لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> رستوران هتل کوروش کیش؛ منوی متنوعی از غذاها در فضایی شیک و آرام
رستوران هتل کوروش کیش

رستوران هتل کوروش کیش؛ منوی متنوعی از غذاها در فضایی شیک و آرام

کیش با داشتن جاذبه‌های متنوع هر ساله به خصوص در ایام زمستان و اوایل بهار میزبان خیل عظیمی از گردشگران است. اما این فقط جاذبه‌های بکر این جزیره نیستند که مسافران را به سوی این شهر زیبا جذب می‌کنند. رستوران‌ها مکانی دنج و شیک برای لذت بردن از خوردن غذاهایی لذیذ و متنوع است. در این مقاله سعی داریم تا در مورد رستوران هتل کوروش کیش، قیمت غذا در هتل کوروش کیش و دیگر ویژگی‌های خاص آن صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشد تا با شناخت این رستوران انتخابی بهتر برای صرف غذا در کیش داشته باشید.

معرفی رستوران هتل کوروش کیش

سرو غذای فرنگی در رستوران هتل کوروش کیش

یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره جزیره، هتل کوروش کیش است. این هتل در کنار تمام خدمات متنوعی که به مهمانان ارائه می‌دهد دارای رستورانی بزرگ و زیبا است. در ادامه مطلب در مورد رستوران این هتل به همراه منوی غذایی، ظرفیت و…. توضیحاتی می‌دهیم.

رستوران اردشیر هتل بزرگ کوروش

غذای دریایی در رستوران هتل کوروش کیش

رستوران هتل کوروش در طبقه اول هتل قرار گرفته است. رستوران اردشیر سالها است که با افتخار از مهمانان این جزیره پذیرایی می‌کند. در این رستوران سه فضای مختلف با چیدمان‌های زیبا وجود دارد. شما می‌توانید هر سه وعده غذایی شامل صبحانه، ناهار و شام را به راحتی در این رستوران میل کنید. در ابتدای ورود به فضای رستوران، چیدمان شیک و زیبای آن و چشم انداز رو به محوطه زیبایش توجه شما را به خود جلب می‌کند.

غذای ایرانی در رستوران اردشیر هتل کوروش

در منوی غذایی این رستوران انواع غذاها و خوراک‌های مختلف برای سفارش وجود دارد. از غذاهای دریایی و ایرانی اصیل گرفته تا غذاهای فرنگی همگی انتخاب را برای شما راحت کرده‌اند. انواع برگر، انواع ماهی جنوب با تزئیناتی زیبا و مخلفاتی خوشمزه، میگو، پیتزا، کباب برگ، کباب شیشلیک، استیک، پاستا، انواع سالاد، انواع دسر، نوشیدنی‌های خنک و دلچسب و … به سفارش شما عزیزان آماده می‌شود.

معرفی هتل میراژ کیش – هتلی 5 ستاره و مجلل در بکرترین نقطه جزیره
ادامه مطلب

سرو غذای ایرانی در رستوران هتل کوروش کیش

همچنین رستوران هتل کوروش کیش دارای ظرفیت ٢٨٠ نفر مهمان است. لازم به ذکر است که این رستوران قابلیت افزایش ظرفیت مهمانان را تا ١٠٠ نفر نیز دارد. صبحانه در این رستوران همه روزه در ساعت‌های مشخص شده به صورت گرم و سرد سرو می‌شود. ناهار و شام نیز با منوی متنوع به صورت آلاکارت در اختیار مهمانان رستوران است.  (ساعت سرو صبحانه: 8:00 الی 10:00 ، ناهار: 12:00 الی 15:00)

همچنین شما عزیزان به هنگام مناسبت‌های مختلف مانند تولد می‌توانید کیکی زیبا و خوشمزه را برای عزیزانتان سفارش دهید و آنها را با تزئین زیبا و چیدمان لذت‌بخش میز غافل‌گیر کنید. در ضمن فضای بزرگ این رستوران مناسب برگزاری جلسات کاری و قرار ملاقات‌های دو یا چند نفره دوستانه و رسمی است.

رستوران اردشیر هتل کوروش کیش

از دیگر ویژگی‌های خاص رستوران هتل کوروش می‌توان به روم سرویس ٢٤ ساعته آن اشاره کرد. در نهایت می‌توان گفت در رستوران اردشیر هتل کوروش همه چیز برای یک پذیرایی تمام عیار از شما آماده شده است.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه این رستوران یکی از رستوران‌های شیک و لوکس در کیش محسوب می‌شود، قیمت غذا در هتل کوروش کیش نسبت به برخی جاها کمی گران‌تر است. همچنین قیمت هر بشقاب غذا با غذای دیگر با توجه به محتویات داخل آن متفاوت است.

آدرس رستوران هتل کورش کیش

سرو صبحانه در رستوران هتل کوروش کیش

موقعیت مکانی ویژه هتل کوروش کیش و قرار گرفتن آن در نزدیکی ساحل زیبای خلیج فارس موجب شده تا مسافران برای خوردن غذای دلخواهشان از فضای رستوران در مقایسه با سایر هتل های کیش استفاده کنند. هرمزگان، جزیره کیش، میدان پردیس محل دقیق این رستوران است.

پارک برفی کیش کجاست؟ ساعت کاری + آدرس
ادامه مطلب

جمع‌بندی

لذت غذا خوردن در رستوران‌های شیک کمتر از لذت دیدن جاهای سیاحتی و جاذبه‌های مختلف نیست. رستوران‌های جزیره کیش مکانی‌های مناسب برای سپری کردن اوقات فراغت و خوردن غذایی لذیذ هستند. رستوران هتل کوروش کیش نیز یکی از رستوران های لوکس این جزیره با منوی غذایی متنوع است. در این مقاله در مورد این رستوران زیبا و منوی غذایی آن به صورتی مختصر صحبت کردیم. امیدواریم شما عزیزان نیز در سفر به کیش با رفتن به این رستوران از خوردن غذای دلخواهتان لذت ببرید.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر