لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> مناطق خاص و رومانتیک >> 15 سفری كه می تواند تأثیر عمیقی بر روی زندگی زوج ها بگذارد
15 سفری كه می تواند تأثیر عمیقی بر روی زندگی زوج ها بگذارد

15 سفری كه می تواند تأثیر عمیقی بر روی زندگی زوج ها بگذارد

یكی از بهترین بخش های یك رابطه دو نفره،‌ علاقه شریك زندگی به سفر رفتن است و یكی از بهترین بخش های سفر رفتن با این همسر علاقه مند به سفر، داشتن زمان كافی برای باهم بودن های دونفره است مواقعی كه در حال گشت و گذار در مناطق ناآشنای جهان هستید. سفر شما چه داخلی باشد و چه بین المللی، گذراندن وقت با شریك زندگیتان، كسب تجربه های فوق العاده و یادگیری بسیاری از مسائل در مورد همدیگر را تضمین می كند، مثلاً اینكه خانم شما می تواند از روی صخره به درون آب شیرجه بزند یا اینكه شوهر شما علی رغم اینكه فقط می تواند این سوال را كه “سرویس بهداشتی كجاست؟” به زبان محلی بپرسد، می تواند دوستان زیادی برای خود پیدا كند.
زمانیكه شما بسیاری از تجارب اولیه را با یكدیگر به دست می آورید، آشكار ساختن نقاط پنهان همسرتان و حتی خودتان كه قبلاً ‌متوجه آنها نشده اید بسیار آسان خواهد بود و مسافرت این امكان را برای زوجین فراهم می آورد كه بتوانند نوعی از نزدیكی عاطفی را بدست بیاورند كه در زندگی روزمره تجربه نكرده اند.
هنگام تصمیم گیری برای اینكه چه جائی را با مهمترین فرد زندگی خود به عنوان مقصد انتخاب كنید، حتماً نیازمند این خواهید بود كه بخش های مختلف یك مسافرت رومانتیك و عاشقانه را كه از اهمیت بیشتری برایتان برخوردار هستند در نظر بگیرید، از مكان های زیبا و فعالیت های ماجراجویانه گرفته تا محیط های صمیمانه و چشم اندازهای حیرت انگیز. بنابراین بهتر است هوشمندانه سفر كنید.

برای اینكه تركیبی از لذت های بیان شده را بدست بیاورید، این 15 مكان را در بررسی های خود لحاظ نمائید.

بالی، اندونزی
بالی كه نام مستعار جزیره خدایان است، یك جزیره چند منظوره است كه برای هر زوجی، چیزی برای ارائه دارد. اگر تمایل شما در رابطه دو نفره تان كوهنوردی از میان مناطق سرسبز، جنگل میمون ها و حضور در شالیزارهای برنج می باشد،‌ باید به شما بگویم كه خوش شانس هستید. اگر فكر می كنید كه داستان عاشقانه، گذراندن تمام طول شب در میهمانی ها و رقص با آهنگ های شاد است، بالی برای باشگاه های شبانه ای كه دارد نیز معروف و شناخته شده می باشد. آیا دلتان می خواهد كه احساسات درونی شما فوران كند؟ معابد و اماكن مقدس بسیاری در بالی برای دیدن وجود دارند و اگر به ساحل بیشتر از دیگر دیدنی ها علاقه دارید، سواحل زیبا و متنوع این جزیره از ساحل با شن های سفید گرفته تا ساحل باورنكردنی با شن های مشكی، در بخش های شمالی و غربی آن واقع شده اند.

در حالیكه بخش هایی از جزیره یك چشم انداز قبل از دوران مدرن را دارا است، اما این منطقه از اندونزی یك مقصد گردشگری مشهور است، بنابراین جهت میزبانی از مسافران بین المللی كه در پی یك اقامت عاشقانه همراه با آسایش هستند، به خوبی تجهیز گشته است، مانند تفریحگاه های شیك و مجلل، كلاس های یوگا، استخرهای آب درمانی و كافه های الهام گرفته از استرالیا.
Santorini, Greece

سانتورینی، یونان

سانتورینی این روزها كاملاً در اینستاگرام معروف شده است: تعداد زیادی تصاویر زیبا از ماه عسل زوج های تازه ازدواج كرده وجود دارند كه در این نقطه از جهان تهیه شده اند؛ اگرچه این مسئله دور از انتظار هم نیست: سانتورینی یك دهكده شبیه به ابر است كه مسافران را در یك وهم و خیال آسمانی غوطه ور می سازد. عاشقانه های این جزیره به میزان زیادی بر مردم تأثیرگذار است؛ با گشت و گذار در خیابان های تپه ای شكل و نم زده، در محیطی از دیوارها و پشت بام های سفید و آبی روشن احاطه می شوید و بعداز ظهرها هم می توانید بر روی صندلی هایی رو به غروب خورشید بنشینید و از زیبایی باور نكردنی آن لذت ببرید. زمانیكه آفتاب غروب كرد، چراغ ها سراسر شهر را روشن می كنند و خانه ها، كلیساها و رستوران ها مانند ستاره می درخشند.
Safari in Tanzania

گشت و گذار در تانزانیا
غیر از سفر به تانزانیا برای كوهنوردی در كوه های ترسناك كلیمانجارو، بسیاری از مردم به خاطر حیات وحش تحت محافظت و باورنكردنی و پارك های ملی آن به تانزانیا سفر می كنند. سفرهای سیاحتی،‌ چشمان شما را رو به بخشی كاملاً ناشناخته از جهان باز می كنند، سفری كه به شما و شریك زندگیتان اجازه می دهد كه در بعضی از اولین كارها باهم شریك شوید، كارهایی همانند دیدن حیوان شیر از نزدیك، سفر به جلگه های پوشیده با درختان بائوباب بومی افریقا و دیدن مردمانی از نژاد بومی منطقه همگی برای اولین بار.
حتماً دلتان خواهد خواست كه دهانه آتشفشانی انگورونگورو را كه بزرگترین مخروط آتشفشانی سالم و غیرفعال جهان است را از نزدیك ببینید. حالت كاسه ای شكل آن، حاشیه ای طبیعی را برای حیوانات به وجود می آورد و این امكان را برای مسافران سیاحت كننده در افریقا فراهم می آورد كه تمام پنج حیوان عظیم الجثه منطقه شامل شیر، یوزپلنگ، كرگدن، فیل و بوفالو را در طول یك سفر ببینند.

پارك ملی سرنگِتی به خاطر مهاجرت های توده ای گوزن ها و گورخرها، جمعیت شیرهای بزرگ و تنوع حیوانی و زیستی آن، مقصد شناخته شده دیگری برای سیاحت و گشت وگذار است.
Tulum, Mexico

تولوم، مكزیك

دو ستون اصلی بسیاری از مسافرت های عاشقانه، جَوّ صمیمانه و تجربه های عجیب و غریب است و تولوم به میزان بسیاری این دو موضوع مهم را در خود دارد. می توانید از تفریحات مختلف یكی را برگزینید، تفریحاتی مانند لم دادن در سواحل استوائی، غواصی در پارك آكواتیك تِم در “زل ها پارك”، شنا كردن در یك گودال طبیعی (مخزن طبیعی و زیرزمینی آب) و گردش در خرابه های مایان كه در نوع خود یكی از سالم ترین و دست نخورده ترین مكان ها است. پس از یك روز كامل تفریح و ماجراجوئی، لذتبخش ترین كار صرف كردن یك نوشیدنی در یك كافه جنگل مانند است.
Whistler, Canada

ویسلر، كانادا

یك روش عالی برای برقراری رابطه به عنوان یك زوج، فعال تر شدن و شركت در تفریح هایی مانند اسكی بر روی كوه های ویسلر و بلك كام است كه هم مناسب افراد باتجربه و حرفه ای است و هم مناسب افراد مبتدی در زمینه اسكی. می توانید این كوه را با مسیرهای پیاده روی متعدد و متنوع از نظر سختی راه بپیمایید، از چشم انداز درختان پوشیده با برف كه در بالای سرتان پراكنده هستند، لذت ببرید، در كلبه ای كه در میانه های كوه قرار دارد ناهار خود را صرف كنید و روز را پس از یك اسكی مهیج، در كافه های قرار گرفته بر دامنه كوه به پایان برسانید. اگر اسكی پاهای شما را خسته كرد و فعالیت های كوهستانی برایتان كافی بود، فعالیت های دیگری نیز در پایین قله ها برای انجام مهیا هستند. دهكده ویسلر یك مكان سرزنده و نشاط آور است كه فقط مخصوص پیاده روی بوده و مملو از كافه ها، مغازه ها و رستوران های متعدد است. این سرزمین عجایب زمستانی كوچك، به زیبایی دنیای داخل گوی كریستالی برفی است و چه مكانی زیباتر و بهتر از این برای یك سفر رومانتیك و عاشقانه؟
Oxford, England

آكسفورد، انگلستان

آكسفورد كه فقط دو ساعت تا لندن فاصله دارد، یك گریز عجیب و جالب به معماری قرون وسطایی بریتانیایی و كافه های دنج آن مناطق را برای مخاطب فراهم می آورد. هر جائی را كه نگاه می كنید پس زمینه ای ایده آل و عالی برای یك كارت پستال و یا الهام بخش طرح یك عروسك فروشی می تواند باشد و همچنین اساتید و دانشجویان با لباس های عبایی شكلی كه به تن دارند در حال رفتن به مراسم های خاص دانشگاه آكسفورد هستند. با حضور نافذ و تأثیرگذار دانشگاه كه قدیمی ترین دانشگاه در میان كشورهای انگلیسی زبان است، نمی توانید احساسی غیر از احساس زندگی در بخشی از دوره رومانتیك تاریخ داشته باشید، دوره ای كه در آن احساسات و رفتارهای عاشقانه، زمینه ها و ریشه های اصلی آن بوده اند.
Cappadocia, Turkey

كاپادوكیه، تركیه

برای اینكه یك سفر افسانه ای داشته باشید، هیچ كجا مناسب تر از جائی نیست كه چشم اندازی آراسته با دودكش های زیبا داشته باشد. غیر از این نوع دودكش كه مرتفع هستند، سنگ های مخروطی نازك بخش های كوهستانی كاپادوكیه، كلیساهای حفاری شده در غارها، شهرهای زیرزمینی و خانه های حفر شده در دل كوهستان تصویری غافلگیر كننده را در قلمروی خیالی این منطقه ایجاد نموده اند. در داخل یك بالن بزرگ و زیبا معلق در آسمان بر فراز این منطقه كوهستانی، احساسی همانند كاراكترهای كتاب دكتر سوس (داستان نویس مشهور امریكایی) و یا فضانوردانی كه از بالای سیاره ماه در حال كشف یك تمدن هستند، به شما دست خواهد داد. هر كدام از این احساس ها كه به شما دست دهد، تجربه فوق العاده این تفریح باعث می شود كه تعجب و ترس دوران كودكی بار دیگر در وجود شما رخنه كند.
Paris, France

پاریس، فرانسه

بسیاری از كلیشه ها، به دلایلی تبدیل به كلیشه شده اند، و این مورد درباره شهرت رومانتیك پاریس نیز صادق است. با نگاهی به عكس زوج هایی كه در شهر نور حضور داشته اند، عملاً می توانید قلب های نقاشی شده در چشمانشان را در حالیكه در مقابل برج ایفل یكدیگر را به آغوش كشیده اند، ببینید. پاریس و داستان عاشقانه، مانند ولنتاین و شكلات،‌ شام های سالگرد ازدواج و شمع های روی میز، پیشنهاد ازدواج و واقعه های برجسته جهانی لازم و ملزوم هم هستند… به خاطر تمام این دلایل است كه می توان گفت پاریس به خودی خود تبدیل به شهری معروف در جهان نشده است.
Burning Man, Black Rock City, Nevada

جشنواره مَرد در آتش، شهر بلك راك، نوادا

یك روش موثر برای اینكه اجازه دهید یك رابطه به اوج درخشش خود برسد، دور شدن از راحتی ها و آرامش های زندگی مدرن است. در فستیوال برنینگ من (مرد در آتش) از وجود فناوری جهت رویارویی با بی نظمی و بی قاعدگی و نیز به اصطلاح شنا كردن در خلاف جهت آب چشم پوشی می گردد، اما خود این فستیوال هم با یك اردوی تفریحی معمولی كه معدود اتفاقاتی مانند بیدار شدن از خواب با تكه شاخه ای در لابه لای موها و دندان های مسواك نزده در خود دارد، فرق می كند. هیچ دو زوجی تجربه ای یكسان و عین هم در این جشنواره نخواهند داشت، به نحوی كه این امكان را برای شما فراهم می آورد كه خاطرات مخصوص به خود را به اشتراك بگذارید. جشنواره برنینگ من محیطی باز برای كاوش در درون خود و رابطه تان با كارگاه ها، وقایع و میهمانی های معنوی و جامع را فراهم می آورد. با دور شدن از زندگی واقعی روزمره، هنر را به شیوه های نوین در این فستیوال تجربه خواهید كرد و با مردم و موقعیت هایی روبه می شوید كه هرگز در زندگی روزمره خود نمی توانستید آنها را ببینید و نكته دیگر آنكه با برخی از ویژگی ها، افكار و اعتقادات پنهان همسرتان آشنا خواهید گشت.
Hakone, Japan

هاكونه، ژاپن

در حالیكه هانوكه از نظر وجود غرفه هایی آراسته با شكوفه های گیلاس به اندازه شهر مجاورش یعنی كیوتو، رومانیتك و عاشقانه نیست، ‌اما فاصله آن یك سفر یك روزه است و به شیوه ای بسیار آرامش بخش سفری شهری را فراهم می آورد: به خاطر وجود تفریحگاه های بهاری جذاب و داغ. غیر از استراحت كردن در آنسن (بهار داغ) در یك ریوكان (مسافرخانه ژاپنی) سنتی، می توانید از مكان های طبیعی مانند دریاچه آشی و كوه آتشفشانی فوجی لذت برده و یا در موزه سنگی فضای باز و معبد هاكونه گردشی داشته باشید. بسیاری از وسائط حمل و نقل عمومی، خود بیشتر شبیه لوازم و ابزارهایی كوچك برای ماجراجوئی هستند تا صرفاً وسیله ای معمولی برای حمل و نقل؛ وسائطی همانند قایق، خودروهای كابلی و مسیر های راه آهنی پیچ در پیچ در لابه لای كوهستان.
Northern Lights in Northern Norway

چراغ های شمالی در نروژ شمالی
اگر تابه حال به یك تجربه رومانتیك فكر كرده اید، نروژ شمالی با برگزاری برخی از برنامه های غیرقابل باور در آسمان، میزان لذت سفر شما را افزایش می دهد. این ناحیه كه یك سوم از نروژ را در بر دارد، به عنوان یك مقصد عالی برای دیدن چراغ های شمالی از پاییز تا اواسط آوریل شناخته می شود حال آنكه خورشید از ماه مه تا جولای نیمه شب ها همچنان تحت عنوان پدیده ای به نام “خورشید نیمه شب” قابل مشاهده است. اگر جسارت رفتن به مناطق شمالی تر در سوالبار را كه شمالی ترین منطقه بدون سكنه در اروپا است دارید، به آنجا سفر كنید تا در فاصله بین ماه های آوریل تا آگوست از 24 ساعت روشنایی طول روز بهره مند گردید. در نقطه مخالف طیف نوری این منطقه، ماه های ژانویه و فوریه سوالبار دارای شب های قطبی است، این زمانی است كه شب به مدت 24 ساعت ادامه دارد و باعث می شود كه پدیده شفق شمالی به طور ویژه نمایان گردد.

اگر واقعا تصمیم گرفتید كه به این سفر بروید، مراقب باشید: دیگر بیش از این نگاه كردن به ستاره ها از حیاط خلوت خانه تان،‌ رومانتیك و عاشقانه نیست.
Porto, Portugal

پورتو، پرتغال

پورتو یك شهر تجاری با آبشاری در آن است كه وجود خیابان های سنگفرش شده، خانه های كهن و تاریخی، كلیساهایی با معماری سبك باروك، رواج كسب و كارهای خانوادگی و كارخانه های بندری كه مهمترین بخش از صادرات شهر را تشكیل می دهد، شما را به سفری به زمان های دورتر می برند. در خیابان دوورو می توانید درختان انگوری ببینید كه طی 2000 سال گذشته نوشیدنی های مختلفی از آنها تهیه می شده اند. در این مكان می توانید در فعالیت هایی همانند فرآوری انگور مشاركت نمائید. در شهری كه با فرهنگ انواع نوشیدنی عجین شده است، شما و همسرتان می توانید لذتی دوچندان از سفر خود ببرید.
Amalfi Coast, Italy

ساحل آمالفی، ایتالیا

این ساحل كه به خاطر زیبایی معمارانه و طبیعی آن شناخته شده و معروف است، گزینه اول برای یك سفر رومانتیك به حوزه مدیترانه می باشد. گردشگران در این ناحیه در منظره ای طبیعی حمام آفتاب می گیرند، از میان دهكده های كوچك كه روبه دریای زیبا قرار گرفته اند كوهنوردی می نمایند و از مكان های معروفی همانند امرالد گروتو (گروتو دلا سمرالدو)، كلیساهای قرون وسطایی، باغ ها و موزه ها دیدن می كنند. اگر برای داشتن زمانی خصوصی برای خودتان احساس نیاز كردید، هتل های منزوی (جدا شده از مكان های پرازدحام) متعددی وجود دارند كه دارای چشم انداز روبه اقیانوس و امكاناتی لوكس هستند.
Buenos Aires, Argentina

بوینس آیرس، آرژانتین

در پایتخت شلوغ و پرازدحام كشور آرژانتین، شما و شریك زندگیتان هرگز با كمبود فعالیت های تفریحی مواجه نخواهید شد. هر آخر هفته صدها نمایش و بازی در سراسر شهر به نمایش درمی آیند. همچنین می توانید شب هنگام به سالن اپرای این شهر به نام تیترو كولون كه دارای شهرت جهانی است، بروید. وجود تعداد زیاد رستوران و كافه باعث شده كه بتوانید قبل از رفتن به سالن های اجرای نمایش،‌ شام كاملی را صرف نمائید تا در انتهای شب و پس از دیدن اجرا، شبی خوب و دلچسب را گذرانده باشید. برای داشتن یك روز تا شب دلپذیر، به محله لابوكا كه منطقه ای پرجنب و جوش و سرزنده است بروید تا در آنجا بتوانید از سالن های رقص تانگو استفاده كرده و از قدم زدن در خیابان آن كه با انواع غرفه های صنایع دستی، خانه و مغازه های به رنگ روشن آراسته شده اند، لذت ببرید.
Whitsunday Islands, Australia

جزایر ویتساندِی، استرالیا
در قلب تپه دریایی گریت بَرییر برای سفر به این 74 جزیره دور از ساحل كوینزلند استرالیا مجبور خواهید بود با قایق این حدفاصل را بپیمایید تا از مكان های دیدنی و فوق العاده این منطقه بازدیدی بعمل آورید. ساحل وایت هِوِن یكی از معروف ترین سواحل با شن سفید در جزیره است و علی رغم اینكه یكی از مقاصد گردشگری شناخته شده می باشد، 4 مایل طول دارد و این موضوع باعث سهولت یافتن مكانی مخصوص خودتان گردیده است. به غیر از داشتن روزهای پرنشاط كنار ساحل، می توانید گردش ها و تفریح های رومانتیك و فراموش نشدنی را در عین بازدید از این جزایر داشته باشید، ‌مانند پرواز بر فراز هارت ریف (جزیره قلبی شكل) با هلی كوپتر، سكونت در یك قایق برای مدت چند روز و غواصی در آب های این منطقه.

رمانتیک ترین مقاصد گردشگری فیلیپین
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر