لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> مناطق خاص و رومانتیک >> 8 ایده جالب برای برگزاری یک عروسی فراموش نشدنی
8 ایده جالب برای برگزاری یک عروسی فراموش نشدنی

8 ایده جالب برای برگزاری یک عروسی فراموش نشدنی

آیا شما نیز به جای مکان های معمول و رسمی برگزاری مراسم ازدواج، به دنبال مکانی خاص و فراموش نشدنی برای انجام مهم ترین و فراموش نشدنی ترین مراسم زندگی خود هستید؟ برای زوجینی که به سفر کردن علاقه دارند، برگزاری مراسم عروسی در یک مکان بسیار دوردست، جذابیت خاصی دارد. بدین ترتیب، در شرایطی که سفر به دوردست ترین نقاط جهان نیز میسر شده است، مقصدهای بسیار زیادی برای برگزاری یک مراسم عروسی فراموش نشدنی پیش رو دارید. اگر شما نیز به دنبال اجرای مراسم عروسی خود در یک قصر، روی یک کوه یخی یا حتی زیر آب هستید، در ادامه این مطلب قصد داریم مقصدهای منحصر به فردی را به شما توصیه کنیم که برای هر زوجی جذاب خواهند بود.

عروسی در خرابه های قوم مایا در بلیز

بلیز مکان های بسیار زیبا و فراموش نشدنی برای انجام مراسم عروسی دارد؛ از سواحلی با شن های سفید تا جنگل های بارانی دست نخورده. اما بهترین گزینه شاید عروسی کردن در برابر خرابه های باستانی مایا باشد. این معابد و دیگر سازه های سنگی موجود در آن، بدون شک پس زمینه ای زیبا و جذاب برای عکس های عروسی شما بوده که در فضایی بسیار سبز و پر از درخت های جنگلی واقع شده است. همچنین این منطقه برای ماه عسل نیز بسیار مناسب بوده و زوجین می توانند ماه عسل خود را با غارنوردی، کوهنوردی، سوار شدن بر زیپ لاین و گشت و گذار در جنگل های انبوه، زیباتر و فراموش نشدنی تر از قبل سازند.
عروسی در قصرهای سینترا، پرتغال

عروسی در قصرهای سینترا، پرتغال

تپه های سرسبز سینترا در کشور پرتغال روزگاری یک مکان بسیار پرطرفدار برای سیاستمداران و ثروتمندان این کشور بود و امروزه نیز قصرهای زیبای این منطقه، مکان های بی نقص برای برگزاری یک مراسم عروسی شبیه داستان های پریان به شمار می آید. برای مثال، قصر «پنا» که روی یک تپه بلند واقع شده و در فهرست میراث تاریخی یونسکو نیز قرار گرفته در مرکز یک پارک بزرگ قرار دارد و یکی از بهترین گزینه های شماست. علاوه بر این، قصرهای متعدد دیگری در این منطقه وجود دارند که قدمت آن ها به قرن 14اُم باز می گردد. منطقه سینترا در نزدیکی شهر لیسبون قرار دارد که خود یکی از زیباترین شهرهای اروپاست.
عروسی زیر آب در کوزومل، مکزیک

عروسی زیر آب در کوزومل، مکزیک

اگر می خواهید یک عروسی فراموش نشدنی در زیر مرجان های رنگارنگ و ماهی های مناطق استوایی داشته باشید بهتر است به سراغ منطقه گردشگری و تفریحی کوزومل، در مکزیک بروید که مکانی محبوب علاقمندان به غواصی و شیرجه است. همچنین در این منطقه مراسم عروسی زیر دریا نیز برگزار می شود که می توانید به طور خصوصی و حداکثر با حضور 10 مهمان داشته باشید. علاوه بر یک عروسی فراموش نشدنی در زیر مرجان های این منطقه، می توانید از ساحل آرام و خرابه های قدیمی قوم مایا در همان حوالی نیز لذت ببرید.
Glacier Destination Wedding in Juneau, Alaska

عروسی روی کوه یخی در جونیو، آلاسکا

آیا شما و همسرتان بیشتر از آفتاب و شن به یخ و برف علاقه دارید؟ اگر چنین است، عروسی روی یک کوه یخی را به شما توصیه می کنیم. برای این هدف می توانید به آلاسکا سفر کرده و در یک قصر یخی یا روی یک کوه بلند ازدواج کنید. علاوه بر این، در مدت سپری کردن ماه عسل نیز می توانید از موزه تاریخ و فرهنگ منحصر به فرد آلاسکا دیدن کنید یا با سگ های سورتمه ای سفری فراموش نشدنی را تجربه نمایید.
Castle and Lakefront Destination Wedding in Lake Bled, Slovenia

عروسی در یک قصر کنار دریاچه در لیک بلد، اسلوونی

منطقه «لیک بلِد» در اسلوونی بدون شک فتوژنیک ترین نقطه در اروپاست که با آب های لاجوردی، قصرهای روی تپه های بلند و کلیسای کوچک و معروف خود بسیاری را شیفته خود ساخته است. با انجام مراسم عروسی خود در این مکان می توانید از منظره فراموش نشدنی دریاچه و همچنین اقامت در هتل های لوکس آن لذت ببرید. مناظر اطراف این منطقه نیز چنان زیبا و مسحور کننده اند که ترجیح خواهید داد ماه عسلی طولانی تر را در لیک بلد بگذرانید.
Traditional Thai Destination Wedding in Ko Samui, Thailand

عروسی به سبک سنتی تایلندی در کو ساموی، تایلند

اگر می خواهید عروسی منحصر به فردی داشته باشید بهتر است به استراحتگاه خصوصی و لوکس «تونگسای بَی» (Tongsai Bay) در کو ساموی، تایلند بروید و یک مراسم عروسی به سبک سنتی تایلندی ها را تجربه کنید. در این مکان می توانید از خدمات موزیسین های تایلندی، موبدان بودایی و مراسم تقدیس در آب لذت ببرید. همچنین این مرکز می تواند یک مراسم عروسی به سبک غربی یا هر سبکی که شما بخواهید برایتان برگزار نماید. کو ساموی یک منطقه ساحلی بسیار معروف در تایلند است که علاقمندان بسیاری برای غواصی، کوهنوردی و دیدار از باغ معروف و مخفی بودا به آنجا می روند.
Rooftop Destination Wedding in San Francisco

عروسی روی سقف در سانفرانسیسکو

اکر می خواهید هنگام بله گفتن به همسر خود روی یک سقف بلند باشید که چراغ های شهر از آنجا پیدا بوده و غروب آفتاب را ببینید به شما توصیه می کنیم که به طبقه چهلم ساختمان Loews Regency در سانفرانسیسکو بروید. در این طبقه یک مکان روباز بسیار بلند تعبیه شده است که گنجایش 100 مهمان را دارد. از آن بالا می توانید شهر را تماشا کنید و از دیدن پل معروف گلدن گیت لذت ببرید. همچنین با سفر به سانفرانسیسکو می توانید زندان معروف آلکاتراز را نیز از نزدیک ببینید.
caribbean honeymoon
عروسی ساحلی بسیار ساده و راحت در استراحتگاه های کارائیب

برای کسانی که دوست ندارند عروسی همراه با تجملات و پرهزینه ای داشته باشند و از تشریفات نیز بیزارند، عروسی در استارحتگاه سندلز ریزورت در دریای کارائیب را توصیه می کنیم. با عروسی در این مکان می توانید از سواحل زیبای جامائیکا نیز نهایت لذت را ببرید. جزایر فراوان این منطقه، گزینه های پیش روی شما برای ماه عسل را افزایش خواهند داد و می توانید از تفریحات آبی، تنیس و حتی مهمانی های خاص لذت ببرید.
با رزرو هتل در مناطق مهیج و شهرهای دیدنی ماه عسل به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.

روکاسکالگنا؛ عروسی در قلعه افسانه ای ایتالیا با کمی بیش از 100 دلار
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر