لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل هما با هتل لاله تهران
مقایسه هتل هما و هتل لاله تهران

مقایسه هتل هما با هتل لاله تهران

هتل پنج ستاره لاله از جمله قدیمی‌ترین هتل‌ های تهران می‌باشد. این هتل در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در سال ۱۳۵۰ فعالیتش را شروع کرد. این هتل زیر مجموعه‌ای از گروه هتل‌ های لاله بوده و برای ارتقا سطح کیفی و بهبود میزبانی در سال ۱۳۷۶ بازسازی شد. ساختمان هتل که متشکل از ۱۳ طبقه است، بطورکلی  از ۳۸۰ فضای اقامتی در قالب اتاق و سوئیت برخوردار می‌باشد. امکانات رفاهی کامل و دسترسی مطلوب از جمله عواملی به شمار می‌آیند که باعث ترغیب مسافران برای رزرو هتل لاله تهران می‌شود.

در سال ۱۳۵۲ هتل ۵ ستاره هما که زیر مجموعه‌ای از گروه هتل‌ های هما است، شروع به فعالیت کرد. هما یکی از هتل های تهران و در منطقه ونک تهران قرار داشته و دارای چشم‌اندازی خاص از رشته کوه‌های البرز، باغ و پایتخت می‌باشد.  برج هما در ۱۶ طبقه متشکل از ۱۷۷ واحد اقامتی از اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مناسب است. هتل هما تهران در سال ۱۳۹۷ برای ارتقا سطح خدمات به میهمانان بازسازی شد. در ادامه با همراه شوید تا با مقایسه هتل لاله با هتل هما تهران این دو هتل را بیشتر بشناسید.

امکانات هتل لاله بهتر است یا هتل هما تهران؟

امکانات هتل لاله

امکانات هتل لاله تهران

هتل بین‌المللی لاله که از بهترین هتل های تهران است با ۱۳ طبقه درمجموع دارای ۳۸۰ باب اتاق دبل، توئین و کانکت و انواع سوئیت‌های معمولی، رویال و امپریال مجهز به لوازم و امکانات رفاهی و ارتباطی می‌باشد. مهمانان در طول مدت اقامت هرآنچه که می‌خواهند را در اختیار خواهند داشت و اقامتی راحت تام با رفاه را تجربه می‌کنند.

از جمله مهم‌ترین امکانات رفاهی هتل عبارت است از مینی بار، تاکسی سرویس، کافی نت، بانک، امکانات پزشکی، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی‌سیم، صندوق امانات، خشک‌شویی، کافی شاپ و انواع رستوران.

برخورداری از مراکز تجاری متنوع و همچنین امکانات مختلف تفریحی و ورزشی نظیر سالن بدن‌سازی و سالن بیلیارد، استخر روباز، سونای خشک و بخار همراه با ماساژور، آرایشگاه و خدمات رفاهی دیگر با پرسنلی مجرب، از مزایای دیگر این هتل پنج ستاره به شمار می‌آید. پیشنهاد می کنم مقاله “مقایسه هتل لاله و هتل هویزه تهران” را مطالعه کنید.

امکانات رفاهی هتل هما پایتخت

هتل هما تهران

هتل هما شهر تهران برای میهمانانش در فراهم کردن امکانات رفاهی بسیار دست‌ودل‌باز بوده است. در این هتل میهمانان طیف کاملی از تجهیزات رفاهی را در اختیار دارند. به عبارتی امکانات رفاهی متعدد و کامل در هتل هما، برگ برنده این هتل است. هتل توانسته در فراهم نمودن محیطی مناسب برای فعالیت‌های تفریحی گردشگران، عملکرد خوبی را در مقایسه با دیگر رقبا داشته باشد.

این هتل دارای مجموعه بی‌نقص و کاملی از امکانات رفاهی و تفریحی، نظیر مرکز خرید، نمازخانه و زمین ورزشی، استخر، سونا و کافی‌نت در فضای وسیع و دل‌باز خود است. در محوطه هتل، فروشگاه و خودپرداز وجود دارد که بدون ترک هتل امکان خرید مواد غذایی و خواروبار را برای مهمانان فراهم نموده است.

در هتل هما خدمات مربوط به رفت‌وبرگشت و ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافه صورت می‌گیرد. پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات CIP (تشریفات ویژه) و خدمات نظافت روزانه اتاق‌ها از دیگر خدمات رفاهی هتل هما است. باید بدانید که هتل هما شهر تهران یک پارکینگ با ظرفیت ۱۰۰ خودرو دارد که در فاصله ۵۰ متری هتل واقع شده است. این پارکینگ برای مهمانان هتل رایگان می‌باشد.

شمس العماره تهران
ادامه مطلب

از امکانات رفاهی دیگر هتل هما که علاقه‌مندان به این ورزش هیجان‌انگیز و جذاب را به وجد می‌آورد، عبارت است از باشگاه ورزشی و بدن‌سازی و زمین تنیس. شایان ذکر است در بالاترین طبقه هتل هما رستوران این هتل با ظرفیتی معادل با ۱۸۰ نفره واقع شده است. با چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه از پایتخت، انواع  متنوعی غذاهای ایرانی و بین‌المللی در این رستوران در محیطی پاکیزه و صمیمی ارائه می‌شود.

استخر سرپوشيده هتل هما دارای سامانه میکروب‌زدایی با گاز ازون است. در کنار آن بوفه و کافی شاپی هم قرار دارد. از بخش‌های دیگر مجموعه آبی هتل بخش سونا و جکوزی، ماساژ هستند.

اتاق های هتل لاله یا هما تهران کدام بهتر است؟

اتاق های هتل 5 ستاره لاله تهران

اتاق های هتل لاله تهران

همان‌طور که پیش‌تر هم به آن اشاره کردیم، هتل لاله تهران متشکل از ۳۸۰ واحد اقامتی بسیار وسیع و شکیل است. این واحد ها با اسباب و وسایلی شامل: دراور، مبلمان، تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، آباژور، کمد لباس و تجهیزات بهداشتی و استحمام مجهز شده‌اند.

شایان ذکر است که این واحد های اقامتی در طرح‌های متنوعی مثل دبل، توئین و کانکت و سوئیت‌ های معمولی، رویال و امپرال به مسافران ارائه می‌شوند. این واحد ها دارای چشم‌اندازی زیبا از کوه‌های البرز و پارک لاله در پنجره‌های خود هستند. معماری مدرن و همه‌پسندی باعث شده تا به شکلی بسیار زیبا و خلاقانه، مورد پسند همه میهمانان با تمام سلایق باشد. پیشنهاد می کنم برای آشنایی با اتاق های این هتل مقاله “انواع واحدهای اقامتی هتل لاله تهران” را بخوانید.

اتاق های هتل لاله تهران

  • اتاق سینگل
  • اتاق دوتخته برای 1 نفر
  • اتاق 2 نفره (دبل)
  • اتاق 2 نفره (توئین)
  • سوئیت نرمال 3 نفره

اتاق های هتل 5 ستاره هما تهران

اتاق های هتل هما تهران

اتاق‌ ها و سوئیت‌ های هتل لوکس هما، بسیار متنوع هستند. این مجموعه با بهترین امکانات به مهمانان ارائه می‌شود. در طبقات اول تا شانزدهم واحد های اقامتی هتل واقع شده‌اند. واحد های هتل، دارای چشم‌اندازی دیدنی روبه رشته کوه‌های البرز، روبه شهر و نمایی روبه حیاط و فضای سبز هتل هستند.

بسیاری از واحد های اقامتی هتل، ظرفیت مهمان اضافه را ندارند. به همین خاطر در هنگام رزرو، توجه داشته باشید، واحد اقامتی‌تان را متناسب با تعداد نفرات مشخص، رزرو کنید.

اتاق های هتل هما تهران

  • اتاق‌ های توئین
  • اتاق‌ های دبل
  • اتاق ‌های توئین هما کلاس
  • اتاق ‌های دبل هما کلاس
  • سوئیت‌ های رویال
  • سوئیت‌ های جونیور
  • سوئیت‌ های هما کلاس
  • واحد های ساعتی هتل هما

جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل لاله و هتل هما تهران

جاذبه‌ های اطراف هتل لاله تهران

جاذبه‌ های اطراف هتل لاله تهران

این هتل که در مرکز شهر واقع شده است، دارای دسترسی راحتی به مراکز تجاری و بزرگراه‌های تهران می‌باشد. همچنین ایستگاه مترو در نزدیکی هتل قرار دارد و با استفاده از آن به راحتی می‌توانید به نقاط دیگر شهر بروید.

مسافران هتل لاله تهران در مدت زمانی کوتاه به میدان ولیعصر، مرکز آمار ایران، مرکز قلب و دانشگاه تهران دسترسی خواهند داشت. در کنار تمامی این‌ها، امکان دسترسی به جاذبه‌ های گردشگری  دیگر نظیر موزه هنرهای معاصر ایران، موزه فرش ایران، مدرسه دارالفنون، کاخ گلستان و شمس العماره وجود دارد.

اگر می‌خواهید برای دوستان و عزیزانتان سوغاتی بخرید، حتما به مرکز تجاری هتل لاله سری بزنید. در کنار تمام این‌ها هتل لاله تهران در نزدیکی پارک لاله واقع شده است. به همین خاطر دارای هوای نسبتا مطبوع‌تری می‌باشد. پس اگر شما هم به پیاده‌روی آن هم در صبح زود علاقه دارید، این یک مزیت برای شما است. چراکه این امکان را دارید تا به راحتی به پارک رفته و به تنهایی یا با دوستان پیاده‌روی کنید.

جاذبه‌ های اطراف هتل هما تهران

جاذبه‌ های اطراف هتل هما تهران

هتل هما شهر تهران باتوجه به موقعیت مکانی بسیار مناسبش در خیابان ولیعصر و منطقه ونک، برای بسیاری از مسافران گزینه ایده‌آل می‌باشد. از این هتل به راحتی قدم زنان می‌توان از مراکز خرید ونک و خیابان ولیعصر که متصل‌کننده شمال و جنوب شهر است دیدن کرد.

باغ موزه مینیاتور تهران، سازه‌ های کوچک از بزرگ‌‌ترین بناهای ایران
ادامه مطلب

همچنین به نمایشگاه بین المللی تهران، برج آزادی و بازار تهران در طی زمانی کوتاه می‌رسید. در مدت زمان تقریبی ۲۰ دقیقه، از هتل هما می‌توانید به فرودگاه مهرآباد و ایستگاه راه آهن تهران دسترسی داشته باشید.

برای آشنایی با جزئیات امکانات این هتل، مقاله “معرفی هتل هما تهران | هتل شرایتون روزهای دور” را بخوانید.

مقایسه کافی شاپ و رستوران هتل لاله یا هتل هما تهران

رستوران هتل هما

رستوران هتل هما تهران

باتوجه به کیفیت بالا و 5 ستاره بودن هتل قیمت رستوران هتل لاله شهر تهران بالا است. رستوران روباز هتل هما یکی از بهترین امکانات آن بوده که در کنار استخر دلفین و فضای سرسبز هتل واقع شده است.

رستوران بام هتل هما را به افرادی که علاقه‌مندند چشم‌انداز زیبای شهر تهران در شب را تماشا کنند، پیشنهاد می‌دهیم. میهمانان می‌توانند به طبقه ۱۶ هتل رفته و در این رستوران غذای خود را صرف کنند.

یکی دیگر از رستوران ‌های هتل هما پایتخت رستوران گلستان است. این رستوران ارائه‌دهنده انواع غذاهای ایرانی و فرنگی لذیذ بوده و اوقات خاطره‌انگیزی را به مهمانان خود هدیه می‌دهد.

کافی شاپ هتل یک فضای کلاسیک و دنج دارد. سبک و حال و هوای کافی شاپ هتل شما را به دهه ۵۰ می‌برد. یک فضای نوستالژی و شیک لحظاتی دلنشین را برای مهمان هتل در این کافی شاپ فراهم کرده است.

صبحانه هتل هما تهران

صبحانه هتل هما تهران

در هتل هما صبحانه های سرد و گرم متنوعی ارائه می‌شود که برای آغاز روزی پر انرژی، لازم است. این صبحانه ها شامل مواردی مثل عدسی، نیمرو، کره و مربا، پنیر و گردو، املت قارچ و پنیر، املت سوسیس تخم مرغ، لوبیا، عدسی ، ژامبون گوشت و مرغ و … می‌شود.

رستوران هتل لاله تهران

قیمت رستوران هتل لاله تهران را باتوجه به غذاها و خدمات هر رستوران بررسی می‌کنیم.

laleh hotel tehran 9 jpg

1- رستوران روتیسری

رستوران روتیسری در محیطی صمیمی و چیدمانی شیک با انواع غذاهای فرانسوی از مهمانان میزبانی می‌کند. همچنین هنگام سرو غذا مهمانان می‌توانند از چشم‌انداز باشکوه کوه‌های البرز در کنار صرف غذای خود لذت ببرند. فضای این رستوران بسیار منحصربه‌فرد بوده و بکار بردن رنگ قرمز و چوب تیره در آن، محیط را لوکس و بسیار شیک کرده است.

2- رستوران نمکدون

رستوران سنتی نمکدون انواع غذاهای ایرانی را ارائه می‌دهد. در این رستوران مهمانان از غذایی اصیل و خوش‌طعم بهره‌مند می‌شوند. طراحی داخلی که این رستوران دارد را در کمتر رستوران سنتی‌ای می‌بینید.

نقش‌ونگارهای روی دیوار این رستوران در کنار شیشه‌های رنگی آن، حال‌وهوای کاخ گلستان را به میهمانان می‌دهد. رستوران نمکدون با استفاده از طراحی سنتی و اصیل ایرانی و الهام از الگوهای فرش ایرانی بوده است.

در لابی هتل رستوران نمکدون قرار داشته و هم‌عصر با هتل عباسی اصفهان است. طراحی رستوران متعلق به همان شخصی که طراح هتل عباسی اصفهان و رستوران کوثر بوده، می‌باشد.

3- رستوران تیاره

به مهمانانی که غذاهای چینی دوست دارند، رستوران تیاره را پیشنهاد می‌دهیم. می‌توانید در مکانی شیک، طعم منحصربه‌فردی غذاهای چینی را تست کنید. طراحی فضای داخلی رستوران تحت تاثیر معماری و فرهنگ چینی است. در این رستوران هم مهمانان خارجی، هم تهران‌ها می‌توانند طعم غذا های شرقی را بچشند و لذت ببرند.

4- کافی شاپ هتل لاله

معرفی رستوران های هتل لاله تهران

کافی ‌شاپ هتل لاله به‌صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و همراه با موسیقی زنده و بوفه ارائه‌دهنده انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد در محیطی دنج و زیبا است. این کافی‌ شاپ شیک و بزرگ را برای قرارهای کاری و رسمی‌ هم پیشنهاد می‌دهیم. حتی اگر در هتل اقامت ندارید، گزینه‌ی مناسبی برای جلب نظر طرف مقابل‌تان است.

مقایسه هتل ارم و هتل آرامیس تهران
ادامه مطلب

صبحانه هتل لاله تهران

همانطور که می‌دانید صبحانه وعده غذایی مهمی محسوب می‌شود. در طول سفر هم افراد صبح‌ها در ساعات مختلفی بیدار می‌شوند. هتل لاله تهران به این قضیه دقت داشته و امکان سرو صبحانه از ساعت ۶:۳۰ تا ۹:۳۰ را برای میهمانان امکان‌پذیر کرده است.

غذاهایی که در این وعده غذایی در هتل ارائه می‌شود تنوع زیادی دارد. شما این امکان را دارید تا مربا با طعم‌های مختلف، انواع میوه تازه فصل، نوشیدنی‌های گرم و سرد گوناگون مثل آبمیوه‌ها و نسکافه، مدل‌های مختلف املت را برای صبحانه انتخاب کنید.

به همین خاطر شک نداشته باشید که به احتمال بالایی غذای باب میل شما برای صبحانه در هتل لاله تهران وجود دارد. هر چند باتوجه به کیفیت و تنوع غذاها می‌توان انتظار داشت که قیمت صبحانه هتل لاله تهران بالا باشد. برای آشنایی بیشتر با رستوران های هتل مقاله “معرفی رستوران های هتل لاله تهران” را بخوانید.

مقایسه نظرات هتل هما تهران با هتل لاله

هتل هما تهران

اینکه هتل لاله یا هتل هما تهران کدامشان بهتر است بستگی به خود شما دارد. چراکه هردوی این هتل ها از هتل های 5 ستاره و باکیفیت پایتخت هستند. مدیریت  هتل هما و لاله تلاش کرده‌اند تا در طول سالیان فعالیت بهترین خدمات را ارائه دهند.

با این حال اگر علاقمندید که بدانید که نظرات مسافران قبلی بین هتل لاله یا هتل هما تهران چه بوده می‌توانید به قسمت نظرات سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. اینگونه مقایسه هتل هما با هتل لاله تهران برایتان آسان‌تر می‌شود.

مقایسه قیمت هتل هما تهران با هتل لاله

هتل لاله یا هتل هما تهران کدامشان ارزان‌تر هستند؟ مقایسه هتل هما با هتل لاله تهران از لحاظ قیمت بحث دیگریست که در ادامه به آن می‌پردازیم.

قیمت هتل لاله تهران

به صورت مستقیم  نمی‌توان اطلاعات قیمت هتل لاله تهران را ارائه داد. زیرا قیمت‌ها بطور معمول تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند فصل، روزهای هفته، تقاضا و غیره قرار دارند ممکن است تغییر کنند.

قیمت هتل هما تهران

رزرو هتل لاله تهران

قیمت هتل هما تهران هم تحت تأثیر عوامل مختلفی است. این عوامل شامل فصل، روزهای هفته، تقاضا، تعطیلات و رویدادهای ویژه، موقعیت جغرافیایی هتل و سطح امکانات و خدمات آن می‌باشند. همچنین، تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه هم می‌توانند بر قیمت تأثیر بگذارند.

هتل لاله و هتل هما تهران کجاست؟

آدرس هتل 5 ستاره هما تهران

تهران , خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ونک، خیابان شهید خدامی، شماره ٥١، هتل هما تهران

شماره تلفن هتل هما تهران

تلفن پشتیبانی: 05191005105

آدرس هتل 5 ستاره لاله

تهران , خيابان فاطمی نبش خيابان حجاب ، هتل بین المللی لاله تهران

شماره تلفن هتل لاله

تلفن پشتیبانی: 05191005105

پیشنهاد می کنم مقاله “مقایسه هتل هما و هتل پارسیان آزادی تهران” را مطالعه کنید.

جمع‌بندی

اینکه در هتل لاله یا هتل هما تهران اقامت کنید، بستگی به خودتان دارد. اقامت در هریک از این دو هتل خاطره سفری شیرین را برای شما به یادگار خواهد گذاشت. هتل لاله و هما توانستند با ارائه خدمات و امکانات کامل خود را در دسته محبوب‌ترین هتل‌های تهران قرار دهند. بسیاری از افرادی که مسافر پایتخت هستند، ترجیح می‌دهند محلی که برای اقامت انتخاب می‌کنند احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

از طرفی برایشان مهم است که این محل نزدیک به مکان‌هایی که مایلند بروند باشد. هتل لاله تهران و هتل هما تهران از جمله مکان‌هایی است که شما می‌توانید آن را برای اقامت انتخاب کنید. چراکه با واقع شدن در مرکز شهر تهران دسترسی سریعی به مراکز تفریحی، درمانی و کاری دارد. به مقایسه هتل لاله با هتل هما تهران در این مقاله پرداختیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر