لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> حقایق جالب درباره ی شهر تفلیس گرجستان
حقایق جالب درباره ی شهر تفلیس گرجستان

حقایق جالب درباره ی شهر تفلیس گرجستان

چند سال پیش مسافران تازه شیفته ی جاذبه های گرجستان یعنی کشوری کوچک در قفقاز شدند.
آیا در کنار تمام منظره های زیبا به اثر جالب تاثیرات فرهنگی هم اشاره ای داشتیم؟ به عنوان فردی که برای اولین بار به اینجا سفر می کند، توقف در این شهر یعنی تفلیس پایتخت گرجستان یک امر ضروری است.

رزرو هتل خود را انجام دهید، سپس سری به شهر بزنید تا غذای سنتی گرجستان یعنی خاچاپوری پنیری بخورید، جاهای دیدنی مانند قلعه ناریکالا را ببینید و تا طلوع خورشید در شهر به خوش گذرانی مشغول شوید. در چمدان خود جا برای سوغات نگه دارید چون بسیاری از مغازه های یونیک در تفلیس بهترین مکان برای خرید کالاهای کارخانه های بومی است که در حال تغییر سبک چشم انداز کشور هستند. این چند مورد را باید جستجو کنید:
khachapuri
مغازه ی کالاهای منحصر به فرد Chaos
در اینجا می توانید پوشاک و لوازم تزئینی طراحان گرجستانی همراه با نمونه های فاخری از برند های بین المللی به مانند جواهراتی از توکیو با برند Ambush و برند لباس زنانه بریتانیایی مانند Shripms را پیدا کنید. فضای این مغازه با تابلو فرش، رختخواب چروکیده، میز پینگ پونگ و سکوی اسکیت محصور شده است.

تفلیس

فابریکا

این کارخانه لباس سابق در دوران شوروی در سال 2016 به عنوان یک هتل و بازار شهری با رستوران ها ، بارها ، بوتیک ها و کارهای هنری هنرمندان شروع به کار کرد. دیدن مغازه هنری Flying Painter را از دست ندهید چون سه هنرمند گرجستانی پوشاک جوراجور و سرامیک های نقاشی شده با دست یا صفی از کالاهای برجسته خانگی می فروشند.
تفلیس

متریال

برای بررسی اجمالی اینکه مد گرجستانی از کجا نشات گرفته ، دنبال جایی جز این شرکت مد نباشید . در طول سال این شرکت کلکسیون های فصلی کوچکی از چندین طراح جدید را رو نمایی می کند. نتیجه مجموعه ای متنوع از لباس های خاص است، از پارچه های لباسی نرم گرفته تا تاب و دامن هایی که ست نیستند .
تفلیس

چاردین وان

در این فروشگاه همه جانبه می توان انتظار لباس های فوق العاده زنانه را داشت مانند لباس های عروسی بسیار زیبا، دامن های پوفی و بلوزهای صورتی کمرنگ از برندهای گرجستانی مانند Diana Kvariani Atelier Kikala, و Atelier Kikala و برندهای دیگر .

غذاهای سنتی کشورهای مختلف
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر