لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> اخبار >> ماه عسل سلطنتی در کانادا
ماه عسل سلطنتی در کانادا

ماه عسل سلطنتی در کانادا

به گزارش وب سایت خبری تی ام زد دوک و دوشس ساسکس با سفر به کوه های خوش آب و هوای راکی در آلبرتای کانادا و رزرو هتل در آنجا جهت گذراندن ماه عسلشان ، صاحب نظران را شگفت زده کردند .
اعتقاد بر این است که این زوج در هتلی بمانند که بخشی از مجموعه Fairmont Jasper Park Lodge واقع در پارک ملی جسپر در آلبرتاست و به عنوان میراث جهانی در یونسکو ثبت شده است .
این لژ یک استراحتگاه 700 هکتاری کوهستانی لوکس در ساحل Lac Beauvert است که در اطراف زمین گلف درجه یک کانادا قرار گرفته است .
ماه-عسل-سلطنتی

با این وجود تصمیم آن ها به احتمال زیاد متاثر از میراث سلطنتی شان بود . این استراحتگاه سلطنتی در سال 2055 میزبان ملکه و شاهزاده فیلیپ و در سال 1939 میزبان پادشاه جورج پنجم و ملکه الیزابت بود .
این مکان احاطه شده با طبیعت و حیات وحش ، مکانی عالی برای زوج سلطنتی است تا با دنبال کردن سیرک رسانه ای که عروسی آن ها را در بر گرفته بودند ، به استراحت بپردازند . به دور از چشم عکاسان سیار ، هری و مگان می توانند در سوئیت بسیار با شکوه واقع در استخر لوکس لذت ببرند و یا در استخر آب گرم در فضای باز شنا کنند .

فعالیت هایی مانند پیاده روی، قایق رانی تک نفره ، اسب سواری ، قایق رانی در آب خروشان و راه رفتن روی توده یخ های شناور و گردش با هلیکوپتر برای این زوج سلطنتی مهیا شده است .
ماه-عسل-سلطنتی

بعد از گردش روزانه و خستگی حاصل از آن ، این زوج می توانند دراقامتگاه 6000 مترمربعی خود که دارای یک ایوان و حیاط خلوت محصور ، شش اتاق خواب و یک تراس بزرگ با باربیکیو است ، استراحت کنند .
پنج تجربه غذایی مختلف از جمله سوشی و غذاهایی به سبک آشپزی شمال ایتالیا وجود دارند .
چشم اندازهای مهیج ، کوه های پوشیده با برف و فضاهای مختلف دیگر باعث شده است تا زوج سلطنتی نهایتا این مکان را برای استراحت انتخاب کنند .

مجلل ترین هتل های دنیا برای ماه عسل
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر