لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> اماکن گردشگری مشهور که دیگر نمی توانید از آن ها بازدید کنید
اماکن گردشگری مشهور که دیگر نمی توانید از آن ها بازدید کنید

اماکن گردشگری مشهور که دیگر نمی توانید از آن ها بازدید کنید

هر یک از ما دارای لیست سفر های مورد علاقه و جاهایی هستیم که دوست داریم ببینیم. در حالی که بعضی از ما سعی می کنیم موارد لیست خود را با یک سفر در سال یا حتی بیشتر، در صورت امکان برویم و تیکش را بزنیم، بیشتر ما فقط این لیست را داریم. ما در کنار تماشای آن ها در وب سایت هایی که که عکس مکان های جالب و دلپذیری دارند، می خواهیم آنها را برای یک بار هم که شده در زمان حیات خود ببینیم. احتمالا نمی توانیم از بعضی مکان ها بازدید کنیم. برخی از مکان های حیرت آور در جهان اجازه بازدید ندارند. می تواند دلایل مختلفی داشته باشد از هر اتفاقی گرفته تا حوادث طبیعی و به محدودیت های اجتماعی و تغییرات آب و هوایی، که باعث بسته شدن این مکان ها شده است. نگاهی به 12 مکان زیبا می اندازیم که دیگر نمی توانید بازدید و تجربه کنید:

1. پنجره لاجوردی در مالت
ممکن شما آن را در فیلمی دیده باشید، این مکان جایی بود که جشن عروسی داوتراکی بازی تارنمایی ها برگزار شد. جاذبه توریستی محبوب، این قوس طبیعی در سنگ آهک در تاریخ 8 مارس 2017، بعد از سال های فرسایش طبیعی، سقوط کرد. متاسفانه، حالا شما تنها در تصاویر و فیلم ها می توانید آنها رامشاهده کنید .

غارهای Altamira ،اسپانیا
2. غارهای Altamira ،اسپانیا
پر از جواهرات نقاشی، نقاشی و کار هنری که حداقل از 14،000 سال پیش قدمت دارند، غارهای آلتامیرا یک جواهر از سال های کهن هستند. قدیمی ترین نقاشی غار 35600 ساله است و لازم است که بگوییم این غارها یک میراث جهانی یونسکو هستند. به دلیل خسارت ناشی از دی اکسید کربن در نفس گردشگرانی که از غار بازدید می کردند که به غار وارد شد، غار جواهر به طور کامل در سال 2002 به روی عموم بسته بود.اگر چه، می توانید از نمونه غار ایجاد شده در نزدیکی بازدید کنید. اما همانطور که می گویند، چیزی بهتر از اصل آن چیز وجود ندارد!
ژاپن
3. ایس جینگ، ژاپن

این مجموعه ای است که به Amaterasu-omikami در شهر Uji-tachi،در استان Mie ژاپن اختصاص داده شده است. یک خانه بزرگ برای مسکن و 125 حرم کوچک شینتو است. بازدید کنندگان تنها می توانند از خارج مجموعه، این دیدنی باشکوه را ببینند. مگر اینکه شما یک کشیش با مقام بالا باشید، تا بتوانید وارد شوید. این حرم که هر 20 سال بازسازی می شود، نشان دهنده اعتقاد شینتو به زندگی و مرگ است.
آمریکا

4. Pioneer کاج درخت / تونل درخت، ایالات متحده آمریکا

این درخت 1000 ساله نیز به عنوان یکی از مشهورترین مکان های ترسناک آمریکا شناخته شده است. یک تونل عظیم که به اندازه کافی برای گذر کردن اتومبیل ها، حتی ماشین های بزرگ آتشنشانی، در قرن 19 بزرگ بود. درست در زمانی که یک نقطه توریستی برای گذر کردن خودرو بود، در ژانویه 2017 پس از باران و سیل، سقوط کرد.
پاراگویه

5. Guaira Falls ،پاراگوئه
در امتداد مرز برزیل و پاراگوئه، آبشار Guaira یک جاذبه توریستی بزرگ بود چرا که آب های زیبا آن که از ارتفاع 114 متر پراکنده شده بودند، اما سقوط آن در حینی که آب در بالاترین میزان جریان بود، رخ داد. در حین ساخت سد Itaipu ،یکی از بزرگترین پروژه های آبی، آن ابشار کاملا سقوط کرد.
دهلی نو
6. موزه تاریخ طبیعی هند در دهلی نو
موزه تاریخ طبیعی هند در دهلی نو، به منظور جشن 25 امین سالگرد استقلال هند افتتاح شد که مجموعه ای جالب از گیاهان و جانوران را شامل می شد و شامل فسیل های 160 میلیون ساله ساروپود بود. در سال 2016، ساختمان موزه به آتش سوزی افتاد و این آتش سوزی مجموعه را نابود کرد.
غارهای Lascaux ،فرانسه
7. غارهای Lascaux ،فرانسه

غارها در جنوب غربی فرانسه واقع شده اند که دارای بیش از 600 نقاشی دیوارهای پارایتال است که 17000 سال قدمت دارد! یک میراث جهانی یونسکوست و این غارها روزانه بیش از 1000 بازدید کننده را جذب می کنند که این ازدحام موجب تخریب سریع آن می شود. نقاشی ها به دلیل اینکه در نور و CO2 (از نفس بازدیدکنندگان) و در معرض نور خورشید قرار گرفتند و به شیوع قارچی گرفتار شدند. امروز غارها برای بازدیدکنندگان بسته شده اند و شما فقط می توانید در عکس ها از آنها دیدن کنید.
استادیوم

8. استادیوم اصلی ومبلی
ورزشگاه 1923 که نه تنها خانه ای برای برج های نمادین در ورودی اش بود، بلکه به عنوان زیارتگاه برای طرفداران فوتبال بود که در سال های 2002-2003 تخریب شد. این استادیوم، میزبان تعداد زیادی بازی های ملی و بین المللی، نمایش های موسیقی، مسابقات هاکی و بازی های المپیک بود. امروز، ورزشگاه جدید ومبلی در همان مکان قبلی خود ایستاده است در حالی که بالای یکی از برج های دوقلو به پارک سنت رافائل در لندن کاملا مشرف است.
ایستگاه اصلی پن، نیویورک
9. ایستگاه اصلی پن، نیویورک

این ایستگاه ساخته شده قرن بیستم، توسط Gar d’Orsay در پاریس الهام گرفته شده و دکوراسیون زیبایی هنر Beaux را به نمایش گذاشت. هنگامی که آن مکان در شهر برجسته بود، تخریب شد تا ساختمان مدیسون میدان باغ و پنسیلوانیا پلازا را بسازند.
کیک عروسی راک، استرالیا

10. کیک عروسی راک، استرالیا
این شگفتی طبیعی در پارک ملی سلطنتی نزدیک Bundeena در استرالیا قرار دارد. این شکل ماسه سنگی شبیه به یک تکه کیک عروسی چند لایه است که به دلیل چشم انداز خیره کننده و ویژگی جغرافیایی منحصر به فرد معروف شده است. دسترسی به آن از سال 2015 به دلیل نگرانی های امنیتی بسته شده است. این سنگ ناپایدار است و ممکن است تهدیدی برای سقوط به دریا در 10 سال آینده باشد.

برای کسانی که این مکان ها را در لیست مکان های دیدنی خود داشته اند، متاسفیم و همه کسانی که هنوز این لیست را دارند توصیه می کنیم که زمان آن است که به مکان های دلخواهتان سفر کنید و در آنجا رزرو هتل انجام دهید، قبل از اینکه آنها بسته یا ناپدید شوند.
بیشتر بخوانید:

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
بهترین اقامتگاه های جهان برای مقاصد درمانی در نوروز 98
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر