لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل معین فومن
هتل معین فومن

معرفی هتل معین فومن

گیلان از استان‌هایی است که در تمام نقاط زیبایی‌های بی‌انتهایش دیده می‌شود. برخی سفر به این استان را تنها به چند مکان خاص محدود می‌کنند و سفر به سایر مناطق دیدنی این استان را فراموش می‌کنند. فومن یکی از شهرهای توریستی و بسیار زیبا به شمار می‌آید که پیشنهاد ما این است که حتما به آن سر زده و مدتی را در این شهر به گردش و تفریح بپردازید. اگر به استان گیلان سفرمی‌کنید حتما از فومن دیدن نمایید و در هتل معین فومن اقامت کنید.

این شهر علاوه بر جاذبه‌های طبیعی فراوانش، پیشینه ی چند صدساله هم دارد و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی اش نیز بسیار تماشایی است. این شهر با دریا اندکی فاصله داشته و تنها با چهل دقیقه رانندگی به ساحل زیبای دریای خزر می‌رسید. در ادامه هتل معین از هتل های فومن را معرفی می‌کنیم.

رزرو هتل معین فومن

رزرو هتل معین فومن

در ابتدای جاده ماسوله هتل معین فومن واقع شده است که با ارائه امکانات رفاهی مورد نیاز، پذیرای مسافرانی که تصمیم دارند به شهر فومن سفر کنند است. هتل 5 ستاره مزرعه معین فومن، از باشکوه‌ترین هتل‌ها در منطقه (استان گیلان) بوده که مشغول به فعالیت است. هتل معین شهر فومن در منطقه‌ای با طبیعت بکر و زیبا واقع شده است. فضای داخلی هتل نیز بر اساس استاندارد‌های صنعت گردشگری طراحی شده تا تجربه‌ای فراموش نشدنی برای مسافران با اقامت در این هتل فراهم شود.

امکانات هتل معین

امکانات هتل معین

از جمله امکانات رفاهی هتل 5 ستاره معین فومن شامل سیستم تهویه مطبوع در تمامی اتاق‌ها، تلویزیون ال سی دی، یخچال، مبل راحتی و حمام اختصاصی است.

جاهای دیدنی آستارا
ادامه مطلب

دستگاه چای ساز هم جهت رفاه حال مسافران، در داخل اتاق‌ها وجود دارد. افراد در طول اقامت خود، می‌توانند به صورت رایگان از اینترنت وای فای نیز بهره مند گردند. همچنین، برخی از اتاق‌های هتل معین بالکن دارد که چشم اندازی فوق‌العاده از طبیعت منطقه را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

اتاق های هتل معین فومن

هتل 5 ستاره معین فومن مجهز به سالن ورزشی بوده و مسافران می‌توانند برای سپری کردن اوقات فراغت، به صورت رایگان از سالن بیلیارد بهره‌مند شوند. به صورت شبانه روزی پذیرش هتل آماده خدمت رسانی است و مسافران با هماهنگی این بخش این امکان را دارند تا از خدماتی مثل تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی و خدمات تشریفات ویژه CIP، استفاده کنند.

منوی غذای هتل معین فومن

hotel moeen fooman 2 jpg

از جمله رستوران‌های محبوب شهر فومن رستوران مریم هتل معین بوده که برای مشتریان خود با باکیفیت‌ترین مواد اولیه، غذاهایی لذیذ و سالم را اماده می‌کند. رستوران مریم با فضایی زیبا، در کنار پرسنلی مجرب و غذاهایی لذیذ دارد. با انتخاب این رستوران منویی متنوع شامل انواع کباب‌ها، خورشت‌ها و غذاهای محلی به میهمانان ارائه می‌شود.

از خوراکی‌های خوش طعم مخصوص سرآشپز مرغ شکم پر بوده که حتما آن را باید امتحان کنید. از جمله غذاهای سنتی فومن باقالا قاتق و باقالا هستند که در منوی رستوارن مریم هتل معین وجود داشته و می‌توانید سفارش دهید. در فضایی گرم و صمیمی پرسنل مجرب رستوران از میهمانان آنجا پذیرایی می‌کنند. برخورد صمیمی آن‌ها باعث می‌شود که به رستوران مریم دوباره بروید و از مشتری‌های ثابت آنجا شوید.

رستوران هتل معین فومن

از دیگر امتیازات رستوران مریم سالادبار است که مملو از مخلفات خوش طعم می‌باشد. چنانچه در فومن دلتان غذای محلی خواست، رستوران مریم هتل معین را انتخاب کنید و از بودن در فضای دنج با غذاهایی باکیفیت لذت ببرید. کیفیت خوبی که انواع غذاهای این رستوران دارند، با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می‌شوند. در حال حاضر این رستوران آماده میزبانی از میهمانان گرامی به بهترین شکل ممکن است.

رستوران و کافی شاپ های هتل هما 1 مشهد؛ لذت خوردن انواع صبحانه و غذا در هتلی مجلل
ادامه مطلب

همانطور که پیشتر ذکر کردیم غذاهای این رستوران که توسط سرآشپزی ماهر و با تجربه طبخ می‌شود بسیار خوشمزه می‌باشند. غذاهای رستوران دارای تزیینی زیبا و دلچسب است که هم اشتها برانگیز بوده و هم لذت غذا خوردن را دو چندان می‌کند.

صبحانه هتل معین فومن

رستوران دیگری هم به نام رستوران نرگس در هتل معین قرار دارد. منوی رستوران نرگس هتل معین بسیار متنوع بوده و نان تازه و لذیذ تنوری که در این رستوران ارائه می‌گردد از قسمت‌های لذیذ بخش‌های صرف غذا است. طراحی خاص منو، فضا و همچنین شکل سرو غذاها انشان‌دهنده اهمیتی است که به مشتری‌ها می‌دهد.

هر آن چیزی را که لازم دارید پرسنل حرفه‌ای این رستوران در طی زمانی اندک برای شما فراهم خواهند کرد. البته یادتان باشد که سوپ قارچ رستوران نرگس هتل معین را حتما امتحان کنید. در کنار تجربه صرف غذایی لذیذ در رستوران‌های هتل معین، پیشنهاد ما این است که از چشیدنِ نوشیدنی‌های گرم و سرد کافی شاپ هتل معین غافل نشوید.

اگر هوس نوشیدن قهوه‌ای دبش کردید به کافی شاپ هتل معین شهر فومن سر بزنید. این کافه دیزاینی زیبا و مدرن دارد که با مشتریان به بهترین شکل ممکن رفتار می‌کند.

آدرس و شماره تلفن هتل معین فومن

آدرس: فومن، کیلومتر 4 جاده ماسوله، مقابل مدرسه امام رضا

تلفن پشتیبانی: 02191005105

فاصله هتل معین فومن تا دریا

فاصله این هتل تا ساحل دریا حدود ۷۰ کیلومتر است.

فاصله هتل معین فومن تا رشت

فاصله آن تا شهر رشت ۲۷ کیلومتر است.

فاصله هتل تا مکان های مهم شهر

فاصله هتل معین فومن تا دریا

  • فاصله تا خیابان سردار جنگل

5 دقیقه با خودرو تقریبا ۳ کیلومتر و ۵۱۶ متر است.

  • فاصله تا بقعه پیرجلودار

۶ دقیقه با خودرو تقریبا کیلومتر و ۷۴۱ متر است.

  • فاصله تا سینما طلوع

۵ دقیقه با خودرو تقریبا ۳ کیلومتر و ۷۵۵ متر است.

  • فاصله تا خیابان انتظام

۶ دقیقه با خودرو تقریبا ۴ کیلومتر و ۳۱۹ متر است.

  • فاصله تا خیابان امام

۶ دقیقه با خودرو تقریبا ۴ کیلومتر و ۴۸۸ متر است.

  • فاصله تا بلوار شهدا

۶ دقیقه با خودرو تقریبا ۴ کیلومتر و ۵۰۴ متر است.

  • فاصله تا قبرستان چهار باغ

۶ دقیقه با خودرو تقریبا ۴ کیلومتر و ۷۶۹ متر است.

  • فاصله تا پارک شهر

۷ دقیقه با خودرو تقریبا ۴ کیلومتر و ۸۹۶ متر است.

  • فاصله تا شولم رودبار

۲۰ دقیقه با خودرو تقریبا ۱۲ کیلومتر و ۴۹۹ متر است.

  • فاصله تا قلعه رودخان یا قلعه حسامی

۳۴ دقیقه با خودرو تقریبا ۲۱ کیلومتر و ۹۷۵ متر است.

  • فاصله تا پارك جنگلي قلعه رودخان

۳۴ دقیقه با خودرو تقریبا ۲۱ کیلومتر و ۹۷۵ متر است.

  • فاصله تا امام زاده ابراهیم وامامزاده اسماعیل

۱ ساعت و ۳ دقیقه با خودرو تقریبا ۴۳ کیلومتر و ۳۴۳ متر است.

رستوران و کافی شاپ های هتل هما 1 مشهد؛ لذت خوردن انواع صبحانه و غذا در هتلی مجلل
ادامه مطلب

جمع‌بندی

برخی گیلان را تنها با رشت می‌شناسند.  در حالی که این استان، دارای زیبایی‌های بی‌پایانی است که یکی از جذاب‌ترین آن‌ها شهر توریستی فومن می‌باشد. این شهر به خاطر جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادش یک مکان مناسب برای کسانی است که قصد دارند از سفر به گیلان خاطره‌ای خوش داشته باشند. اگر شما هم سفر به فومن را در برنامه‌تان دارید، می‌توانید در هتل معین فومن اقامت کنید.

سوالات متداول

فاصله هتل معین فومن تا دریا چقدر است؟

فاصله این هتل تا ساحل دریا حدود ۷۰ کیلومتر است.

رزرو هتل معین فومن چگونه است؟

برای رزرو هتل معین می‌توانید به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر