لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> ۵ راهکار کاربردی برای سفر مقرون به صرفه به آمریکا
۵  راهکار کاربردی برای  سفر مقرون به صرفه به آمریکا

۵ راهکار کاربردی برای سفر مقرون به صرفه به آمریکا

ایالت متحده یک کشور شگفت انگیز برای بازدید است: شهرهای پرجمعیت، منظره های زیبا، خرید کردن افسانه ای، انواع غذاها و جاذبه های متنوع. با این حال زادگاه سرمایه داری نیز هست – به این معنی که تقریبا همه چیز به سود منجر می شود. پس انتظار می رود راه های زیادی برای پیشرفت کردن کسب و کار شما وجود داشته باشد. قبل از اینکه به آنجا بروید این ۵ مجموعه از کارها را انجام دهید تا هر سنتی که در آنجا خرج می کنید برایتان بیارزد.

محل سکونت خود را با دقت انتخاب کنید زیرا یکی از بیشتریت هزینه های شما در ایالت متحده خواهد بود
ایالت متحده به طور کلی برای همه چیز مقرون به صرفه است بجز یک استثنای بزرگ، مخصوصا در شهرهای بزرگ در فصول برگزاری فستیوال ها. یک بوتیک معمولی در مرکز شهر منهتن در نزدیکی فصل فستیوال، احتمالا هزینه ای بالغ بر ۳۰۰ دلار برای یک شب دارد. در حالی که یک شب در همان هتل در فصلی که فستیوال برگزار نمی شود احتمالا قیمتی کمتر از یک سوم دارد. در نهایت به یک سایت مقایسه ی هتل ها سر بزنید و قیمت ها را برای هتل های مرکزی در فصول اوج و کف قیمت بررسی و مقایسه کنید. تفاوت قیمت ها می توانند بیشتر از چیزی باشند که شما انتظارش را دارید. شایان ذکر است که نوسانات قیمت در مکان هایی کمی دورتر از مرکز شهر، کمتر است و حتی برای گزینه هایی که در آنجا قیمت ها را به صورت الکترونیکی ثبت نمی کنند ارزان تر نیز هست. علاوه بر این بسیاری از مالکان اینگونه مکان ها رفتاری بسیار دوستانه دارند و مشتری مدار هستند و انتظار می رود یک سری اشانتیون نیز به شما ارائه دهند. مثل صبحانه ی مجانی و دسترسی بر هرچیزی در یخچال و فریزر و تنقلات و شاید حتی زمانی برای بازی با حیوانات خانگی. درنهایت، خانه های آمریکایی که برای اجاره ی کوتاه مدت درنظر گرفته شده اند، تمایل دارند بسیار تمیز و زیبا بازسازی شوند تا با هتل های قدیمی که در همه جا هستند، تفاوت داشته باشند.

به این نکته نیز باید اشاره شود که بیشتر هتل های آمریکایی هزینه ی سکونت یا معادل آن را دارند که در هنگام ورود به هتل در بالای فرم رزرو نوشته می شود و شما آن را پرداخت می کنید. این به ظاهر بی معنی می آید ولی این مدل کسب و کار است. این هزینه ها می تواند سنگین باشد یک اقامت در هتلی در نیویورک، هزینه ی ۱۰۰ دلاری را بالای شارژ ۲۵۰ دلاری زده شده بود. پس خیلی مراقب باشید.

هیچ وقت برای رزرو محل اقامت عجله نکنید
در برخی از شهرها (مخصوصا لاس وگاس) اغلب مفیدتر است که هتل خود را در آخرین لحظه رزرو کنید. شما می توانید این کار را از طریق وبسایت های رزرو آنلاین هتل انجام دهید. زمان ایده آل برای این کار یک روز بعد از ورود مسافران به هتل است؛ زمانی که هتلداران قیمت هتل را برای اتاق های خالی پایین می آورند. معمولا این استراتژی را می توان در شهرهای پر از هتل و به ویژه در فصولی که اوج درخواست نیست به کار گرفت. محلی که برای رزرز ۱۰۰ دلار است می تواند تا ۲۰ دلار در بعد از ظهر روز بعد از ورود مسافرین کاهش یابد. توجه داشته باشید که این روش فقط برای هتل ها جواب می دهد و هتل هایی که رزرو آنلاین ندارند نرخشان با توجه به کم یا زیاد بودن درخواست مسافران تغییر نمی کند و همیشه برای انجام این کار شما باید به شانس خود متوصل شوید و اگر شانس به شما رو نکرد باید در شهر رانندگی کنید و به دنبال متل با مسافرخانه باشید.

سفر با دوربین ممنوع
ادامه مطلب

از پیش ملزومات سفر خود را آماده کنید
همیشه ملزوماتی برای سفر وجود دارد… برای مسافران فصلی فقط دو باید وجود دارد: ۱. بلیط هواپیما برای رسیدن به مقصد در تاریخ مشخص شده ۲. ویزای سفر یا معادل آن
US on a Budget: 5 Practical Dos and Don’ts for Travellers
برای تهیه ی بلیط هواپیما می توانید از اپلیکیشین ها استفاده کنید تا پایین ترین نرخ را پیدا کنید. تحقیقات نشان می دهد که کمترین قیمت ها را معمولا می توانید از ۱.۵ الی ۲ ماه قبل از پرواز برای روزهای سه شنبه یا چهارشنبه پیدا کنید( پرواز در روزهای میان هفته فرق زیادی برای یک مسافرت معمولی به ایالت متحده که بیش از ۲ هفته طول می کشد، ندارد). ما پیشنهاد نمی کنیم که در آخرین لحظه رزرو انجام دهید. چون نوسانات قیمت زیاد است و این می تواند باعث شود که شما از هدفتان دور بمانید و به سادگی آن را لغو کنید.

برای ویزای مسافرتی ( سنگاپوری هایی که به ایالت متحده مسافرت می کنند، فقط باید برای دریافت ESTA یا اخذ ویزا اقدام کنند). هرچه زودتر اقدام به گرفتن آن بکنند بهتر است. چون ممکن است این پروسه یکی دو روز طول بکشد. اطمینان حاصل کنید که ESTA خود را از وبسایت رسمی دولتی دریافت کنید. زیرا بسیاری از سایت های فرصت طلب خود را به عنوان پلتفرم رسمی ESTA جا می زنند و این خیلی مهم است.

خود را برای چیزهایی که ممکن است بهتر از آن در مقصد وجود داشته باشد آماده نکنید
لباس های زمستانی، تنقلات، لوازم آرایشی و حتی کیسه های خواب…. تقریبا در همه جای ایالات متحده ارزان است. سوپرمارکت ها در ایالت متحده واقعا بسیار بزرگ هستند و شما را از وسایلی که در آنجا وجود دارد شگفت زده می کند. کاملا اشتباه است که شما وسایل و تجهیزات زمستانی را با قیمت بالا در آسیا بخرید و با خود به ایالت متحده بیاورید و در آنجا متوجه شوید چقدر از اینگونه وسایل با تنوع زیاد وجود دارد و ای کاش خرید نمی کردید چون در چمدانتان جا نمی شود. پس با چمدان خالی سفر کنید و دست پر برگردید.
How your back view should look when leaving for the US
یک وسیله نقلیه ی رویایی و کم مصرف اجاره کنید

مانند بسیاری از کشورهای بزرگ دیگر، پوشش حمل و نقل عمومی قابل اعتماد در ایالت متحده، عمدتا محدود به مناطق شهری مرکزی است. به خصوص اگر شما در حال بازدید و گشت و گذار در سراسر کشور هستید، ماشین گرفتن و سفر جاده ای قطعا بهترین راه ( و اغلب تنها راه) برای لذت بردن و تجربه کردن در ایالت متحده است. مناظر در بسیاری از بزرگراه های بین ایالتی، کاملا زیبا هستند و رانندگی های طولانی به شما این امکان را می دهد که حرکت خورشید از سحر به سمت غروب را در آسمان مشاهده کنید. به دلیل رقابت شدید بین شرکت های اجاره ای بزرگ، اجاره ی وسیله ی نقلیه در آمریکا ارزان تر از هر کشور توسعه یافته ی دیگر است. بنابراین این شانس را برای رانندگی ماشین رویایی که همیشه در قیمت های معقول می خواستید را دارید. خودتان را محدود به استفاده از یک نوع اتومبیل نکنید و از انواع اتومبیل های لوکس استفاده کنید برای مثال شما می توانید BMW 430i convertible 2017 را با پایین تر از ۷۰ دلار در روز در اختیار داشته باشید.
گاز ارزان ترین سوخت در ایستگاه های سوخت رسانی است و سوخت در داخل شهر معمولا ۳۰٪ ارزانتر است و اطمینان حاصل کنید که قبل از مسافرت به سمت بزرگراه ها سوخت رسانی کرده باشید.

renting car
هر بیمه ای که می بینید نخرید
پس از جمع آوری سوییچ های ماشین اجاره ای که منحصرا با منوی بیمه ارائه می شود که شامل موارد زیر می باشد: خسارت ناشی از برخورد، حفاظت مسئولیت اضافی، بیمه حوادث شخصی. این خرید بیمه می تواند به راحتی هزینه ی اجاره ی روزانه ی شما را دو برابر کند. آن ها یک منبع بزرگ درآمد شرکت های اجاره ای هستند که به شما نشان می دهد در نمای کلی، چه چیزهایی هزینه های درستی برای مشتریان به حساب نمی آید.
اکثر کارت های اعتباری، اگر بخشی از کارت را برای اجاره استفاده می کنید، نوعی CDW را ارائه می دهند- کارت مورد استفاده ی خود را بررسی نمایید. PAI اغلب در برابر سایر بیمه هایی که در حال حاضر متعلق به اجاره کننده است، مانند بیمه ی مسافرت، بیمه ی پرداخت شده توسط شرکت یا سایر برنامه های تصادف شخصی، کپی می شود. از اینها، SPL احتمالا یکی از مواردی است که به طور جدی مورد توجه قرارگرفته است، زیرا بعید است که آن را تکثیر کنند و آمریکایی ها به طور کلی از شکایت کردن در موارد لزوم دریغ نخواهند کرد. علاوه بر این سه محصول مشترک، ممکن است کاتالوگ های دیگری وجود داشته باشد که ارزش افزوده ای برای شما اضافه نکرده باشد. پس با هزینه های اجاره ای خود با دقت برخورد کنید.

از قانون 3 سوال استفاده کنید
پیش از اینکه خانه ی خود را به مقصد ماجراجویی در ایالت متحده ی بزرگ تر کنید، به شما توصیه می کنیم که در مواقع خرید ابتدا سه سوال ساده از خود بپرسید :

سوال ۱: آیا من این مورد را در کشور خودم با قیمت بالاتری خریداری کرده ام؟
سوال ۲: آیا این مورد را ۹۰٪ دوست دارم؟
سوال ۳: آیا این را در طول سفر، در جای دیگر ارزانتر پیدا خواهم کرد؟

هیچکدام از سه سوال بالا پاسخ مطلق ندارند، اما هنگامی که در کنار هم قرار می گیرند، تصمیم را برای خرید راحت تر می کنند. سوال ۲ احتمالا مهم ترین سوال است و به شما کمک می کند در موقعیت هایی که شما نگران چیزی هستید و یا بعد از سفر پشیمان می شوید به شما کمک کند که این اتفاق ها نیفتد. ایالت متحده چیزهای زیادی را به شما پیشنهاد می دهد و شما باید بهترین خرید را داشته باشید.
You probably did it wrong if you didn’t come out looking like this
وقت خود را با مراکز خرید بیش از حد شلوغ هدر ندهید
هنگامی که مردم درباره ی خرید در ایالت متحده تفکر می کنند، فکر می کنند که در مراکز خرید بهترین معاملات را انجام خواهند داد. ممکن است که این ۵ یا ۶ سال قبل درست بوده باشد که مفهوم خرجی تازه تر بود ولی امروزه این ممکن نیست. واقعیت این است که بسیاری از این مراکز با گردشگران شرق آسیا که دارنده ی کیف پول چرم هستند رو به رو می شوند باید نشان داد که مغازه ها ارزان نمی فروشند. در حالی که قیمت های مغازه های بیرونی برای مارک های اصلی معمولا ۳۰-۵۰٪ کمتر از قیمت درون مراکز خرید است و دسترسی به این تخفیف ها بسیار گسترده است و این قیمت ها قیمت های عادی محصولات در ایالت متحده است. مردم امروزه به سختی با قیمت های مراکز خرید می کنند مگر اینکه شما یک متخصص هستید و پول خود را برای انتهای فصل ذخیره کرده اید. در حال حاضر برای بدست آوردن معاملات خیلی ارزان شما باید به جایی بروید که مردم محلی به آنجا می روند. اصولا مردم محلی برای برآورده کردن نیازهایشان، به سوپرمارکت های بزرگ می روند- بهترین و بزرگترین آن ها در حومه ی شهرهای اصلی قرار دارد. درحالی که مانند مراکز خرید سازمان یافته نیستند، این سوپرمارکت های بزرگ، اغلب کالاهای مارک دار را در قفسه هایی قرار می دهند که به شدت تخفیف دارند و ما درباره ی ۷۰ تا ۸۰٪ تخفیف صحبت می کنیم. به عنوان مثال یک کالسکه ی Delsey را می توانید در این فروشگاه ها با ۷۹ دلار پیدا کنید. در حالی که همین کالسکه در مجتمع های خرید حدود ۳۰۰-۴۰۰ دلار قیمت دارند.

چگونه در شهر خود توریست باشیم
ادامه مطلب

از غذاهای فراوان و مقرون به صرفه در ایالت متحده لذت ببرید

آمریکایی هایی که به طور حرفه ای آشپزی می کنند، دسته ای افراد هستند که از نظر طعم، زیبایی شناسی و کمیت محصولاتشان مطمئن هستند و به آن افتخار می کنند. همچنین محبوب ترین شهرهای ایالت متحده از نظر چند نژادی شدن در حال افزایش هستند که این باعث شده که هرجا که شما بروید پر از غذاهای خوب باشد. یکی از غذاهای معروف و دلچسب آمریکا، صبحانه ی کلاسیک آمریکایی است.
More addictive than drugs

به غیر از رفتن به یک رستوران فانتزی، سرویس های غذایی که توسط پیشخدمت ها بر روی میز غذا سرو می شود معمولا ۹-۱۲ دلار هستند و غذاهای فوری مثل هات داگ و تاکو در ایستگاه های پمپ بنزین ۵-۸ دلار هستند که می تواند جالب باشد. شاید قیمت های رستوران ها یا فست فود های آمریکایی در نگاه اول پایین به نطر نرسد ولی خوشحال خواهید شد اگر بدانید که در مقایسه با استانداردهای آسیایی، سرویس های آمریکایی، بزرگ و مفصل هستند.

بیش از حد سفارش ندهید

یکی از بزرگترین گناهان بر روی زمین، اصراف پول و کالری به صورت همزمان است به این صورت که بیش از حد نیازتان یا بیش از حدی که می توانید لذت ببرید، غذا سفارش بدهید. آسیایی ها به راحتی این گناه را مرتکب می شوند. چون اندازه ی معمولی یک پرس غذا در ایالت متحده، برای آن ها بزرگ و زیاد است. مگر اینکه شما یک انسان پرخور باشید. نصف یک سرویس یا دو سوم آن شما را کاملا سیر می کند.
More addictive than drugs
این به آن معنی است که شما اگر فقط یک مورد ازغذای مورد نظرتان را سفارش دهید، برایتان کافی است و این هزینه ی غذایتان را به صورت قابل توجهی در کل سفرتان کاهش می دهد و شما می توانید مزه ی بیشتر غذاها را تست کرده باشید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر