لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> ‎معرفی هتل کریم خان شیراز
هتل کریم خان شیراز

‎معرفی هتل کریم خان شیراز

هتل کریم خان شیراز علاوه بر زیبایی خاصش، با خدمات و سرویس دهی بالاتر از استاندار توانسته نظر مثبت اکثریت مسافرینی که در این هتل اقامت داشته‌اند را جلب نماید. میهمانان این هتل را به دوستان و آشنایانشان نیز پیشنهاد می‌دهند. از دیگر خصوصیات این هتل برخورداری از کارکنان خوش اخلاق و خوش رو در کنار تمامی امکانات دیگر است.
در ادامه این مقاله قصد داریم تا هر چه بیشتر با این هتل از هتل های شیراز شما را آشنا کنیم. پس اگر شیفته شیراز هستید و برای سفر مقصدتان این شهر است حتما تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

درباره هتل کریم خان شیراز

هتل کریم خان شیراز در آبان ماه سال ۱۳۹۲ افتتاح شد. هتل از آن زمان تا امروز، از مسافران بسیاری که شهر شیراز را به عنوان مقصد تعطیلات خود انتخاب کرده‌اند، میزبانی کرده است.

اتاق‌های هتل کریم خان 

اتاق های هتل کریم خان شیراز

هتل کریم خان شیراز متشکل از ۵۲ اتاق مجزا بوده که در قالب اتاق سینگل، دبل، توئین و نیز سوئیت به میهمانان هتل ارائه می‌شوند. پرسنل مجرب هتل با فراهم آوردن امکانات رفاهی مورد نیاز، توانسته‌اند اوقاتی خاطره‌انگیز برای مسافران از اقامت در این هتل را به ارمغان آورند.

از جمله این امکانات رفاهی عبارت است از تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، مبل راحتی،حمام اختصاص و نیز سرویس بهداشتی. شایان ذکر است که در اتاق‌ها و همچنین فضای لابی هتل دسترسی رایگان به اینترنت وای فای نیز امکان پذیر می‌باشد.

10 هتل اقتصادی و ارزان لندن
ادامه مطلب

جاذبه های گردشگری 

دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های تاریخی همچون آرامگاه حافظ، سعدیه، باغ ارم و نیز باغ ارم از دیگر امتیازات ویژه‌ای بوده که ساکنین هتل کریم خان شیراز از آن بهره‌مند هستند. پذیرش هتل کریم خان شیراز به صورت شبانه روزی به مسافران گرامی آماده خدمت رسانی است. افراد با هماهنگی این بخش، می‌توانند درخواست تاکسی سرویس کنند. این امکان باعث شده تا مسافران به راحتی به گشت و گذار در شهر بپردازند.

امکانات هتل کریم خان شیراز

علاوه بر موارد ذکر شده، باید به امکانات تندرستی همچون استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی مجهز به تجهیزات مدرن و نیز خدمات ماساژ اشاره کنیم. صبحانه در این هتل به صورت بوفه هر روز صبح برای میهمانان سرو می‌شود. مسافران برای صرف وعده‌های غذایی دیگر نیز این امکان را دارند تا به رستوران سنتی هتل کریم خان شیراز مراجعه نمایند. این رستوران می‌تواند بطور همزمان از ۷۰ نفر میهمان پذیرایی کند. رستوران هتل با کمک کادری مجرب و نیز بهره بردن از سرآشپزهای حرفه‌ای، لذیذ‌ترین غذا‌های ایرانی را طبخ کرده و برای میهمانان سرو می‌کند.

منوی رستوران هتل کریم خان شیراز 

رستوران هتل کریم خان شیراز

رستوران هتل کریمخان در ضلع غربی لابی هتل واقع شده که با ظرفیت ۷۰ نفر در کنار منوی غذای ایرانی و بهره مندی از پرسنلی مجرب در نوع خود منحصربه‌فرد است. این رستوران ارائه‌دهنده انواع غذاهای خوشمزه ایرانی حاصل دستپخت آشپزهای مجرب می‌باشد. محیطی خاص و دلنشین برای صرف غذا در کنار خانواده و میزبانی از جشن‌های باشکوه شما بدون شک تجربه صرف یک غذای لذیذ را به یادماندنی می‌کند.

بهترین هتل های بجنورد کدام اند؟ عکس و جزئیات کامل
ادامه مطلب

کافی شاپ هتل کریم خان

وقتی از تفریح و خرید به هتل برمی‌گردید و دلتان یک نوشیدنی خنک هوس کرد می‌توانید به کافی‌شاپ هتل سر بزنید. در یک بعد از ظهر اگر خواستید یک چای گرم و خوش‌عطر با کیکی خوشمزه میل کنید، حتما روی کافی شاپ‌های هتل با تمام امکانات حساب کنید.

استخر هتل کریم خان شیراز 

استخر هتل کریم خان شیراز

این هتل از تفریحات آبی کاملی برخوردار است که شامل شنا در استخر بسیار تمیز می‌شود که خستگی یک روز پر از گشت و گذار را از تنتان به در می‌کند. در عین حال شادی و نشاط فوق‌ العاده‌ای را برایتان می‌سازد. علاوه بر این استخر بخش سونا و جکوزی نیز آماده شده تا تفریح آبی را کامل‌تر نمایند.

نظرات در مورد هتل کریم خان شیراز 

باتوجه به اینکه هتل کریم خان در طی مدت فعالیتش بهترین و باکیفیت‌ترین امکانات  خدمات را ارائه داده است، در کنار پرسنل مجرب و کارآزموده توانسته نظرات مثبتی را از میهمانان بگیرد.

آدرس و شماره هتل کریم خان شیراز

آدرس: شیراز؛ خیابان رودکی؛ هتل کریم خان

شماره تماس 05191005105

هتل کریم خان شیراز

فاصله هتل کریم خان تا مراکز مهم شیراز 

  • فاصله تا فرودگاه با ماشین تقریبا 25 دقیقه است.
  • فاصله تا راه آهن با ماشین تقریبا  30 دقیقه است.
  • فاصله تا ترمینال با ماشین تقریبا 25 دقیقه است.
  • فاصله تا باغ ارم با ماشین تقریبا 15 دقیقه است.
  • فاصله تا آرامگاه حافظ با ماشین تقریبا 14 دقیقه است.
  • فاصله تا آرامگاه سعدی با ماشین تقریبا 16 دقیقه است.
  • فاصله تا باغ جهان نما با ماشین تقریبا 15 دقیقه است.
  • فاصله تا دروازه قرآن با ماشین تقریبا 14 دقیقه است.
  • فاصله تا ارگ کریم خان با ماشین تقریبا 10 دقیقه است.
  • فاصله تا نارنجستان قوام با ماشین تقریبا 5 دقیقه است.
  • فاصله تا حمام و بازار وکیل پیاده تقریبا 12 دقیقه است.
  • فاصله تا مسجد وکیل با ماشین تقریبا 12 دقیقه است.
  • فاصله تا حرم شاهچراغ پیاده تقریبا 11 دقیقه است.
  • فاصله تا مسجد نصیرالملک با ماشین تقریبا 6 دقیقه است.
  • فاصله تا تخت جمشید با ماشین تقریبا 1 ساعت است.
  • فاصله تا آرامگاه کوروش با ماشین تقریبا 1.30 ساعت است.
مقایسه هتل گامبرون و هتل آپارتمان پارسیان کیش
ادامه مطلب

جمع‌بندی 

هر گردشگر چه ایرانی  و چه خارجی با سفر به شیراز و وارد شدن به این شهر از زیبایی‌هایش انگشت به دهان می‌ماند. شیراز شهر فرهنگ و هنر و ادب است و توانسته طی سالیان سال به بهترین نحو از مسافرین میزبانی کند. هتل‌های شهر در این موفقیت نقش مهمی را داشتند. هتل کریم خان شیراز از هتل‌های این شهر بوده که ما به آن پرداختیم. اگر میهمان این شهر هستید این هتل می‌تواند میزبان خوبی برای شما باشد.

سوالات متداول

فاصله هتل کریم خان شیراز تا شاهچراغ چقدر است؟

فاصله تا حرم شاهچراغ پیاده تقریبا 11 دقیقه است.

منوی رستوران هتل کریم خان شیراز شامل چه غذاهایی است؟

رستوران ارائه‌دهنده انواع غذاهای خوشمزه ایرانی حاصل دستپخت آشپزهای مجرب می‌باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر