لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> آشنایی با هتل 5 ستاره مارینا پارك
آشنایی با هتل 5 ستاره مارینا پارك "كیش"

آشنایی با هتل 5 ستاره مارینا پارك

هتل های بسیاری در كشور ایران و دیگر نقاط جهان در حال فعالیت هستند. از آن جایی كه در سال های اخیر صنعت هتلداری پیش به سوی تخصصی شدن رفته است، هتل ها نیز روز به روز به دنبال بروز شدن و همگام شدن با امكانات روز دنیا می باشند. هتل های ایران همانند دیگر هتل های دنیا در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته اند. تا جایی كه برخی از هتل های كشور را می توان با برترین هتل های جهان مقایسه كرد. در كشور ما و به ویژه برخی از استان ها و شهر های پر گردشگر می توان هتل هایی را تجربه كرد كه شاید باور آن سخت باشد كه چنین هتل و اقامتگاهی در داخل كشور وجود دارد. برخی استان ها از جمله: تهران، مشهد، كیش، اصفهان و دیگر استان های پر جمعیت و پر مسافر هتل هایی را در دل خود جای داده اند كه می توان حتی بدون تجربه قبلی و با رزرو هتل از راه دور با خیالی آسوده در آن ها به اقامت بپردازیم. در این مقاله گردشگری و تخصصی می خواهیم به معرفی یكی از هتل های کیش كه تنها هتل با ساحل اختصاصی در داخل كشور به حساب می آید بپردازیم.
هتل مارینا پارک كیش در جزیره زیبای “كیش” و در كنار سواحل “خلیج فارس” تنها هتل با ساحل اختصاصی و مجموعه های تفریحی در “ایران” می باشد. در رابطه با هتل مارینا پارك كیش نظرات بسیاری را می توان از مسافرانی كه قبلا یك بار در این مجموعه اقامت داشته اند شنید. و همگی به بی نظیر بودن این هتل پارك در كشور اشاره می كنند. در ادامه مقاله شما را با هتل مارینا پارك “كیش” بیشتر آشنا خواهیم كرد.

تاریخچه ساخت و آدرس هتل
اگر دنبال سفر رفتن و اقامت در هتلی كه انتظار دارید امكاناتی فراتر از یك هتل را در اختیار شما بگذارد هستید، بی شك تنها انتخاب شما هتل مارینا پارك در جزیره “كیش” می باشد. هتل مارینا پارك “كیش” در جزیره زیبای “كیش” و در كنار سواحل “خلیج فارس” و انتهای بلوار مرجان در كنار برج های دوقلوی جزیره قرار گرفته است. هتلی كه در سال 1390 با مدیریت دكتر محمد رضا جباری شروع به فعالیت كرده و تنها هتل 5 ستاره مارینا (با ساحل اختصاصی) در كشور بوده و می باشد. برای ارتباط با هتل مارینا كیش تلفن های زیادی در تمام سایت های گردشگری و هتلداری اعلام شده است ولی تنها تلفن مسقیم برای ارتباط با هتل مارینا تلفن ثابت 07644465000 می باشد. مسیر دسترسی و جغرافیایی این هتل به گونه ای است كه به اغلب نقاط تفریحی و تجاری و گردشگری جزیره “كیش” دسترسی راحت و با فاصله كمی را دارد.
اتاق های هتل مارینا پارک کیش
اتاق های هتل
هتل مارینا پارك “كیش” حدود 190 واحد اقامتی را در دل خود جای داده است. اتاق هایی كه متناسب با سلیقه مسافران فضاهایی را برای اقامت هرچه راحت تر آن ها فراهم كرده است. برخی از این اتاق ها رو به دریا و سواحل زیبا و برخی دیگر با منظره زیبا و دل انگیز پارك زندگی را به گردشگران تقدیم می كند. مجموعه اتاق ها و سوییت های این هتل 5 ستاره مارینا با متراژی بین 23 متر تا سوییت های 150 متری آماده پذیرایی از مهمانان می باشد. هتلی با تنوع بالای اتاق ها و سوییت ها كه می توان به برخی از آن ها برای مثال: اتاق دبل رو به پارك، دبل رو به دریا، تویین پارك، تویین دریا، اتاق های استاندارد دریا، جونیور های دو خوابه و یك خوابه 65 متری رو به دریا و همچنین سوییت های یك و دو خوابه كه تا متراژ 150 متر با تمام امكانات در اختیار مسافران می باشد اشاره كرد. در رابطه با قیمت و هزینه اتاق ها و سوییت های هتل مارینا كیش نظرات و تغییراتی در ایام مختلف سال و ایام پیك به چشم می خورد ولی به طور میانگین برای یك اتاق در این هتل 5 ستاره حد اقل 500000 تومان باید در نظر گرفت در نظر داشته باشید كه ناهار در این هتل به صورت رایگان می باشد.
رستوران مارینا پارک
رستوران های هتل
هتل مارینا پارك “كیش” در كنار دیگر امكانات و زیبایی های منحصر به فرد خود، رستوران های شیك با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی را در دل خود جای داده است. یكی از رستوران های سر پوشیده این هتل رستوران”لوتوس” می باشد. رستورانی كه با كادری حرفه ای انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را با بهترین كیفیت در محیط سرپوشیده وشیك سرو می كند. تمام غذاهای این رستوران به صورت بوفه و الاكارت می باشد. اگر از جمله افرادی می باشید كه ترجیح می دهید غذای خود را در باغ و فضای آزاد میل كنید، حتما از رستوران “باغ” یا همان “گل كاغذی” این هتل استفاده كنید. فضایی زیبا در بین گیاهان سرسبز كه بهترین لحظات را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
مجموعه ماساژ هتل مارینا پارک
مجموعه ماساژ و اسپا
همیشه هر نوع سفری خستگی های جسمی را به همراه خواهد داشت. به ویژه در سفر های تفریحی كه اغلب اوقات به گردش در طبیعت و سواحل و بازار مشغول می باشیم. هتل مارینا پارك “كیش” در دل خود مجموعه ای عظیم ماساژ و اسپا را جای داده است. استفاده از بهزین اساتید ماساژ با انواع ماساژ و اسپای: سوئدی، شیر و عسل، تایلندی، ارماتراپی، سنگ داغ، سیرین اسپا، اسكراپ بدن و اسپای صورت و دست در این هتل می تواند تمام خستگی جسمی و روحی شما را از بین برده و آرامش و نشاط خاصی را به شما هدیه بدهد.
مارینا پارك کافی شاپ
كافی شاپ
از دیگر ویژگی های این هتل كافی شاپ های تخصصی با فضاهای متنوع آن می باشد. كافی شاپ هایی در لابی طبقه اول، دوم، كه با موسیقی زنده پذیرای مهمانان گرامی می باشد. كافی شاپ “مارین” این مجموعه در فضای باغ و ساحل محیطی دنج را برای گپ و گفت دوستانه و خانوادگی فراهم كرده است. از دیگر كافی شاپ های این هتل می توان به “تی بار” و كافه “آراز” آن اشاره كرد.
مارینا پارک
فروشگاه هتل
هتل مارینا “كیش” در كنار دیگر امكانات رفاهی خود، فروشگاهی كه خود همانند یك مركز خرید كامل است را برای رفاه بیشتر مسافران آماده كرده است. فروشگاه های پوشاك، دفاتر گردشگری و مسافرتی، و انواع خوراكی ها و مایحتاج سفر خود را می توانید با تخفیف های ویژه و خاص در این بازار تهیه كنید.

امکانات هتل الماس ٢ مشهد؛ لیستی بلند بالا از خدمات به‌روز
ادامه مطلب

امكانات ورزشی و سلامت
وجود پارك ها، دسترسی به ساحل، وجود پیست دوچرخه سواری، مجموعه استخر و سونا و جكوزی، باشگاه مجهز بدنسازی، مسیر های ویژه پیاده روی در كنار پیست های ورزش های توپی همانند تنیس همه و همه را می توان در هتل مارینا در جزیره “كیش” تجربه كرد كه از خصوصیات بارز این هتل نسبت به دیگر هتل های همتراز خود می باشد.
امکانات ورزشی هتل مارینا پارک کیش
امكانات گردشگری دریایی
وجود ساحل اختصاصی در این هتل در كنار مجموعه پاركینگ شناور های دریایی و پارك دریایی زیبا و اختصاصی این هتل باعث شده است این هتل تنها هتل مارینا پارك در كشور باشد. خرید و فروش و اجاره شناورهای تفریحی در این هتل به راحتی انجام شده و علاقه مندان به تفریحات دریایی نگرانی از این بابت نخواهند داشت. در این فضای ساحلی می توان از فودكورت ها و نوشیدنی های كافه ساحلی هتل استفاده كرد.
مارینا پارك کیش
مكان های دیدنی اطراف هتل
“جزیره كیش” مهد پلاژ ها و بازار ها و دیگر مكان های تفریحی در جنوب كشور می باشد. از ویژگی های هتل مارینا پارك “كیش” می توان به موقعیت جغرافیایی خوب آن اشاره كرد. پارك ساحلی مرجان كمتر از 4 دقیقه با خودرو از هتل فاصله دارد. مركز خرید مرجان 5 دقیقه و مراكز خرید پردیس 1 و 2 نیز كمتر از 8 دقیقه از هتل فاصله دارند. این موقعیت جغرافیایی ایده ال نگرانی شما را برای برنامه ریزی و استفاده حد اكثری از جاذبه های جزیره زیبای “كیش” از بین می برد.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر