لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> 30 تا از بهترین رستوران های کرمان را بشناسید!
بهترین رستوران های کرمان

30 تا از بهترین رستوران های کرمان را بشناسید!

یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر، امتحان‌کردن غذاهای محلی و بومی هر شهر و روستا است که دریچه‌ای رو به فرهنگ آن منطقه به رویتان باز می‌کند. کرمان شهری دیدنی با جاذبه‌های گردشگری فراوان است که در آن انواع رستوران‌های سنتی و مدرن دیده می‌شود. اگر علاقه‌مند هستید تا گشت‌وگذاری در رستوران های کرمان داشته باشید، در این نوشته با ما همراه شوید.

رستوران های کرمان با موسیقی زنده

رستوران های کرمان با موسیقی زنده

اجرای موسیقی زنده زمانی که با عزیزان خود برای میل‌کردن غذا به رستوران می‌روید، آرامش و حس خوبی را به وجودتان تزریق می‌کند. در ادامه برخی از رستوران های کرمان که در آن‌ها موسیقی زنده اجرا می‌شود را به شما معرفی کرده‌ایم.

رستوران سنتی کیخسرو

رستوران سنتی کیخسرو

کیخسرو یکی از بهترین رستوران های کرمان با فضایی دل‌نشین و صمیمی است. در این رستوران علاوه بر میز و صندلی‌های معمولی، صندلی و تخت‌های سنتی خوش‌رنگ و لعاب که به زیبایی آراسته شده‌اند نیز دیده می‌شود.

از در چوبی و آبی‌رنگ رستوران کیخسرو که وارد مجموعه شوید، راهرویی را می‌بینید که اشیای قدیمی در ویترین آن و سقف سنتی و رنگارنگ آن توجه شما را به خود جلب می‌کند.

در این رستوران فضاهای متفاوتی برای مشتریان طراحی شده است که هریک زیبایی و جلوه خاصی دارند. شما می‌توانید به‌محض ورود روی صندلی‌ و تخت‌های سنتی بنشینید و در فضای آزاد و زیر سایبان‌ها غذای خود را میل کنید.

همچنین می‌توانید از پله‌های چوبی بالا بروید و در محیطی شیک که چشم‌انداز زیبایی دارد سفارش خود را ثبت کنید. اگر به فکر مکانی برای دورهمی هستید تا کمی با دوستان خود در محیطی دلباز گپ‌وگفت کنید، حتماً سری به بام رستوران کیخسرو بزنید.

سرو پیش غذا در رستوران های کرمان

این رستوران از ساعت 8 صبح فعالیت خود را آغاز می‌کند و تا ساعت 12 شب در خدمت مهمانان است. اجرای موسیقی زنده یکی دیگر از جذابیت‌های رستوران کیخسرو است که محبوبیت آن را میان مردم کرمان بیشتر کرده است.

استفاده از گیاهان رونده سبز و درختان مختلف در ترکیب با رنگ دکوراسیون این مجموعه هارمونی خاصی ایجاد کرده است. در کیخسرو شما می‌توانید انواع غذای محلی کرمانی را امتحان کنید و تجربه جدیدی را به لیست غذاهایتان اضافه کنید.

کیفیت غذا در این رستوران به‌گونه‌ای است که هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. راستی بد نیست بدانید، کباب‌ها و ماهی شکم‌پُر رستوران کیخسرو بسیار لذیذ است و نوشیدنی‌ها دم‌کرده آن بسیار طرف‌دار دارد.

کیفیت قابل‌قبول غذا، برخورد خوب پرسنل، اجرای موسیقی زنده و فضایی دوستانه، کیخسرو را به رستورانی مناسب برای صرف غذا تبدیل کرده است. اگر به کرمان رفتید و می‌خواهید در محیطی سنتی طعم‌های محلی را امتحان کنید، کیخسرو را از یاد نبرید.

    • آدرس: کرمان، خیابان زریسف، ابتدای برزو آمیغی.
    • شماره تماس: 33127264-021.

چایخانه وکیل

چایخانه وکیل

در میان رستوران های کرمان که موسیقی زنده دارند، چایخانه وکیل از محبوبیت خوبی برخوردار است. در این رستوران سنتی تخت‌های بزرگ به‌همراه چای و قلیان برای پذیرایی از مهمانان همیشه آماده است.

چایخانه وکیل اتاق‌های متعددی دارد که معماری آن شما را به سال‌ها قبل خواهد برد. ساختمان این رستوران قبلاً متعلق به حمام بود که سپس به چایخانه تغییر کاربری داد. امروزه در رخت‌کن قدیمی حمام، چایخانه و در خزینه رستوران برپا شده است.

اجرای موسیقی زنده سنتی (معمولاً سنتور) در این چایخانه کاملاً با فضای آن هم‌خوانی دارد و روح تازه‌ای به فضای سنتی آن می‌دهد. در این رستوران علاوه بر چای و کلمپه شما می‌توانید فالوده کرمانی، کباب، کشک‌بادمجان، بزقمه و دیزی سنگی را نیز سفارش دهید.

    • آدرس: کرمان، بازار بزرگ، چایخانه وکیل.
    • شماره تماس: 32254493-034.

باغ رستوران کوروش

باغ رستوران کوروش

باغ رستوران کوروش یکی دیگر از رستوران های کرمان است که هر شب رأس ساعت 8 موسیقی زنده در آن اجرا می‌شود. این رستوران فضای خوبی دارد و برای صرف غذا با خانواده و دوستان جای مناسبی است. وسط این باغ رستوران جوی آبی با فواره‌های کوچک جاری است که اطراف آن تخت‌هایی برای صرف غذا قرار داده‌اند.

باغ رستوران کوروش امکان برگزاری انواع دورهمی و مراسم تولد را برای مهمانان در آلاچیق‌هایی مخصوص فراهم کرده است. کیفیت خوب غذا و برخورد عالی پرسنل از دیگر ویژگی‌های این رستوران کرمان است. این رستوران از ساعت 12 ظهر تا 23 آماده ارائه خدمات به مهمانان است.

    • آدرس: کرمان، بزرگراه هفت باغ.
    • شماره تماس رزرو: 09130813743.
    • شماره تماس مدیریت: 09133993743.

سفره خانه سنتی مکو

سفره خانه سنتی مکو

مکو یکی از شناخته‌شده‌ترین رستوران های کرمان با موسیقی زنده و شاد است. این سفره خانه سنتی هر ظهر و شب با اجرای موسیقی زنده به استقبال مهمانان خود می‌رود. رستوران مکو فضای سنتی دارد که پس از پایین‌رفتن از چند پله کم‌عرض به آن می‌رسید.

در این رستوران می‌توانید روی میز و صندلی یا تخت‌های سنتی بنشینید و غذای خود را نوش جان کنید. مکو منوی بسیار متنوعی دارد و در آن انواع غذای اصیل ایرانی به چشم می‌خورد. اگر می‌خواهید غذاهای محلی را در سفره خانه یا نوشیدنی‌های جذاب امروزی را در بخش کافه رستوران امتحان بکنید، سری به مکو بزنید.

سینی شیخ، برنج شکم‌پر، چلو کاسه کبابی تغار کباب، چلوگوشت زرندی و انواع غذاهای متفاوت و خوشمزه را می‌توانید در منوی مکو ببینید. این مجموعه از 8 صبح تا 23:30 فعال است و می‌توانید در هر زمانی برای صرف غذا به آن مراجعه کنید.

    • آدرس: کرمان، خیابان 24 آذر، نبش کوچه 45.
    • شماره تماس: 32471041-034 و 32471043-034.

رستوران سنتی صاحب دلان

رستوران سنتی صاحب دلان

صاحب دلان رستورانی سنتی و محبوب میان رستوران های کرمان است. در این رستوران غذاها با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می‌شوند و در محیطی بهداشتی و تمیز سرو می‌شوند. صاحب دلان محیطی دوستانه دارد که آلاچیقی بزرگ در محوطه آن جا خوش کرده است.

رتبه بندی بهترین خوراکی های نمادین دیزنی لند
ادامه مطلب

در این رستوران موسیقی زنده اجرا می‌شود که هنگام صرف غذا حس‌وحال خوبی به شما می‌دهد و سرتان را گرم می‌کند. در صاحب دلان سه وعده صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود.

    • آدرس: کرمان، بلوار حمزه، 36، بلوار کوثر، بزرگراه امام رضا.
    • شماره تماس:‌ 09135809680.

سفره خانه سنتی تنور

سفره خانه سنتی تنور

سفره خانه تنور نیز مانند برخی دیگر از رستوران های کرمان اجرای زنده دارد. این رستوران محیطی صمیمی و باصفا دارد که عبور جوی آب از میان رستوران، زیبایی آن را بیشتر کرده است. در این رستوران علاوه بر موسیقی سنتی، نمایش طنز و مسابقه نیز اجرا می‌شود که حسابی سرتان را گرم می‌کند.

    • آدرس: کرمان، بلوار قدس، بلوار ترمینال قدیم، جنب هتل کرمان.
    • شماره تماس: 09133975085.

رستوران سنتی حیدربابا

حیدربابا از دیگر رستوران های کرمان با فضایی دوستانه و محیطی آرام است. این رستوران دارای یک بخش سنتی و یک کافه شیک با میز و صندلی‌های چوبی است. همچنین در حیدربابا شما می‌توانید در فضای باز و آلاچیق‌‌ها غذای خود را میل کنید.

در این رستوران پنج‌شنبه‌ها موسیقی زنده اجرا می‌شود که حال‌وهوای آن را عوض می‌کند. کیفیت غذاها در حیدربابا قابل‌قبول است و قیمت مناسبی دارند. اگر به این رستوران سنتی رفتید، فراموش نکنید کباب مخصوص آن را امتحان کنید.

    • آدرس: کرمان، خیابان بهمنیار، کوچه شماره 5.
    • شماره تماس: 32470944-034.

رستوران و سفره خانه فرحزاد

رستوران و سفره خانه فرحزاد

رستوران فرحزاد از دیگر رستوران های کرمان با اجرای موسیقی زنده است. این رستوران محیطی دنج و زیبا دارد که هر شب در آن موسیقی زنده نواخته می‌شود. در سفره خانه فرحزاد انواع غذاهای ایرانی و فست‌فود با کیفیت مناسب سرو می‌شود. این مجموعه هر روز ساعت 11:30 صبح باز می‌شود و تا 12 شب به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

    • آدرس: کرمان، بلوار شاهد، روبه‌روی ترمینال جدید، جنب پمپ بنزین.
    • شماره تماس: 09132430543.

بهترین رستوران های سنتی کرمان

آدرس و عکس بهترین رستوران های شهر کرمان

رستوران‌های سنتی معمولاً فضایی دوستانه دارند و به شما اجازه می‌دهند در محیطی صمیمی و راحت غذای خود را نوش جان کنید. اگر از شما هم طرفدار پَروپاقرص این رستوران‌ها هستید، حتماً این بخش را دنبال کنید. ما در این بخش برخی از معروف‌ترین رستوران های کرمان را آورده‌ایم.

رستوران سنتی مکث

رستوران سنتی مکث

رستوران سنتی مکث یکی از محبوب‌ترین رستوران های کرمان است که میان مردم شهر نیز طرفداران بسیاری دارد. اگرچه نباید از این رستوران انتظار فضایی شیک و مدرن را داشته باشید، اما کیفیت غذا و قیمت مناسب آن شما را از انتخابتان پشیمان نمی‌کند.

رستوران مکث دسترسی آسانی دارد و برای رسیدن به آن مجبور نیستید در ترافیک مرکز شهر معطل بمانید. غذاهای محلی و سنتی این رستوران به‌خصوص بزقورمه شهرت خوبی دارد و در زیرزمین رستوران مکث سرو می‌شود. غذاهای سنتی روی تخت‌های خانوادگی سرو می‌شود.

همچنین اگر هوس پیتزا ایرانی کردید، کافی است به بخش فست فود مکث در طبقه بالا بروید و یک پیتزای خوشمزه بر بدن بزنید. راستی چشیدن طعم دیزی و مرغ سرخ‌شده با برنج رستوران مکث نیز خالی‌ازلطف نیست. ساعت کاری این رستوران از 11 صبح تا 11 شب است.

    • آدرس: کرمان، خیابان جمهوری، رستوران مکث.
    • شماره تماس: 32458004-034.

رستوران سنتی آقابابا

kerman restaurant 9

رستوران سنتی آقابابا یکی از بهترین رستوران های کرمان در یک خانه قدیمی و تاریخی است. رفتن به این رستوران سنتی مانند سرزدن به خانه مادربزرگ‌ها است که خوشمزه‌ترین غذاها را با عشق برایتان تدارک می‌بینند.

این رستوران خانه‌ای با معماری سنتی در حیاطی بزرگ با حوضی زیبا و کاشی‌های فیروزه است. دکوراسیون این رستوران بسیار جذاب است و خیلی زود در دل شما می‌نشیند. اگر خوش‌شانس باشید پرندگان محلی که در حیاط قدم می‌زنند یا در حوض کوچک حیاط شنا می‌کنند را می‌بینید.

در این رستوران شما می‌توانید طعم اصیل غذاهای محلی و ایرانی را تجربه کنید. فضاسازی حرفه‌ای و چشم‌نواز، درهای چوبی با شیشه‌های رنگی، دیوارهای آجری، اشیای سنتی و استفاده از گل و گیاه‌های مختلف روح تازه‌ای در این خانه دمیده‌اند و آن را مکانی دنج برای صرف غذا تبدیل کرده‌اند.

رستوران آقابابا اتاق‌هایی با دکوراسیون‌های متفاوت دارد که انتخاب هریک از آن‌ها به سلیقه شما و شلوغی رستوران بستگی دارد. در این رستوران هنگام صبحانه، ناهار و شام به رویتان باز است و همه روزهای هفته به جزء شنبه‌های آماده پذیرایی از شما هستند.

با این که فضای رستوران سنتی آقابابا سنتی است، اما در آن کافی‌شاپی نیز وجود دارد که انواع خوراکی‌های و نوشیدنی‌های هیجان‌انگیز سرو می‌شود. منوی این رستوران تنوع خوبی دارد که در آن از انواع صبحانه تا میوه و انواع کیک و خوراکی‌های دیگر به چشم می‌خورد.

    • آدرس: کرمان، خیابان امام خمینی، کوچه 9، بازار قلعه میدان، اولین فرعی سمت راست.
    • شماره تماس: 32235448-034، 09132952980، 09131439842.

رستوران سنتی سیندخت

رستوران سنتی سیندخت

رستوران و مجتمع گردشگری سیندخت یکی از جدیدترین رستوران های کرمان است که فضایی سنتی دارد. در گوشه‌وکنار این رستوران المان‌های قدیمی قرار گرفته‌اند که حس نوستالژی را در شما زنده می‌کنند.

گچ‌بری‌های زیبای سقف، ستون‌های زیبا، پنجره‌هایی که شیشه‌های رنگی دارند و میز و صندلی‌های چوبی در این رستوران دست‌به‌دست هم داده‌اند تا فضایی آرامش‌بخش برای پذیرایی از شما فراهم کنند. در رستوران سیندخت انواع گل‌وگیاه و حوضچه‌ای کوچک را در حیاط خواهید دید که با فضای سنتی آن کاملاً جور درآمده است.

در منوی این رستوران انواع غذاها مانند انواع کباب و خوراک کرمان، غذاهای ایرانی و پیش‌غذاهای مختلف وجود دارد. در این منو برای هر ذائقه پیشنهاد خاصی وجود دارد که به شما اجازه نمی‌دهد با شکم گرسنه از رستوران سیندخت خارج شوید.

غذاهای این مجموعه به نسبت کیفیتی که دارند، از قیمت خوبی برخوردار هستند. برخورد خوب پرسنل که با روی باز به استقبال شما می‌آیند از دیگر جذابیت‌های این رستوران است.

  • آدرس: کرمان، بلوار جمهوری، بلوار حجج، بین کوچه 2 و 4، روبه‌روی فرودگاه.
  • شماره تماس: 32612454-034.
بهترین پیتزاها در آسیا
ادامه مطلب

رستوران همیشه بهار

رستوران همیشه بهار

رستوران همیشه بهار آن فضای مرسوم رستوران‌های سنتی را ندارد. در واقع اگر به‌دنبال مکانی شیک با فضاسازی‌های زیبا برای صرف غذا هستید، باید به یکی دیگر از رستوران های کرمان بروید. این رستوران ظاهری قدیمی دارد و همه چیز در آن ساده و معمولی است.

با این حال وقتی صحبت از کیفیت و قیمت غذا به میان می‌آید، بحث عوض می‌شود. در این رستوران شما می‌توانید طعم اصیل و خوشمزه غذاهای ایرانی را بچشید. اگر یک بار مسیرتان به رستوران همیشه بهار بیفتد و طعم غذاهایش زیر زبانتان برود، سخت می‌توانید از آن دل بکنید.

پس اگر کیفیت غذا اولویت اصلی شما برای انتخاب رستوران است و پس از آن نیز قیمت برایتان مهم است، بد نیست یک‌بار این رستوران و غذاهای خوش‌طعم آن را امتحان کنید؛ اما اگر فضای رستوران اولویتتان است، بهتر است فکر غذاخوردن در همیشه بهار را از سرتان بیرون کنید.

    • آدرس: کرمان، میدان مشتاق، خیابان 17 شهریور، پس از مشتاقیه، نبش کوچه 2.
    • شماره تماس: 33342489-034.

کباب خوران کرمان

کباب خوران کرمان

اگر در لیست رستوران های کرمان به‌دنبال جایی هستید که طعم اصیل کباب‌های ایرانی را در آن بچشید، کباب خوران کرمان در خدمت شما است. در این رستوران انواع کباب مانند برگ، شیشلیک، جوجه، کوبیده و… با بهترین مواد و طبخ مناسب سرو می‌شود.

کباب خوران فضایی جمع‌وجور و دوستانه و تمیز دارد که توقع شما از یک رستوران خوب را برآورده می‌کند. کباب‌خورهای واقعی کرمان را شما می‌توانید در این رستوران پیدا کنید. مجموعه کباب خوران کرمان ظهرها از ساعت 11:30 تا 15 و شب‌ها از ساعت 19:30 تا 22 آماده پذیرایی از مشتریان است.

    • آدرس: کرمان، بلوار ابراهیم خلیل، روبه‌روی سوپر مارکت سلسبیل
    • شماره تماس: 32226499-034.

سفره خانه مشتاقیه

سفره خانه مشتاقیه

مشتاقیه از دیگر رستوران های کرمان با فضایی سنتی و تزئین‌شده با انواع گل‌وگیاه و المان‌های سنتی است. این رستوران محیطی بسیار جذابی دارد که در همان نگاه اول جای خود را در دل شما باز می‌کند. کیفیت مناسب غذا و قیمت متناسب با کیفیت از دیگر ویژگی‌های این مجموعه است.

رستوران مشتاقیه از ساعت 8 صبح تا 12 شب باز است و هر سه وعده اصلی در آن سرو می‌شود. منوی این مجموعه دو بخش دارد که شامل غذاهای سنتی کرمانی و غذاهای ایرانی می‌شود؛ بنابراین در این رستوران چه بخواهید غذاهای محلی کرمان را سفارش دهید و چه هر غذای ایرانی دیگر که می‌پسندید، دستتان کاملاً باز است.

سینی مخصوص مشتاقیه، چلو کباب برگ کارت زده، چلو کباب ثریا، سینی دریایی مشتاقیه بخش از منوی ایرانی این رستوران است. در منوی سنتی مشتاقیه نیز غذاهایی همچون قاتق گوشت، قاتق بنه، آبگوشت امام حسینی، دیزی، اشکنه و چغوا بریزو به چشم می‌خورد. در کنار این غذاهای اصیل و خوشمزه، انواع دمنوش سنتی نیز در رستوران مشتاقیه سرو می‌شود.

    • آدرس: کرمان، میدان شهدا، ابتدای خیابان 17 شهریور، جنب مقبره مشتاقیه.
    • شماره تماس: 09133425799.

رستوران ساحل

رستوران ساحل

ساحل رستورانی با فضای معمولی اما راحت و تمیز است که در آن غذای ایرانی سرو می‌شود. در این رستوران می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی را نوش جان کنید. مهمان‌نوازی و برخورد حرفه‌ای پرسنل از نکات قابل‌توجه در این رستوران است.

    • آدرس: کرمان، بلوار حمزه.
    • شماره تماس: 32462759-034.

رستوران الماس کویر

رستوران الماس کویر

الماس کویر یک مجموعه گردشگری شامل رستوران، کافه، شهربازی، فست فود و امکانات دیگر است که می‌توانید هم در آن تفریح کنید و هم دلی از عزا در بیاورید. از مهم‌ترین ویژگی‌های رستوران الماس کویر تنوع بالای غذا، کیفیت خوب و قیمت قابل‌توجیه غذاها است. در این رستوران انواع سالاد، پیش‌غذا، کباب ایرانی، خوراک و خورشت ایرانی، غذای فرنگی و فست‌فود سرو می‌شود.

    • آدرس: کرمان، کیلومتر 12 اتوبان هفت باغ، روبه‌روی مجموعه ورزشی الماس کویر.
    • شماره تماس: 09131971475.

سایر رستوران های سنتی کرمان

رستوران های سنتی کرمان

رستوران های کرمان تعدد و تنوع بسیاری دارند که در بالا تنها به برخی از آن‌ها اشاره کرده‌ایم. اما رستوران های سنتی تنها به چند رستوران بالا محدود نمی‌شود. در ادامه اسم‌ورسم چند رستوران سنتی دیگر را نیز برایتان آورده‌ایم.

  • رستوران و سفره خانه سفره ایرونی
  • کبابی (جگرکی) باباعلی
  • رستوران سنتی خان‌سالار
  • رستوران هزار و یک شب
  • سفره خانه سنتی آماشاالله
  • سفره خانه سنتی نارنج
  • سفره خانه سنتی میخکوب
  • رستوران سنتی خیام
  • رستوران سنتی عمارت مهر
  • رستوران آ اس پ
  • رستوران سنتی عمارت جیران
  • سفره خانه سنتی ابراهیم خان
  • سفره خانه سنتی سلطان
  • آبگوشت زنگی آباد.

فست فودها و کافه رستوران های کرمان

بهترین کافه رستوران های کرمان

امروزه فست فودها نیز مانند غذاهای ایرانی جای خود را میان سفره‌های ایرانیان باز کرده‌اند. در کنار رستوران های کرمان چندین فست فود نیز در این شهر مشغول به فعالیت هستند که در ادامه برخی به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

پیتزا ویتا

پیتزا ویتا

رستوران ویتا بدون شک یکی از بهترین رستوران های کرمان در محیطی آرام و زیبا است. اگرچه در نگاه اول منوی این رستوران با سایر فست‌فودها خیلی متفاوت به نظر نمی‌رسد، اما کافی است طعم پیتزای آن را بچشید تا متوجه تفاوت پیتزا ویتا با سایر رستوران‌ها شوید.

رستوران ویتا موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی دارد و دسترسی به آن آسان است. این رستوران در حیاط هتل جهانگردی کرمان قرار گرفته است و فضای بسیار دل‌نشینی دارد که برخورد حرفه‌ای پرسنل محبوبیت آن را بیشتر می‌کند.

نان سیر، انواع پیتزا، سالاد سزار و غذاهایی از این دست کیفیت بسیار خوبی دارند و طعم اصیل ایتالیایی خود را حفظ کرده‌اند. چنانچه قصد دارید با دوستان یا خانواده خود دور هم جمع شوید و خود را مهمان یک وعده غذای بی‌نظیر و خوشمزه کنید، از ویتا غافل نشوید. راستی اگر به این رستوران رفتید برگر و پنبنی آن را نیز در گوشه ذهن خود داشته باشید.

  • آدرس: کرمان، خیابان شفا، هتل جهانگردی کرمان.
  • شماره تماس: 32483250-034.
11 غذاگردی خوشمزه که دهانتان را آب می‌اندازد
ادامه مطلب

کافه شوپه

کافه شوپه

شوپه یکی از بهترین رستوران های کرمان است که به‌دلیل کیفیت و تنوع خوب غذاهایش در بیشتر روزهای سال شلوغ است. این کافه توسط یک زوج دوست‌داشتنی مدیریت می‌شود و در آن انواع پیتزا، برگر، پاستا و غذاهای ایتالیایی سرو می‌شود.

کیفیت خوب مواد غذایی، طبخ حرفه‌ای و رفتار صمیمانه پرسنل از ویژگی‌های اصلی کافه شوپه است. البته این را در نظر داشته باشید که تعداد بالای مشتریان سبب می‌شود تا آماده‌سازی سفارش ما کمی زمان ببرد.

    • آدرس: کرمان، بلوار حمزه، کوچه 20.
    • شماره تماس: 09133950497.

رستوران آسیا بادی

رستوران آسیا بادی

یکی از متفاوت‌ترین و جذاب‌ترین رستوران های کرمان، رستوران آسیاب بادی است. این رستوران در بزرگ‌ترین سازه آسیاب بادی خاورمیانه با کاربرد تشریفاتی قرار دارد. این رستوران فضای بسیار زیبایی دارد و انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی در آن سرو می‌شود. اگر به کرمان رفتید سری به این آسیاب بادی بزنید و خاطره فراموش‌نشدنی برای خود رقم بزنید.

    • آدرس: کرمان، کیلومتر 20 محور گردشگری هفت باغ.
    • شماره تماس: 09132430960.

کافه ورسای

ورسای را می‌توان یکی از بهترین کافه رستوران های کرمان دانست که فضایی دنج و شیک برای قرار دوستانه و عاشقانه دارد. در این کافه سرپوشیده انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و فست فود سرو می‌شود.

  • آدرس: کرمان، خیابان شهید علی ضیا، کوچه بهمنیار 24.

کافه مون

کافه مون کرمان

در فهرست بهترین کافه های کرمان، کافه مون جایگاه خوبی را از آن خود کرده است. در این منوی کافه انواع نوشیدنی، میان‌وعده و فست‌فود دیده می‌شود. کیفیت خوب غذا و مواد اولیه راز اصلی محبوبیت کافه مون میان مشتریان است.

    • آدرس: کرمان، خیابان بحرالعلوم، کوچه 20.
    • شماره تماس: 32458458-034.

کافه پیانو

کافه پیانو نیز یکی دیگر از کافه رستوران های کرمان است که طرفداران بسیاری دارد. این کافه با میز و صندلی‌های چوبی و دکوراسیون جذابی که دارد خیلی زود نظر شما را به خود جلب می‌کند. قیمت متوسط و کیفیت قابل‌قبول غذا در محیطی آرام از ویژگی کافه پیانو است.

  • آدرس: کرمان، بلوار جمهوری، انتهای خیابان والفجر جنوبی.
  • شماره تماس: 32473643-034.

رستوران کیپو کرمان

رستوران کیپو کرمان

غذاخوردن در کیپو مانند سفر در کوچه‌پس‌کوچه‌های ایتالیا است. در این رستوران انواع غذای ایتالیایی از پیتزا گرفته تا استیک‌های لذیذ سرو می‌شود. این رستوران از ظهر باز می‌شود و شما می‌توانید نهار و شام خود را در آن میل کنید.

    • آدرس: کرمان، بلوار حمزه، نبش کوچه 13.
    • شماره تماس: 32457502-034.

کافه رستوران اسپاخو

کافه رستوران اسپاخو

اسپاخو یکی از مدرن‌ترین و بهترین رستوران های کرمان است. این رستوران دارای معماری جذاب و دکوراسیون لوکسی در فضای باز است.

    • آدرس: کرمان، بلوار جمهوری، بین بلوار حمزه و خیابان هزار و یک شب.
    • شماره تماس: 32444155-034.

کافه رستوران نوژان

نوژان یک کافه رستوران ایدئال در کرمان است که با فضای زیبا، اجرای موسیقی زنده و کیفیت غذاهایش توقع شما را برطرف می‌کند. تنوع و کیفیت خوب غذا در محیطی دل‌نشین از ویژگی‌های اصلی نوژان است.

    • آدرس: کرمان، مرادی کرمانی، خیابان معلم.
    • شماره تماس: 32113211-034.

سایر فست فودهای کرمان

معروف ترین فست فودهای کرمان

پرونده قطور فست فود کرمان به همین آسانی بسته نمی‌شود؛ بلکه در جای‌جای شهر فست فودهای خوبی جا خوش کرده‌اند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • رستوران ایتالیایی سوفیا
  • خانه برگر کرمان
  • کافه هوگو
  • کافه پاییز
  • کافه زوم
  • کافه قهوه و دونات بزرگ
  • کافه لاب
  • کافه باریستا
  • کافه یونیک
  • کافه ریتو
  • ساندویچی گلها
  • فست فود ایرانویچ
  • فست فود عطاویچ
  • خانه پیتزا
  • کاوانی برگر
  • پیتزا تاتلی
  • پیتزا پاندا
  • فلافل کلبه جنوب
  • فست فود داغ داغ
  • فست فود 20 تیکه
  • فست فود مازاری
  • کافه رستوران لونا
  • کافه رستوران اروپا.

بهترین رستوران های کرمان از نظر مردم

بهترین رستوران های کرمان از نظر مردم

انتخاب بهترین رستوران های کرمان کار آسانی نیست؛ زیرا غذا تا حدی زیادی به ذائق افراد بستگی دارد و همین امر کار را سخت می‌کند. با این همه طراحی و فضاسازی رستوران، رعایت نظافت و پروتکل‌های بهداشتی، کیفیت و قیمت خوب غذا و برخورد پرسنل از عوامل ثابت و تأثیرگذار در انتخاب رستوران‌های خوب است. برخی از بهترین رستوران های کرمان از نظر مردم عبارت است از:

  • چایخانه وکیل
  • رستوران سنتی کیخسرو
  • رستوران سنتی مکث
  • فست فود نوژان
  • رستوران شیلان
  • رستوران کیپو
  • رستوران ایتالیایی سوفیا
  • رستوران اسپاخو
  • رستوران شوپه
  • پیتزا ویتا
  • رستوران ژوبین
  • رستوران آقابابا

اقامت در کرمان

هتل بوتیک کاروانیکا کرمان

اگر می‌خواهید چند روزی در کرمان بمانید تا با خیال راحت از جاهای دیدنی آن دیدن کنید، گزینه‌های متعدد و متنوعی پیش رویتان است. شما می‌توانید با توجه به بودجه و شرایط خود در هتل های کرمان یا اقامتگاه های بومگردی و خانه‌های سنتی آن ساکن شوید. در ادامه نام برخی از اقامتگاه های کرمان که برای اقامت در این شهر می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید را آورده‌ایم.

  • هتل پارس کرمان
  • هتل بوتیک کاروانیکا کرمان
  • هتل جهانگردی کرمان
  • هتل هزار کرمان
  • هتل پویا کرمان
  • هتل آپارتمان آسام کرمان
  • هتل آپارتمان هیوا کرمان
  • هتل اخوان کرمان
  • هتل کرمان کرمان
  • هتل امین
  • هتل ایرانگردی و جهانگردی کرمان
  • هتل کرمانیا کرمان
  • خانه مسافر گنجعلی خان کرمان
  • اقامتگاه سنتی شهباز
  • اقامتگاه سنتی کلیاس کرمان
  • خانه تاریخی خانه ما کرمان
  • اقامتگاه بومگردی هوربانو کرمان

شکم‌گردی در رستوران های کرمان

در این مقاله از ایران هتل ما برخی از رستوران معروف کرمان را به شما معرفی کرده‌ایم. غذاخوردن در رستوران های خوب تجربه مثبتی در سفر است که لذت سفر را چندین برابر می‌کند. به همین دلیل ما در این نوشته، گشتی در رستوران های کرمان زدیم تا اگر قصد سفر به این شهر را دارید، از لذت چشیدن طعم غذاهای خوشمزه و محلی جا نمانید.

شما در کدامیک از این رستوران‌ها غذا خورده‌اید؟ آیا تجربه‌ای از صرف غذا در رستوران های کرمان دارید که به کار ما و خوانندگان این مقاله بیاید؟ لطفاً تجربیات خود را در این زمینه در بخش نظرات برایمان بنویسید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر