لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> مراکز خرید لوکس تهران
مراکز خرید لوکس تهران

مراکز خرید لوکس تهران

از زمانیکه صنعت ساختمان سازی شروع به رشد کردن نمود و خیابان ها گسترش پیدا کردند، از زمانیکه که رفت و آمد ماشین ها در خیابان ها، اتوبان ها و بزرگراه ها سبب پیدایش ترافیک شد، از زمانیکه شیشه ها رخ به رخ ساختمان ها ماسک روی صورت بناها شدند، در دل شهرهای بزرگ خیلی چیزها تغییر کرد. همانطور که می دانید مراکز خرید و بازارها یکی از جاهای دیدنی هر شهر محسوب می شوند؛ پایتخت کشورمان نیز از قاعده مستثنی نبوده و افراد بسیاری تمایل دارند از مراکز خرید لوکس تهران بازدید نمایند. مزایای سفر به تهران تنها به مراکز خرید و بازارهای آن ختم نمی شود و گردشگرانی که قصد دارند پس از اقامت در بهترین هتل های تهران مانند هتل اسپیناس پالاس به گشت و گذار در این شهر بپردازند گزینه های زیادی پیش رویشان وجود خواهد داشت.

در سال های اخیر کم کم عادات و رفتارهای مردم تغییر نمود و سبک زندگی درست از وقتی که قرن بیستم از نیمه گذشت و روزگار را به دست قرن بیست و یکم سپرد دچار دگرگونی قابل توجهی شد. یکی از بزرگترین تفریحات بشر در دنیای مدرن امروز خرید کردن است. در حال حاضر افراد نه فقط برای رفع نیازهای مادی بلکه گاهی برای یک تفریح کوتاه و بهانه ای برای دور شدن از زندگی روزمره سراغ خرید کردن می روند؛ اما این تغییرها هنوز تمام نشده اند و اکنون مغازه ها و بوتیک های قدیمی جای خود را به لوکس ترین مراکز خرید داده اند و برندهای مختلف یک به یک قد می کشند. امروزه همه چیز تخصصی شده است حتی خرید کردن و محصولات برندهای آن سوی دنیا در اولین فرصت ممکن سر از مال ها و مراکز خرید پایتخت در می آورند.
مراکز خرید لوکس تهران
خرید کردن بهانه ای شده تا گشتی در میان مرکز خریدهای لوکس تهران بزنیم؛ آن هایی که حالا با وجود مساحت های عظیم و معماری های آنچنانی، نادیده گرفتنشان تقریبا محال است و تقریبا همه افراد تمایل دارند از آن ها دیدن کنند. مراکز خرید پایتخت ازجمله جاهای دیدنی تهران محسوب می شوند؛ از این رو اگر به دنبال مراکز خرید لوکس در تهران می گردید با ما همراه باشید تا در ادامه مطلب پیش رو یک گشت و گذار چند ساعته در لوکس ترین مال های پایتخت داشته باشیم.
1683356820 509 مراکز خرید لوکس تهران

1- ارگ سنتر

آدرس: تهران، ابتدای میدان تجریش، خیابان سعدآباد، مجتمع تجاری ارگ
ساعات کاری: از ساعت 10 الی 23
امکانات: فودکورت، فست فود، کافی شاپ، رستوران، پردیس سینمایی، شهربازی، روف گاردن، پارکینگ، کارواش
ارگ سنتر در بهترین نقطه از میدان تجریش واقع شده و نمای کاملی از مدرنیته است. یک معماری سرتا پا مدرن که علاوه بر 5 طبقه تجاری اش 5 طبقه پارکینگ را نیز در خود جای داده است. هر آنچه که در یک خرید لوکس به دنبالش هستید از طلا و جواهر گرفته تا عطر و ادکلن، لباس، لوازم خانگی و الکترونیکی اینجا از مطرح ترین برندهای دنیا پیدا می شود. کافه ها و رستوران های لوکس در کنار پردیس سینمایی و مراکز تفریحی از ارگ سنتر چیزی بیشتر از یک مرکز خرید ساخته است. اگر سری به وب سایت ارگ زده و لیست نمایندگی برندها و معماری فوق العاده آن در کنار نمای کم نظیرش را ببینید حتما شما هم فوق لوکس بودن آن را تصدیق می کنید؛ همچنین اگر به دنبال یک سورپرایز در یکی از کافه رستوران های شهر هستید مطمئن باشید ارگ سنتر شما را در نمایی لوکس و جذاب غافلگیر خواهد کرد. نزدیکی به ایستگاه مترو و مرکز خرید تندیس از دیگر ویژگی های این مرکز خرید است.
مرکز خرید اطلس نیاوران

دربند تهران، خاطراتی که هرگز فراموش نمی شوند
ادامه مطلب

2- مرکز خرید اطلس نیاوران

آدرس: تهران، نیاوران، انتهای خیابان پاسداران
ساعات کاری: از ساعت 7:30 الی 17:30
امکانات: رستوران، فودکورت، پارکینگ
قرار گرفتن در منطقه نیاوران به خودی خود از یک مرکز خرید یک مکان لوکس می سازد. حال تصور کنید یک ساختنمان 19 طبقه شیشه ای هم در نیاوران پیدا شود که جادویی از انواع برندها را به همراه دارد. شش طبقه پارکینگ به انضمام 4 طبقه اداری و البته یک طبقه اختصاصی فودکورت برای یک شکم گردی لوکس در این مرکز خرید وجود دارد. اطلس نیاوران هنوز به طور کامل بهره برداری نشده است اما موقعیت اختصاصی و خاص، سهولت دسترسی، رعایت اصول علمی و معماری، بهره گیری از انرژی های نو، لوکس بودن و بسیاری از ویژگی های آن نوید تولد یک غول لاکچری دیگر را در پایتخت هزار رنگ امروز می دهد.
سام سنتر

3- سام سنتر

آدرس: تهران، خیابان فرشته
ساعات کاری: از ساعت 10 الی 22:30
امکانات: رستوران و کافی شاپ، پارکینگ
یکی از پاتوق های ساکنان خیابان فرشته و مناطق اطراف آن مرکز خرید سام سنتر است که می توان آن را یک مقصد لوکس و معجونی از انواع نیازهای لوکس دانست. پوشاک زنانه و مردانه با انواع برندهای مطرح، عطر و ادکلن، محصولات چرمی، لوازم آرایشی و بهداشتی، طلا و جواهر آن هم به سبک طراز اول غربی، اکسسوری های گران قیمت و هرآنچه که برای یک استایل لوکس و مدرن نیازمندید در سام سنتر یافت می شود. به عقیده بسیاری از افراد، لوکس ترین مرکز خرید ایران مجتمع سام سنتر است.
سام سنتر
یک رستوران فوق لوکس هم در مرکز خرید سام سنتر برای جویندگان رستوران های استثنایی وجود دارد که در کنار معماری خیره کننده، گزینه مناسبی برای یک شکم گردی پس از خرید کردن است. بسیاری از برندهای مطرح دنیا نخستین بار در ایران، از این مرکز خرید سربرآورده اند چراکه شعار این مجموعه تجاری توجه کردن به مطرح ترین برندهای روز دنیا و ایجاد یک سبک زندگی لوکس است که تقریبا مشتری های خاص خود را دارد و موفق هم بوده است. ازجمله کالاهای موجود در این مجتمع لوکس لوازم خانگی، پوشاک کودکان، سالن های زیبایی و بسیاری دیگر از وجهه های یک زندگی لوکس را نیز بیافزایید.
گالریا سنتر

4- گالریا سنتر

آدرس: تهران، ولنجک، خیابان سیزدهم
ساعات کاری: از ساعت 10 الی 22:30
امکانات: فودکورت، کافی شاپ، رستوران، پارکینگ
نمای جذاب این مرکز خرید در نگاه اول بسیار گیرا است. گالریا سنتر در ولنجک درست مثل یک مروارید می درخشد. یک بنای 17 طبقه با معماری و مهندسی منحصر به فرد که محصولات برندهای لوکس و مطرحی را نیز ارائه می دهد و لوستر بی مانند، دست ساز و عظیم آن نام گالریا را بر سر زبان ها انداخته است. افراد زیادی با نیازهای گوناگون از مردم عادی گرفته تا آن هایی که به دنبال یک رستوران شیک می گردند از مشتریان ثابت مجموعه گالریا هستند.
سام سنتر
اختصاص دو طبقه مخصوص خوراک، یکی در قالب فودکورتی استثنایی و متنوع با منویی از غذاهای جهانی و یک رستوران منحصر به فرد با سقفی متحرک از گالریا سنتر یک مرکز تجاری پرطرفدار ساخته است. اگر سری به وب سایت گالریا بزنید چشمتان به جمال باشگاه مشتریان آن روشن می شود که اتفاقا مزایای مناسبی هم دارد و قرعه کشی های برنامه ریزی شده آن واقعا وسوسه برانگیز است. برگزاری ایونت های متعدد، برنامه ها و فستیوال های خاص، این مجتمع تجاری اداری را به یک مرکز پرشور و پرطرفدار تبدیل کرده است. خیالتان از بابت پارکینگ نیز راحت باشد چراکه 550 دهنه پارکینگ در طبقات مختلف این مرکز تجاری تعبیه شده اند.
مگا مال

مراکز خرید نزدیک هتل پانوراما کیش
ادامه مطلب

5- مگامال

آدرس: تهران، بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان، فاز 2، میدان شهید صارمی
ساعات کاری: از ساعت 8:30 الی 24
امکانات: پردیس سینمایی، شهربازی، فودکورت، هایپرمارکت، اینترنت، پارکینگ، دنیای بانوان
یک مرکز خرید لاکچری که محصولات مطرح ترین برندهای روز دنیا در آن یافت می شود؛ پوشاک گرفته، پردیس سینمایی خاص و اکران فیلم های روز دنیا، فروشگاه بزرگ مواد غذایی، محصولات الکترونیکی، عطر و ادکلن و لوازم خانگی را می توان در این مجتمع تجاری 9 طبقه پیدا نمود. انواع برندهای مطرح ورزشی نیز در این مرکز خرید بزرگ به چشم می خورد. اگر به دنبال کافه های لوکس و یا رستوران شیک می گردید مگامال بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. پردیس سینمایی بزرگ و زیبای مگامال که محل اکران خصوصی اغلب فیلم های طراز اول ایرانی است، آن را محل رفت و آمد بسیاری از اهالی هنر کرده است.
مگا مال
آی تی سنتر، باشگاه های ورزشی و هایپر مارکت آنچنانی مگامال سبب بیشتر شناخته شدن و محبوبیت این مجموعه نوپا شده است. به هرحال اگر به دنبال یک مقصد لوکس با برندهای متنوع هم برای خرید و هم برای سرگرمی هستید مگامال گزینه مناسبی است که حتما به مذاقتان خوش خواهد آمد. تنوع و کیفیت در کنار بروز بودن در مگامال سبب شده تا این مجتمع شیک و لوکس در مدت زمان کوتاهی از افتتاح آن به حریفی قدر برای سایر مراکز خرید تهران تبدیل شود.
مجتمع تجاری کوروش

6- مجتمع تجاری کوروش

آدرس: تهران، بزرگراه شهید ستاری شمال، نبش خیابان پیامبر مرکزی، کوروش مال
ساعات کاری: از ساعت 11 الی 23
امکانات: فودکورت، شهربازی، پردیس سینمایی، اتاق سیگار، مرکز ماساژ، کارواش، پارکینگ، خیاطی، خانه کودک، داروخانه
مجتمع کوروش بیشتر مانند سرزمین عجایب است چراکه بازدید از آن هر بیننده ای را سر ذوق می آورد. از عرضه محصولات بروزترین برندها که بگذریم مجتمع کوروش با گرد هم آوردن انواع و اقسام امکانات و نیازمندی ها در یک مکان تبدیل به مجتمع تجاری قدرتمند و البته پرطرفداری شده است. پردیس های سینمایی شناخته شده و پرآوازه، شهربازی، فودکورت های موفق و پرطرفدار، سرزمین بازی در کنار کتابفروشی و بسیاری از امکانات دیگر مجتمع کوروش را مقصدی مناسبی برای رسیدن به اهداف در کوتاه ترین زمان ممکن کرده است. به این مجتمع پرطرفدار بورس طلا و بورس موبایل را هم در طبقات اختصاصی اضافه کنید. برندهایی نام آشنا در زمینه پوشاک مردانه و زنانه، پوشاک کودک، کیف و کفش، اکسسوری، محصولات چرمی، لوازم خانگی، ساعت و جواهرات و بسیاری دیگر از نیازمندی ها در میان طبقات متعدد مجتمع کوروش یافت می شوند. اگر از آن دسته از افرادی هستید که گشت و گذار در مال ها و مراکز خرید بزرگ جزو تفریحاتتان است حتما سری به مجتمع کوروش نیز بزنید.
پالادیوم

7- پالادیوم

آدرس: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، مرکز خرید پالادیوم
ساعات کاری: از ساعت 10 الی 22

امکانات: فودکورت، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، سوپرمارکت، واحدهای ورزشی، سالن بدنسازی
پالادیوم یکی از مراکز تجاری لوکس، نام آشنا و پرطرفدار در تهران است که نیاز به معرفی چندانی ندارد. هر آنچه که در پالادیوم عرضه می شود، از انواع برندهای مطرح در سطح جهانی گرفته تا مزون های لوکس و سالن های ورزشی همگی لوکس هستند. فودکورت پالادیوم هم در کنار رستوران ها و کافه های آن، نامی آشنا برای مناطق اطراف زعفرانیه است. کافه نان معروف دنجا در کنار گالری های موسیقی، کلوپ های ورزشی، هایپر مارکت خاص، سرزمین کتاب، انواع و اقسام شیرینی ها و شکلات های منحصر به فرد را ارائه می دهد و پالادیوم را اینگونه خاص و پرطرفدار کرده است. این مجموعه تجاری یک باشگاه مشتریان فعال و یک باشگاه جوانان نیز دارد که در قرعه کشی های برنامه ریزی شده اش جوایز لوکس و گران قیمتی را ارائه می دهد. رویدادهای متنوعی هم در این مجتمع لوکس در زمینه های متعدد برگزار می شود که طرفداران خاص خود را دارد.

میلاد نور

8- میلاد نور

آدرس: تهران، شهرک غرب، میدان صنعت، بلوار فرحزادی، مجتمع میلاد نور
ساعات کاری: از ساعت 10:30 الی 22:30
امکانات: فودکورت، کافی شاپ، رستوران، پارکینگ
در میان مراکز خرید لوکس میلاد نور یک مرکز خرید باسابقه و جزو اولین ها است. یکی از همان پاساژهایی که با ظاهر غول آسای هشت طبقه ای و شیشه ای خود درست به سبک مراکز تجاری روز اروپا در سال 1378 استارت پروژه لاکچری گردی و پاساژگردی را در پایتخت کلید زد. مجتمع میلاد نور مجموعه ای از برندهای مطرحی است که از سراسر دنیا گرد هم آمده اند. اصلا این فکر را به ذهنتان خطور ندهید که این باسابقه بودن چیزی از لوکس بودن و یا بروز بودن میلاد نور می کاهد چراکه هنوز هم برندهای عرضه شده، فودکورت ها، رستوران های مجلل و کافه های باشکوه و البته واحدهای تجاری میلاد نور جزو اولین ها، شیک ترین ها و بهترین ها محسوب می شوند.
مرکز خرید الهیه

موزه آبگینه و سفالینه تهران پر بازدید ترین موزه كشور
ادامه مطلب

9- مرکز خرید الهیه

آدرس: تهران، خیابان نلسون ماندلا، نرسیده به اتوبان مدرس، مرکز خرید الهیه
ساعات کاری: از ساعت 9 الی 22:30

امکانات: رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، اینترنت، اتاق سیگار، هایپر مارکت
یک بنای 11 طبقه در شمال تهران که مجموعه ای از برندها را با وسواس تمام در دو طبقه گرد هم آورده است تا چیزی از جذابیت و لوکس بودن این مجتمع تجاری منحصر به فرد کم نکند. در کنار عرضه انواع برندهای مجلل، کافه و رستوران های فوق لوکس نیز وجود دارد که مورد علاقه بسیاری از لاکچری گردها است و به تازگی به جمع این مرکز خرید اضافه شده است و در یک طبقه مجزا با نام رویال قرار دارد. جواهر فروشی های خاص، پوشاک برند، عطر و ادکلن ها، شکلات های دست ساز در کنار برندهای ورزشی و بسیاری دیگر از بوتیک های خاص مرکز خرید الهیه را تبدیل به مکانی دوست داشتنی برای خاص پسندها کرده است.

مرکز خرید روشا

10- مرکز خرید روشا

آدرس: تهران، نیاوران، تقاطع خیابان عمار و فرمانیه
ساعات کاری: از ساعت 10 الی 23

امکانات: رستوران، کافی شاپ، پارکینگ
مجتمع روشا را دپارتمان استور می نامند؛ واژه ای برای روزگار ما که بوتیک ها و واحدهای فروش هم شکل و شمایل سنتی خود را از دست داده و بدون مرز در کنار یکدیگر به عرضه محصولاتشان می پردازند. عرضه انواع برندها در 4 طبقه این مجتمع صورت می گیرد که گستره وسیعی از محصولات همانند پوشاک، کیف و کفش، ست ورزشی، عطر و ادکلن و محصولات آرایشی را پوشش می دهد. روشا پارکینگ وسیعی دارد و خیالتان را از بابت پارک خودرو راحت کرده است. به مجتمع روشا
می توان کافه و رستوران های لوکس و مجلل را هم اضافه نمود.

مرکز خرید روشا

3.5/5 - (4 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر